
Az Easy Project előtt a PPF Banka klasszikus Microsoft Office programokat használt, mint MS Excel (mérföldkövek számontartására, feladatokhoz, költségvetésre és erőforrásokra), a MS PowerPointot (státusjelentések elkészítésére), illetve MS Projectet (mérföldkövek és időbeosztás).
Sajnos, ezek mind különálló eszközök, amelyek a projektkezelési folyamat bizonyos részeit fedik le, és nem mozdítják elő a minőségi csapatmunkát és az azonnali online elérést. A bank olyan megoldást keresett, amellyel teljességükben kezelhetők a projektek egyetlen eszközön belül, széleskörű elérést biztosítva.
PPF Banka Easy Projecttel
A piacon megtalálható szoftvermegoldások tesztelése után úgy találtuk, hogy az Easy Project az az eszköz, amely a legnagyobb potenciállal rendelkezik a teljes életciklus menedzselés terén. Megoldás, amelyet a kezdetektől használhatunk a tervezési szakasztól a végrehajtáson át, a projekt befejezéséig, miközben hasznos funkciókat is elérhetünk, mint a humán erőforrások, pénzügyi menedzsment, jelentéskészítés . Ezzel az Agile metódológiát is kihasználhattuk.
Az Easy Project felhő vagy szerver megoldásként elérhető. Bankként különleges adatvédelmi és biztonsági követelményeknek kell eleget tenni, ezér saját szerveres implementációt kértünk. A szoftver professzionális implementációval érkezik és a további képzéseket az Easy Software tanácsadói végzik, akik széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek a szoftvercsomag implementációja terén. Gabriela, a mi konzultánsunk teljesen megfelelt ennek a leírásnak.
Az alapcsomag implementációja mellett további modulokat is vásároltunk, illetve személyre szabott fejlesztéseket is kértünk az ügyfeleink igényeinek eleget téve.
"A piacon megtalálható szoftvermegoldások tesztelése után úgy találtuk, hogy az Easy Project az az eszköz, amely a legnagyobb potenciállal rendelkezik a teljes életciklus menedzselés terén."
PPF Banka Easy Projecttel
Easy Project előnyei a PPF Bankában
Az Easy Projecttel egy személyre szabott, meghatározott feladatra készült eszközre tettünk szert, amellyel egyszerre lehetővé válik a projekt áttekintése (WBS), a mérföldkövek időbeosztása (Gantt), feladatok kezelése, kifinomult erőforrás és pénzügyi menedzsment, agile vagy vízesés metódológia, azonnali online eléréssel minden résztvevő fél számára. A rendszer teljesen integrálva lett a belső IT ökoszisztémánkba, beleértve az SSO (Single Sign-On) funkciót is, amellyel a felhasználók külön login nélkül léphetnek be.
A legtöbbet használt projektkezelési eszközök a PPF Bankában

Erőforrás és pénzügyek kezelése
A humán erőforrások hatékony kezelésére, a projektekben való részvételhez, és a pénzügyek ellenőrzés alatt tartására.