Content

 

 

Támogatási rendszerek nehéz gépezetek előállítására

Wirtgen America
esettanulmány

 

tamogatasi-rendszerek-nehez-gepezetek-eloallitasara-wirtgen-america-esettanulmany
Ed Asbury
IT menedzser

A Wirtgen America szolgáltatásokat nyújt 250 helyen az Egyesült Államokban és Kanadában, elosztóhálózatuk 35 képviselőt számlál. Az eladási hálózat építőipari berendezéseket ad el és szállít ki a tradícionálisan ismert termékmárkákból: WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMANN, és BENNINGHOVEN.

A Wirtgen America útépítési, bányászati és ásványfeldolgozási gépeket ad el és szállít. Ezeknél a nehéz  berendezéseknél kulcsfontosságú, hogy a bejelentett baleseteket megfelelően kövessék és rendszerezzék. A baleseteket a támogatási csoportnak jórészt telefonon jelentik. Az iroda felveszi az adatokat és a rendszerbe táplálja. Az eseteket sürgősség, márka, kereskedő alapján kezelik.

Az új rendszer legfontosabb  elvárt tulajdonsága a flexibilitás. A Wirtgen minden balesetet  sok kiegészítő információval jegyez fel, például tudniuk kell, ki volt az eladó, mi volt a márka, a termelési sorozat, stb. A jegyeket valósidőben frissíteni kell és elérhetővé tenni a dolgozóknak. A végső lépésben a márkaszakértők kezelik az eseteket, és megpróbálják megoldani a problémákat.

A Wirtgen America már hosszabb ideje keresett olyan megoldást, amely képes lenne ezen követelmények teljesítésére. A vizsgált szoftverek egyik sem felelt meg. „ Végül is vásároltunk egy  rendszert  erre a célra, de egyszerűen nem működött. 16 000 $ fizettünk érte, és egyetlen napot sem használtuk.  Tovább kerestem, és ekkor találtam az Easy Projectre” -mondta el Ed az IT osztályról. A Wirtgen America 200+ licencet igényelt, illetve egy helybeni megoldást.

Építési, bányaipari és ásványfeldolgozó gépekkel kapcsolatos szolgáltatások

Építési, bányaipari és ásványfeldolgozó gépekkel kapcsolatos szolgáltatások

Nemzetközi ellátóhálózat

Nemzetközi ellátóhálózat

220 munkás a Wirtgen Americában<br />
8000 a Wirtgen  csoportban

220 munkás a Wirtgen Americában
8000 a Wirtgen csoportban

Végül is vásároltunk egy  rendszert  erre a célra, de egyszerűen nem működött. 16 000 $ fizettünk érte, és egyetlen napot sem használtuk. Tovább kerestem, és ekkor találtam az Easy Projectre

 

Miért választották az Easy Projectet?

Az Easy Project konfigurációs flexibilitást és helybeni megoldást kínált ésszerű áron. Más tesztelt rendszerek: Issuetrak, Redmine.

Easy Project implementáció a Wirtgen Americában

A legtöbb implementációs munkát Prágában, az Easy Software fejlesztői központjában végezték el. Megszokott módon a konfigurációt először a felhőben hozták létre kis mennyiségű  próbaadattal. Ez mindkét félnek a legegyszerűbb elérhetőséget adta, miközben nem kellett a távolsági biztonsági eljárások miatt aggódni. A konfiguráció után a csomagot virtuális gépek formájában telepítették a Wirtgen kiszolgálóira. Ez után a felhőapplikációt törölték.

Az implementáció alapvető feladata a szükséges mezők definiálása volt a jegy számára. Ezt az Easy Project személyre szabott mezőivel oldották meg, mint a dátum, értéklista vagy a kapcsolatok. A sorrendet a sürgősség/prioritás alapján határozták meg, minden jegy egy SLA-t kapott, amely különösen fontos a „működésképtelen gép” prioritási szinteknél. Ezenfelül  egy külön szűrő gyűjtötte ki a sürgős feladatokat. Amikor a feladat megfelel a szűrő paramétereinek , akkor egy email üzenetet küldenek periodikusan a felhasználói csoportnak. Ez biztosítja, hogy a legfontosabb eseteket nem hagyhatják figyelmen kívül.

Más fontos feladat volt a támogatási ügynökök személyes lapjának a létrehozása és elérés  egy kisszámú csoport számára, akik létrehozhatják a jegyeket. Hogy időt takarítsanak meg gyorslinkeket hoztunk létre a felső menüben, amelyek a felhasználókat a megfelelő űrlapok felé vitték a szükséges mezőkkel. A felhasználói felületet is a Wirtgen arculatához terveztük, Wirtgen logókkal, a gépek képeivel, amely a hátteret szolgáltatta a bejelentkezési laphoz.

Rövid időn belül észrevettünk egy kisebb gondot, amely lelassította az applikációt. A kezdetekben a rendszert úgy konfiguráltuk, hogy minden jegyet az egyik főoldalon listázza. Valós adatok esetében ez azonban több ezer feladatot jelentett. Miután limitet helyeztünk az egyszerre betölthető feladatok számára, az applikáció megint a normál sebességen működött.

Ebben az esetben a képzéseken csak az adminisztrátorok vettek részt. A megmaradó felhasználóknak belső tréningeket szerveztek. A főoldalak szerepe az volt, hogy csak azt az információt mutassák, amelyekre a felhasználóknak szükségük van.

Easy Project előnyei a Wirtgen Americában

Az Easy Project legfontosabb előnye a Wirtgenben egy olyan megoldás létrehozása volt, amely robusztus rendszert képezett a  bejelentések kezelésére. A jegyeket időben frissítették, és a jelentéseket a menedzsment vizuálisabb formában, diagramokkal megkapta. Ezenfelül a rendszer nem csak arra volt képes, hogy a baleseteket nyomon kövessék, de kommunikációs és projektkezelési eszközként is szolgált, annak ellenére, hogy az első fázisban csak a támogatási rendszer kapott prioritást.

Minden támogatási ügynök minden jegyhez hozzáférhet. Szűrhetik őket bármely tulajdonság alapján , a legfontosabb pedig, hogy a legsürgősebb  esetek mindig a legláthatóbbak.

A menedzsment részére grafikus irányítópultot terveztünk, diagramokkal és grafikonokkal. Ezzel a lehető legtöbbet hozhatják ki a bevitt adatokból.  A grafikonok gyorsabban átláthatóvá teszik azt, hogy hány esetet regisztráltak  márkánként a Wirtgen Americában.

A legtöbbet használt támogatási rendszereszközök a Wirtgen Americában

Személyre szabott mezők
Személyre szabott mezők

Minden eset sok további attribútummal rendelkezik, amelyekben megadják mi történt, mennyire sürgős, ki a szállító, milyen márkáról és termékcsaládról van szó.

Főoldalak és irányítópultok
Főoldalak és irányítópultok

A könnyen személyre szabható irányítópultoknak köszönhetően a felsővezetés gyorsan átláthatja a bevitt adatokat diagramok és grafikonok formájában, míg az ügynökök gyorsan elérhetik a felelet nélküli eseteket prioritás szerint.

SLA és értesítések
SLA és értesítések

Minden támogatási jegy bizonyos SLA-t kap a sürgősségének megfelelően, amely jól látható a feladat részleteiben és egészén is. Az SLA-knak megfelelően értesítéseket kapnak a felhasználók, amennyiben a feladat a szűrőnek megfelel. A rendszer addig küldi az értesítéseket, ameddig a feladat státusa meg nem változik.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

or

nincs hitelkártya vagy telepítés nem szükséges