Content

Egy csapat menedzselése jól integrált és könnyen használható feladatkezelő rendszer nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Egy csapat megfelelő kommunkáció és teljesítménymérés nélkül káoszra és eredménytelenségre van ítélve. Az Easy Project szoftverrel ezeket könnyedén kezelheti, köszönhetően az idő- és feladatkövetési funkcióknak, melyek lehetővé teszik hogy a felhasználók mindig az aktuális állapot alapján frissíthessék a feladatokat. A feladatkövetéssel a csapat mindig tájékozott maradhat, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodik és a személyes Kanban tábla segíti a felhasználókat, hogy tudatában legyen a teendőiknek. 

 

Ütemező

Az Ütemező segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy más feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók látogatását is, ami lehetetlenné teszi a távolléti feladatok tervezését.

Főbb jellemzők:

  • Könnyű drag and drop feladatkezelés
  • Naptár felület nap/hét/hónap nézettel
  • Új események létrehozása közvetlenül az Ütemezőből
  • Hozzáadható bármilyen személyi műszerfalhoz
  • Feladat szűrők és keresés
  • Személyes és vezetői szempontból

Üzleti intelligencia

Elemezze vállalkozását és projektjeit az Easy Project segítségével geo & product és projekt szegmentálásával. A Üzleti irányítópultok segítségével valós idejű üzleti felismeréseket kaphat. Csatlakoztassa személyes költségeit, egyéb költségeit, bevételeit, CRM-jét, Google-hirdetéseit és egyéb üzleti adatait egy irányítópulton.

Főbb jellemzők:

  • Bevételek a számlázási vagy egyszerű számlázási bővítmény alapján
  • Ügyféladatok a CRM vagy az Easy CRM bővítményből
  • Személyi költségek az időkövetés és a belső óránkénti ráta alapján
  • Az Easy Budgetokba importált egyéb költségek
  • A Google Ads költségei

Feladatkövetés a naprakész projektekért

Frissítse a feladatok adatait jogosultságainek megfelelően, jelenítse meg a projekt előrehaladását és vigye végig a feladatokat a workflow által engedélyezett folyamaton. 

A feladatkövetés szükségtelenné teszi a túl gyakori állapot jelentés megbeszéléseket, mivel minden követhető az Easy Project szoftver segítségével. 

 

Főbb jellemzők:

  • Feladatok frissítése Workflow és felhasználói jogosultságok alapján
  • Feladat információk frissítése, mint például típus, felelős, %-os készültség, határidő, prioritás, állapot, stb.
  • Feladatfrissítés gyorsmenüvel 
  • Feladat műveletek lehetősége: áthelyezés, összevonás, alfeladat létrehozása, stb. 
  • Nincs többé szükség állapot jelentési megbeszélésekre

Időkövetés a hatékonyságért és a tervezett feladatvégzésért

Az időkövetés a hatékony időbeosztás és tervezés kulcsa. Lehetővé teszi a munkatársaknak, hogy hatékonyan osszák be idejüket és vezetőik folyamatosan monitorozhassák az óraszámokat a további tervezésnél felhasználva azokat.  

Főbb jellemzők:

  • Időkövetés projektenként/feladatonként/felhasználónként/tevékenységenként
  • Egyedi riportolási lehetőségek
  • Időráfordítás riportok különböző időszakokra
  • Egyszerű időbejegyzési felület a munkatársak számára
  • Stopper alapú időmérés a feladatokon

Ellenőrzőlisták

Az ellenőrzőlisták könnyedén növelik a munka szervezettségét, a motivációt és a hatékonyságot. Kizárják az elfelejtett lépések lehetőségét és sokkal hatékonyabbá teszik az ismétlődő feladatokat is. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt szintű modul
  • Sablonkészítési lehetőség
  • Szerep alapú hozzáférés 
  • Végtelen számú elem hozzáadható a listákhoz
  • Az előzményekben naplózott a változtatás

Workflow

A Workflow (Munkafolyamat) lehetővé teszi, hogy létrehozza, futtassa és automatizálja üzleti folyamatait, megszüntetve ezzel az káoszt és a munkatársaknak kiadott feladatok koordinációjának hiányát. Az Easy Project beállítása során a feladatok jogosultságait és a munkafolyamatok engedélyezett lépéseit szerepkörökhöz rendelhetjük. 

Főbb jellemzők:

  • Beállítható állapot átmenetek és mezőengedélyek
  • Szerepkör és feladattípus alapú folyamatok 
  • Megakadályozza a feladatok szabálytalan módosítását 
  • Növeli a biztonságot és minimalizálja a nem kívánt felhasználói műveleteket

Szervezési struktúrák

A szervezési struktúrák egyfajta fahierarchia, amelyben minden felhasználó, kivéve a legfelsőt, alárendeltje egy másiknak. Ez a kiosztás segít a műveletek meghatározásában, feladatok kiosztásában, a koordinációban, felülvizsgálatban, amelyek mind egy-egy szervezet céljainak elérését szolgálják. Ez szintén meghatározza, hogy ki engedélyezheti a szabadságokat.

