Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez
A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.
Főbb jellemzők:
- jelenlét naplózása a személyes naptár segítségével (iroda, szabadság, stb.)
- jövőbeni jelenlét / távollét tervezése a naptárban
- távollét engedélyeztetése a menedzserekkel
- jelenléti ívek emberenként, lista, naptár vagy statisztikai nézetben
- automatizált jelenlét naplózás IP cím alapján (honnan érik el az Easy Project-et)
- integráció az Erőforrás kezelés modullal – tervezett jelenléti adatok figyelembe vétele
- előre beállítható szabadság naptárak