Kompetencia Menedzsment
A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.
Főbb jellemzők:
- megjeleníti a munkatársak feladatait az időben teljes munkaterhelésükkel
- napi/heti/havi áttekintés a tervezett munkaterhelésekről összevetve a kapacitásokkal
- feladat frissítések és hozzárendelések „fogd és vidd” jellemző használatával
- integráció a Jelenlétkezelővel – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
- integráció a Találkozó naptárral – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
- kompetencia-tervezés projektcsapatonként és „típusonként” (trackers) – csak bizonyos típusú munkákra való szűrés a megfelelő projektcsapatokkal