Content

Az Easy Project felhő a legmegfelelőbb megoldás a  projektjei elhelyezésére. Több mint 10 földrajzi ponton elhelyezkedő szerverfarmjaink a lehető legjobb konnektivitást és teljesítményt teszik lehetővé. A felhőben az Easy Project 2017 is elérhető, amely a legújabb Easy Project frissítés, amelyben  különös hangsúlyt fektettek a felhasználói élményre és a projektmenedzsment  fejlesztésére.

Teljes, globális megoldás csak 1 €  felhasználónként / hónap.

Ingyenes feliratkozás  Vásárolja meg most

Miért érdemes az Easy Projectet a globális felhőben futtatni?

  • 99.9%  elérhetőség
  • Kódolt elérhetőség, adatok és mentések
  • Napi mentések több földrajzi lokáción
  • Redundáns hardveres RAID 1, tükrözés és backup gépek
  • Garantált adatelérés
  • 2factor hitelesítés nemsokára elérhető lesz

Térkép a  központokról

Easy Cloud

 

Funkciók és szolgáltatások

 Easy felhőPrivát felhő
  • 24/7 rendszer adminisztrátorok
  • Állandó hardver és applikáció figyelés
  • Biztonsági frissítések
  • LDAP támogatás
  • Szabályos időközönkénti mentések
  • 99.9% elérhetőség
  • 24/7 támogatás vészhelyzetek esetére
  • RAID tükrözés
  • Kódolás és tűzfalak
  • IP szűrés és jelentések
  • Teljesítmény frissítések
  • Tárhely bővítés 400 GB-ig
  • Mentések gyakoriságának meghatározása
  • Mentések az ügyfél telephelyén
  • Garantált elérhetőség
  • Személyre szabott kodolási konzultáció
  • Antivirus igény szerint
  • VPN igény szerint

 

Ingyenes feliratkozás  Vásárolja meg most

Küldetés

Az ügyfelek igényeinek kiszolgálása nem ér véget egy teljesen biztonságos és működő adatközpont létrehozásával. Már elég hosszú ideje dolgozunk ahhoz, hogy tudjuk, a minden nap kezelt információkat a legnagyobb gondossággal kell kezelni.

Örömmel közöljük, hogy mindeddig nem volt  még betörés, vagy más hasonló kellemetlen esemény. Ha számítunk rá, akkor meg is tudjuk akadályozni. Nem  lepődünk meg, ha a puszta szavak nem elegendőek az ügyfeleinknek. Győződjön meg saját maga róla, mit is teszünk pontosan a klienseink érdekében.

Belépés

A biztonság tárgyköre magával a felhasználóval kezdődik. Képesek vagyunk megőrizni adatait, de biztosnak kell lennünk abban, hogy együttműködik velünk. Az ismeretek és  figyelem kulcsfontosságúak.

Szeretnénk, ha véghez is vinnék a következőket, azon felül, hogy a legtöbb kliensünk ismeri őket. Jobb félni, mint megijedni.

  • Készítsen külön  belépési kódokat minden felhasználónak.
  • Ne ossza meg a jelszavait senkivel, különösen ne online.
  • Tartson be néhány szabályt a jelszavak létrehozásánál és megváltoztatásakor:
    • 11+ karakter hossz
    • Változtassa meg legalább egyszer évente
    • Ne használja a régi jelszavakat
    • Ne használjon megegyező felhasználónevet és jelszót
  • Bizonyosodjon meg róla, hogy a felhasználói fiókot deaktiválták, miután valakit felfüggesztettek,
  • Hozzon létre új jelszót és API kulcsot, amikor azt gondolja  a régi kompromittálva lett.
  • Bizonyosodjon meg róla, hogy a felhasználók is megteszik ezt a sajátjukkal és eközben nem használnak emailt vagy chatet.

Az Easy Software termékek  kötelezővé teszik a jelszavak szabályos időközönként való megváltoztatását (hét időközből lehet választani). Ezzel még nincs vége. Lehetőség van  a jelszavak kötelező hosszának beállítására, az ügyfelek igényeinek megfelelően.

Nem csak ezt a kérést vettük figyelembe. 2 faktoros azonosítás nemsokára implementálásra kerül még komolyabb biztonságot adva. LDAP & OpenID integráció könnyebb elérhetőségért, gondok nélkül.

Tárhely

Mivel többezer ügyfelünk van, lehetőségünk nyílt a tárhely felhasználás megfigyelésére, így biztosíthatjuk, hogy mindig elegendő áll rendelkezésre. Az ügyfeleknek minden applikációnál 50 GB tárhely áll rendelkezésre.

Ez mellett meg szeretünk bizonyosodni róla, hogy minden kliensnek kielégítik az igényeit. Ha nagyobb fájlokat szeretne menteni, akkor lépjen kapcsolatba a személyes menedzserévek vagy írjon mailt Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre. Szívesen teljesítjük a kéréseit.

