Content

Csapatunk minden kérdésére válaszol, akár első projektjéről, akár valamely ritkábban használt funkcióról van szó. Csoportunk minden tagja alaposan ismeri az Easy Projectet, és a teljes dokumentációt, így hatékonyan tudnak segíteni kérdéseivel, problémáival kapcsolatban. 

Easy Project Support csapat:

Robert a támogatási csoport vezetője az Easy Projectnél. Már a vállalat kezdetei óta velünk van, a szoftver minden apró részletét ismeri. Napi feladatai közé tartozik a felhasználók támogatása , valamint a minőégellenőrzés. Ezen felül Robert tagja a Mensa klubnak, és kedveli a síelést és a hegyeket.

Easy Project - Robert Kovacik


Dominika az egyik legtapasztaltabb Help Desk technikusunk, már 6 éve foglalkozik vele. A kérések teljesítése mellett, Dominika frissíti a változások listáját, és hetente találkozik a fejlesztőkkel, hogy a hibák kijavítása minél gyorsabban történjen. Szabad idejében fest és videójátékokat játszik.

Easy Project - Dominika Petzova


Boris Help Desk specialistánk, akinek fő munkaterülete a felhasználói megelégedettség. Sokféle pozícióban dolgozott már, még az értékesítésen is, jelenleg teljesen otthon érzi magát a támogatáson. Aktívan tölti szabadidejét, és szívesen űz mindenféle sportot.

Easy Project - Boris Vyparina


Vendula számítógépes rendszer specialista, aki a Help Desken dolgozik, és különösen jól ismeri a a WBS és Gantt modulokat. A felhasználók kérdéseinek megválaszolása mellett a Helpdesken, Zopimon és Intercomon, szakterülete a tesztelés, a hibamentes szoftverért. Vendula szabad idejében szeret utazni és könyveket olvasni.

Easy Project - Vendula Kreutzova


Vladimir tapasztalt technikus, a ticketeket válaszolja mg, chattel Yopimmal, Intercommal, és Livechattal, és angol mellett spanyolul is jól beszél. A Help Desk tagságán kívül szereti a könyveket és videójátékokat. 

Vladimir Svarc - Easy Project

 

 

 

Support csapatunk által vállalt garanciák:

 

IT Software Plusko oranzova

Hibaelhárítás

8 munkaóra az elemzésre és megoldásra

IT Software Plusko tyrkys

Konzultáció

1 óra személyes tanácsadás havonta

IT Software Plusko seda

Hibák

Megoldás súlyosság, prioritás szerint

 

Válassza ki a megfelelő támogatási csomagot

Minden felhasználónknak biztosítjuk a különböző információs források elérését, hogy gyorsan és könnyedén használhassa az Easy Projectet.

Ingyenes támogatás

  • Minden felhasználónak elérhető
  • Ügyfélportál (interaktív felhasználói kézikönyvek)
  • Tudásbázis
  • Támogatás emailben Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., a lehető leggyorsabban megpróbálunk válaszolni.
  • Elkötelezettek vagyunk minden kérdés elemzése és megválaszolása mellett a lehető leggyorsabban.
  • Hotline az esetleges felhő rendszer problémák idejére

Prémium támogatás

  • A profi, team és business előfizetéseket használók számára
  • Appon belüli élő chat
  • Hotline felhasználói támogatás
  • ügyfélportál (interaktív felhasználói kézikönyvek)
  • Tudásbázis
  • Támogatás emailben Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (válasz 1 munkanapon belül)
  • Hotline az esetleges felhő rendszer problémák idejére

Egyedi támogatási szerződés

  • Vállalati előfizetés és szerveres megoldásnál
  • A bejelentési felületeket egyénileg határozzuk meg.
  • További infó a kapcsolat oldalon.

Keressen minket a részletekért

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

or

nincs hitelkártya vagy telepítés nem szükséges