Content

Egy csapat menedzselése jól integrált és könnyen használható feladatkezelő rendszer nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Egy csapat megfelelő kommunkáció és teljesítménymérés nélkül káoszra és eredménytelenségre van ítélve. Az Easy Project szoftverrel ezeket könnyedén kezelheti, köszönhetően az idő- és feladatkövetési funkcióknak, melyek lehetővé teszik hogy a felhasználók mindig az aktuális állapot alapján frissíthessék a feladatokat. A feladatkövetéssel a csapat mindig tájékozott maradhat, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodik és a személyes Kanban tábla segíti a felhasználókat, hogy tudatában legyen a teendőiknek. 

 

Feladatkövetés a naprakész projektekért

Frissítse a feladatok adatait jogosultságainek megfelelőenk, jelenítse meg a projekt előrehaladását és vigye végig a feladatokat a workflow által engedélyezett folyamaton. 

A feladatkövetés szükségtelenné teszi a túl gyakori állapot jelentés megbeszéléseket, mivel minden követhető az Easy Project szoftver segítségével. 

 

Főbb jellemzők:

  • Feladatok frissítése Workflow és felhasználói jogosultságok alapján
  • Feladat információk frissítése, mint például típus, felelős, %-os készültség, határidő, prioritás, állapot, stb.
  • Feladatfrissítés gyorsmenüvel 
  • Feladat műveletek lehetősége: áthelyezés, összevonás, alfeladat létrehozása, stb. 
  • Nincs többé szükség állapot jelentési megbeszélésekre

Időkövetés a hatékonyságért és a tervezett feladatvégzésért

Az időkövetés a hatékony időbeosztás és tervezés kulcsa. Lehetővé teszi a munkatársaknak, hogy hatékonyan osszák be idejüket és vezetőik folyamatosan monitorozhassák az óraszámokat a további tervezésnél felhasználva azokat.  

Főbb jellemzők:

  • Időkövetés projektenként/feladatonként/felhasználónként/tevékenységenként
  • Egyedi riportolási lehetőségek
  • Időráfordítás riportok különböző időszakokra
  • Egyszerű időbejegyzési felület a munkatársak számára
  • Stopper alapú időmérés a feladatokon

Ellenőrzőlisták

Az ellenőrzőlisták könnyedén növelik a munka szervezettségét, a motivációt és a hatékonyságot. Kizárják az elfelejtett lépések lehetőségét és sokkal hatékonyabbá teszik az ismétlődő feladatokat is. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt szintű modul
  • Sablonkészítési lehetőség
  • Szerep alapú hozzáférés 
  • Végtelen számú elem hozzáadható a listákhoz
  • Az előzményekben naplózott a változtatás

Workflow

A Workflow (Munkafolyamat) lehetővé teszi, hogy létrehozza, futtassa és automatizálja üzleti folyamatait, megszüntetve ezzel az káoszt és a munkatársaknak kiadott feladatok koordinációjának hiányát. Az Easy Project beállítása során a feladatok jogosultságait és a munkafolyamatok engedélyezett lépéseit szerepkörökhöz rendelhetjük. 

Főbb jellemzők:

  • Beállítható állapot átmenetek és mezőengedélyek
  • Szerepkör és feladattípus alapú folyamatok 
  • Megakadályozza a feladatok szabálytalan módosítását 
  • Növeli a biztonságot és minimalizálja a nem kívánt felhasználói műveleteket

Meeting szervező

A Meeting-ek szervezése sokszor időigényes és fárasztó feladat és általában rengeteg levelezést igényel. A Meeting szervezővel könnyedén szervezhet személy, csapat vagy projekt meetingeket, ellenőrizze kollégái elérhetőségét és küldjön nekik meghívót a szervező felületéről. 

Főbb jellemzők:

  • Meeting bejegyzések névvel, dátummal, időponttal, napirenddel, projektinformációkkal és meghívottlistával
  • Felhasználó elérhetőségének ellenőrzése a szervező felületén 
  • Elfogadás / Elutasítás opciók a kiküldött meghívókban
  • Ismétlődő meeting opció
  • Integráció más naptárakkal iCal használatával (Google, Outlook) 

Tevékenységfolyam

A tevékenységfolyam a leggyorsabb módja a legfrissebb feladatfrissítések áttekintésének. Mindig elérhető az oldalmenüben, ahol láthatja a frissített feladatokat és az utolsó kommenteket, így akár az e-mail értesítések használatát is mellőzheti

Főbb jellemzők:

  • Követhet olyan feladatokat, ahol Ön: szerző, együttműködő vagy felelős 
  • A frissített feladatok kiemelése a legutolsó kommentekkel 
  • Mindig elérhető az oldalmenüben 
  • Hozzáadható modulként a személyes kezdőoldalhoz
  • Akár az e-mail értesítéseket is kiválthatja 

Chat

Maradjon kapcsolatban munkatársaival, távoli vagy otthonról dolgozó kollégáival. Az Easy Project integrált kommunikációs eszközt biztosít, mely mindig elérhető az oldalmenüben. 

Főbb jellemzők:

  • Az oldalmenüből mindig elérhető
  • Felhasználók keresése 
  • Felhasználói üzenetek a gyors kommunikációhoz 
  • Chat előzmények
  • Felugró ablak és hangjelzés

Gyorsgombok

Csökkentse le a feladatfrissítéshez szükséges lépések számát. Csak nyissa meg a feladatok listáját és 'fogd és vidd' mozdulattal vigye azokat a már előkészített gombokra, melyek számos frissítést végre tudnak hajtani a feladaton, mint pl. felelős váltása, típus vagy prioritás módosítása.

Főbb jellemzők:

  • Feladat frissítés 'fogd & vidd' módszerrel
  • Bármilyen feladat tulajdonság frissítése
  • Egyedileg beállítható színű gombok
  • Egyedi mezők támogatása 
  • Gombok teljes áttekintése a 'Több' menüben

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

.easyproject.hu
or

nincs hitelkártya vagy telepítés nem szükséges