
A EuroMACC Kft. 1996 óta van jelen a KKV szektorban. Ezalatt a közel 25 év alatt számos szakmai szakértelemre tettünk szert, és születtek iparág specifikus megoldások.
Korunk és a piacgazdaság jellemzője, hogy a folyamatos változás a mindennapjaink szerves része.
Szakmai megoldásaink folyamatosan bővülnek, idomulnak a környezetünkben tapasztalt változásokhoz, igényekhez.
További információ a www.euromacc.hu weboldalon érhető el.
Korábbi jegykezelő rendszer hiányosságai
- Nem volt lehetőség a feladat tervezésére (kapacitástervezés)
- A jegykezelő elég régi volt, amit már nem támogatott a gyártója
- Az ügyfélhozzáférést biztosító portál kevés funkcionalitást tartalmazott
- Különálló, elszeparált rendszerek a hibák, távollétek, ügyféligények, dokumentációk, projektek kezelésére
- Testreszabás hiánya
Az Easy Project vállalati alkalmazása
A kiválasztás során több jegykezelő rendszert is megvizsgáltunk, a végső döntést megelőzte egy 1 hónapos pilot időszak, amely során az Easy Project bizonyult a legalkalmasabbnak. A bevezetés kb. 3 hónapig tartott, amely során a rendszer teljes paraméterezésére és oktatására került sor. A szoftver magyarországi csapata minden támogatást megadott a sikeres bevezetéshez, melyet külön köszönünk nekik.
A bevezetés során a legtöbb feladat megoldható volt paraméterezéssel, azonban közel 10 hónapos használat után látjuk azokat a pontokat, amelyeken a rendszert tovább kell finomítani. Összeségében kijelenthetjük, hogy az Easy Project egy jó ár/érték arányú szoftver, amely nagyban támogatja a cégünk működését, megfelelően idomul a speciális igényeinkhez.
Az Easy Project rendszer előnyei a korábban használt rendszerhez képest:
- Scrum/kanban működés támogatása
- Egyedi felületek, egyedi riportok kialakítása
- Testreszabhatóság
- Excelek kiváltása az Easy Projectben előállítható riportok, kimutatások használatával