Mentések

A nem várt eseményeket ugyebár nem lehet megjósolni. Mi sem különbözünk ebben a tekintetben más vállalatoktól , és el kell fogadnunk, hogy gondok bizony előfordulnak - bármennyifre is kicsi enne az esélye. Az adatok eléréséről a későbbiekben szólunk, de elsősorban azt kell biztosítani, hogy az ügyfelek adatai sosem kerülnek véletlen törlésre.

Mivel az adatközpontok nagy földrajzi távolságra vannak egymástól a  mentések mindig több helyen vannak tárolva. Ez védelmet biztosít a természeti katasztrófák ellen és még egy lépés afelé, hogy a rendszer mindig működjön.

A mentéseket minden 2 órában elvégezzük az első két napon, majd minden következőn még egyszer mentjük az adatokat. Fontos, hogy az ügyfeleink vissza tudják állítani az előző állapotot, ha erre van szükség, ezért ezeket a mentéseket még  2 hónapig megőrizzük.

A mentéseket az átvitel és a tárolás során is kódoljuk.

Adatelérés

Minden mindennel össze van kötve. A legerősebb rendszer is csak olyan erős, mint a leggyöngébb  eleme, és ehhez tartjuk magunkat. A mentések és ígéretek nem érnek semmit, ha nem lennénk képesek az ügyfelek rendszereit gyorsan üzembe állítani. Amikor nagyobb gondok merülnek fel, az adatbázist 15 perc alatt vissza lehet állítani a munka elkezdését követően. Egy másik szálon a fájlok feltöltődnek, mivel kulcsfontosságú, hogy az applikáció minél előbb működni kezdjen. A fájlok migrációja akár néhány perc alatt lezajlhat, de ez nagyban függ a nagyságuktól. 10 GB migrációja körülbelül 15 percig tart.

99,9% uptimeot sikerült általában elérni.

Hibák

Egy hibás hardver kicserélése legalább olyan fontos annak biztosításánál, hogy a munka folytatódhasson. Az adatokat RAID 1-es csomópontokon tartjuk , ahol is az adatokat két diszken tükrözzük. Az applikáció működik mindaddig, ameddig legalább egy diszk  használható.

Ezen felül még egy lépést tettünk a biztonság felé, mivel  megelőző intézkedésekből sosem elég. Minden gépünk mellett még egy működik, amely backupként szolgál. Ha bármilyen hiba lép fel, a szervert azonnal felváltja a második gép.

Adatvédelem

A felhasználói elérést a beállított jogosultságok limitálják a rendszeren. Ez a része a terméknek nagyon bonyolult, de szükséges a megfelelő projektkezeléshez. Cross-site scripting (XSS)  is megelőzhető, ahol ezt szükségesnek látják, a többiről pedig a fent említett jogosultságok gondoskodnak.

Mindel elérést SSL -en keresztül oldanak meg, míg az adatbázisokat kódolt diszkeken tárolják. SSH-2  kódolást használnak a mentések átvitelekor.

Csak HTTP és HTTPS elérés engedélyezett a  tűzfalunkon. Minden HTTP lekérést átirányítanak HTTPS-re.

Állandó támogatás és karbantartás

A felhőt használó ügyfelek telefonszámot kapnak a hotlineunkhoz, amely 24/7-ben működik. Meg kell említeni, hogy ez a vonal csak a m i oldalunkon bekövetkezett kritikus hibák elhárítására szolgál. Ha nem a megfelelő célokra használják, akkor az elérést megszüntethetjük.

Természetesen  minden applikációt figyelünk és bármely hiba esetén azonnal jelentések készülnek. Ezzel a legtöbb hibát el lehet hárítani anélkül, hogy a végfelhasználó bármit is észrevenne.

Nem csak az applikációkat figyeljük. Minden hardverelemet is állandó megfigyelés alatt tartunk. Ez különösen fontos a nagyobb kliensek számára, akik kérhetik a teljesítménynövelést még mielőtt a felhasználóik a szolgáltatás lassulását érzékelhetnék - ezzel a szolgáltatás teljesen személyre szabható.

Ezek a szolgáltatások  a kezdőbeállítással és a folytatólagos adminisztrációval részei a standard árnak a privát felhőknél. Többet is megtudhat az árakról szóló oldalon, illetve kapcsolatba léphet a fiókmenedzserével.

Flexibilitás

Nagyon kedveljük a flexibilitást, mind a termékek, mind a szolgáltatások esetében. Fedezze fel, hogyan változtathatók a hosztok, amennyiben a Privát felhő mellett döntene.

A múltban többször megkerestek VPN-re vonatkozó kérésekkel. Több konzultáció után mindig abban egyeztünk meg, hogy további funkcionalitást nem adna, és a HTTPS ezekben az esetekben kiváltja . Ha szükséges azonban , ez a szolgáltatás is elérhető a Privát felhőben. Lépjen velünk kapcsolatba!