Főbb jellemzők:

  • Jól átlátható szervezési struktúra 
  • Alárendelhető szűrők a feladatokhoz
  • Személyre szabott modulok a személyes oldalakon
  • Meghatározza ki adhat szabadságot
  • Személyre szabható dizájn

Meeting szervező

A Meeting-ek szervezése sokszor időigényes és fárasztó feladat és általában rengeteg levelezést igényel. A Meeting szervezővel könnyedén szervezhet személy, csapat vagy projekt meetingeket, ellenőrizze kollégái elérhetőségét és küldjön nekik meghívót a szervező felületéről. 

Főbb jellemzők:

  • Meeting bejegyzések névvel, dátummal, időponttal, napirenddel, projektinformációkkal és meghívottlistával
  • Felhasználó elérhetőségének ellenőrzése a szervező felületén 
  • Elfogadás / Elutasítás opciók a kiküldött meghívókban
  • Ismétlődő meeting opció
  • Integráció más naptárakkal iCal használatával (Google, Outlook) 

Tevékenységfolyam

A tevékenységfolyam a leggyorsabb módja a legfrissebb feladatfrissítések áttekintésének. Mindig elérhető az oldalmenüben, ahol láthatja a frissített feladatokat és az utolsó kommenteket, így akár az e-mail értesítések használatát is mellőzheti

Főbb jellemzők:

  • Követhet olyan feladatokat, ahol Ön: szerző, együttműködő vagy felelős 
  • A frissített feladatok kiemelése a legutolsó kommentekkel 
  • Mindig elérhető az oldalmenüben 
  • Hozzáadható modulként a személyes kezdőoldalhoz
  • Akár az e-mail értesítéseket is kiválthatja 

Chat

Maradjon kapcsolatban munkatársaival, távoli vagy otthonról dolgozó kollégáival egyaránt. Az Easy Project integrált kommunikációs eszközt biztosít, mely mindig elérhető az oldalmenüben. 

Főbb jellemzők:

  • Az oldalmenüből mindig elérhető
  • Felhasználók keresése 
  • Felhasználói üzenetek a gyors kommunikációhoz 
  • Chat előzmények
  • Felugró ablak és hangjelzés

Videó és audió konferenciák - Zoom integráció

A Zoom integrációnak köszönhetően könnyen audió és videókonferenciákat hozhat létre az Easy Projectből. Jegyezzen be egy videótalálkozót a naptárba, hívja meg a felhasználót szemtől-szembeni beszélgetésre chatben a feladatokból, kapcsolatokból,  CRM esetekből.

Főbb jellemzők:

  • Azonnali és tervezett audió és videó konferenciák
  • Találkozók a CRM esetekben és a kapcsolatokkal  automatikusan naplózott eladási aktivitásokkal a plusz gombbal
  • Feladat-specifikus konferenciák
  • Azonnali találkozás opció a chatben

Gyorsgombok

Csökkentse le a feladatfrissítéshez szükséges lépések számát. Csak nyissa meg a feladatok listáját és 'fogd és vidd' mozdulattal vigye azokat a már előkészített gombokra, melyek számos frissítést végre tudnak hajtani a feladaton, mint pl. felelős váltása, típus vagy prioritás módosítása.

Főbb jellemzők:

  • Feladat frissítés 'fogd & vidd' módszerrel
  • Bármilyen feladat tulajdonság frissítése
  • Egyedileg beállítható színű gombok
  • Egyedi mezők támogatása 
  • Gombok teljes áttekintése a 'Több' menüben

Üzleti irányítópultok

Az üzleti irányítópultok három fő funkcióval rendelkeznek  - globális szűrőkkel az irányítópultokon, kattintható diagramokkal  és trendmutatókkal. A globális szűrőkkel a felhasználó a kiválasztott  vagy minden modult szűrhet a személyes oldalán akár két kattintással. A diagramok egy meghatározott oldalt mutathatnak, ezek értékeit, dimenziójait, a diagrammra kattintás után. Ezenfelül a trendek valósidejű értékeket mutatnak, illetve áttekintést egyetlen pillantással.

Főbb jellemzők:

  • Globális szűrők az irányítópultokon - a pult minden modulja szűrhető
  • Diagramok- egy kattintással mélyebbre áshatunk az értékekben
  • A trendek automatikusan az előző periódushoz viszonyított értékeket mutatják
  • Ezzel könnyebbé válik a teljesítmény folytatólagos követése
  • Globális szintű modul

Globális szerepek felhasználói típusonként

Minden felhasználó előre meghatározott szerepekhez kötött alapjogosultságokkal rendelkezik, ezzel megelőzve azt, hogy minden új felhasználónak a szerepének megfelelő jogosultságokat osszanak ki minden alkalommal.   Az egyszerűség kedvéért, az alapvető jogosultságokat a 4 alapvető szervezeti szerep alapján határoztuk meg. Amikor egy új felhasználót hív meg a rendszerbe , még a meghívás előtt egy szerepet oszthat ki neki. Minden felhasználói típus személyre szabott irányítópulttal rendelkezik, amelyet azonnal el is kezdhet használni.

Főbb jellemzők:

  • A szerepek automatikusan kioszthatóak az új felhasználó létrehozásakor
  • A leggyakoribb szervezeti szerepek előre választottak
  • Új felhasználók meghívása előre meghatározott globális szereppel
  • Személyre szabott irányítópult minden felhasználói szerephez
  • További információ ebben a cikkben

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

or

nincs hitelkártya vagy telepítés nem szükséges