GDPR megfelelés

  • Ahogyan azt feljebb leírtuk az adatbiztonság megfelel a GDPR-ben foglaltaknak.
  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy az Easy Software nem ellenőrzi az ügyfelek adatait. A Felhasználási feltételeknek megfelelően az ügyfeleink betarthatják a GDPR előírásait. Ha ez nem történne meg, akkor a szerződést azonnal felbonthatjuk.
  • Az Easy Software termékei minden eszközt elérhetővé tesznek ahhoz, hogy az adatokat a kéréseknek megfelelően limitálják,  eltávolítsák és töröljék a GDPR-nek megfelelően.
  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy a hivatalos szervek kérésének eleget téve mi is ugyanezt tesszük. Az Easy Software üzletpolitikája azt diktálja, hogy az ügyfeleknek elegendő időt kell adni, mielőtt a kötelező adatváltoztatásokat el kell végezni.

Adatközpontok

  • Több magas technikai szinten álló adatközpont áll rendelkezésre, amelyek megfelelnek a következőknek:
  • Minden adatközpont megfelelő tanúsítvánnyal rendelkezik.
  • Földrajzilag távol vannak elhelyezve egymástól, hogy a természeti katasztrófák hatásait minimalizálják.
  • A központokat szögesdrótkerítések, megfigyelő- és biztonsági rendszerek védik.
  • Az elérés korlátozott, előzetes ellenőrzéshez kötött, és a telepeken 24/7-ben  személyzet is tartózkodik
  • Két elektromos ellátóvonal, két hálózati kapcsolat és több hálózati szoba

Biztonsági létesítmények

Ugyan kevéssé elképzelhető, hogy ezeket a létesítményeket megtámadják, meg szeretünk bizonyosodni róla, hogy az ügyfeleink adatai akkor is biztonságban  maradnak . Minden elérés az adatközpontokhoz szigorúan ellenőrzött, a telephelyek határán pedig szögesdrót kerítés lett telepítve. A videómegfigyeléssel és mozgásdetektorokkal  csökkentik a sikeres betörés esélyét. A biztonsági csapat a telephelyen tartózkodik  24/7-ben, a megfelelő biztonság garantálására.

A csapattagok szigorú biztonsági procedúráknak kell, hogy megfeleljenek. Minden munkavállaló RFID névtáblát kap, amely limitálja az elérését, és szükség van rá a biztonsági zárakon való áthaladáskor. Az elérsi jogokat rendszeres időközönként újravizsgálják.

Elektromos ellátás és hálózat

Két tápot működtetünk adatcentrumonként, UPS-ekkel (250kVA/ eszköz), amelyeket  generátorok is táplálhatnak 48 óráig annak érdekében, hogy a szerverek  mindig elérhetők legyenek. Bizonyos szerverekhez dupla ellátóvezetékek és hálózati kártyák is tartoznak, biztosítva a redundanciát minden szemszögből.

Az alkalmazásunkban álló mérnökök felelősek a globális optikai hálózati rendszer telepítéséért és fenntartásáért. A hálózatot szintén a redundancia szem előtt tartásával építettük ki, több biztonsági intézkedést léptettünk életbe, amelyek eliminálják a hibák és komoly gondok előfordulását. Így a kliensek adatai a lehető legrövidebb úton juthatnak el és észrevehetően csökkentik a válaszadási sebességet.

Legalább 2 különálló hálózati kapcsolat jut minden adatközpontra, hogy megakadályozható legyen egyetlen szolgáltatótól való függés. 2 hálózati szoba áll rendelkezésre, amelyek átvehetik egymás szerepeit hibák során.

Tanúsítványok

Érthetően az ügyfelek  több tanúsítványt igényelnek egy-egy adatközpont kapabilitásainak felmérésekor. A jelenlegi tanúsítványok listája:

  • PCI DSS Level 1
  • ISO/IEC 27001:2013
  • SOC 1 típusú II és SOC 2 típusú II
  • Cloud Security Alliance (CSA) STAR önértékelés

Továbbiak

A hő és tűz mindig is nagy ellensége volt a csúcstechnológiáknak. Ezért is nagyon fontos, hogy minden szoba megfelelő tűzérzékelő és -oltó rendszerrel legyen felszerelve.  Minden adatközpont megfelel az APSAD R4-nek és az N4 programnak.

A legtöbb szobát légkondicionáló helyett víz hűti. A rendszer elvezeti a kibocsátott hő 70%-át, míg a légkondicionáló foglalkozik a visszamaradóval. Ezzel az energiafogyasztás felére csökkent, és a működés  környezetbarátabbá.

 

További információkért keresse fel a Privát felhő linket.

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

or

nincs hitelkártya vagy telepítés nem szükséges