Content

Miért is lenne szüksége külön megoldásra támogatási csoportja számára, ha ez az Easy Projectben már adott? Kéréseket e-mailben és közvetlenül, a fiókban adhatja át , amelyeket aztán a Help Desk projektben tárolnak SLA-val, előre kifizetett órákkal, stb. A különböző gombokkal könnyen  oszthat ki eseteket a támogatási munkatársaknak fogd és húzd módszerrel. A Tudásbázis eléréssel könnyebbé válik a lényeges információk elérése, tárolása, valamint a gyakori kérdések megválaszolása. 

Help Desk statisztikák

A támogatási csoport teljesítményéről gyorsan képet kaphat a statisztikák segítségével. A Help Desk statisztikák teljesen testre szabhatóak. Például: a teljesítményt lemérheti felhasználónként, vagy a ticketek állapota alapján is, összevetheti a különböző időtartamokra vonatkozó statisztikákat, amellyel jobb képet kaphat a Help Desk teljesítményéről.

 

Főbb jellemzők:

  • teljesítményi statisztikák felhasználónként, ticket állapotonként, stb.
  • különböző időközökre vonatkozó statisztikák
  • vonal, szelet és oszlopdiagrammok
  • Az SLA teljesítményjelentései jegy tulajdonosok és jogosultak szerinti bontásban

Komplex Help Desk beállítások

A komplex beállításokkal további finomhangolásokat végezhet. Például email sablonokat készíthet automatikus válaszokkal, vállalati logóval, aláírásokkal. A projektjeit automatikus ticket elosztással és egyedi SLA-kkal is konfigurálhatja  

Főbb jellemzők:

  • SLA-k  definiálása: rendszerezés, újraküldés, email létrehozás
  • Help Desk projekt beállítás  minden tickethez
  • Ticket frissítések küldése külső email címre
  • Email sablonok
  • Fejléc és lábléc személyre szabása
  • Automatikus jegyfrissítés
  • A "jegy tulajdonosa" mezőben tárolja a felelős ügynök adatait a megoldás sikeres kézbesítéséhez
  • E-mail küldése gyorsan az ügyfélnek sablonból

Help Desk irányítópult

Minden futó műveletről tájékozódhat Ossza ki az eseteket könnyen a munkatársaknak a gombok és fogd és húzd módszer segítségével, tartsa számon milyen  hibákat oldottak meg , milyen fejlesztéseket hajtottak végre, és ellenőrizze a kiosztott feladatokat. 

Főbb jellemzők:

  • Gombok
  • A ticketek fogd és húzd módszerrel való rendezése
  • Nem megoldott ticketek
  • Ellenőrzésre váró ticketek
  • Agile tábla a hibák és fejlesztések koordinálására

Help Desk menedzser irányítópult

Minden, amire a Help Desk menedzsernek szüksége lehet, egyetlen irányítópulton. Gyorsan ossza szét a ticketeket munkatársai között és frissítse azokat, amelyeket felül kell még vizsgálnia. Ezen felül ugyanott tartsa számon a találkozókat és csapata teljesítményét is. Mindez lehetővé teszi, hogy jobban osztja be idejét, és szervezze meg csapatát.

Főbb jellemzők:

  • Új ticketek listája
  • Gombok a gyors ticket kiosztáshoz
  • Help Desk projektek áttekintése 
  • Ticket áttekintési lista
  • SLA teljesítmény-diagramm
  • Találkozó naptár

Help Desk operátor irányítópult

A Help Desk operátor irányítópulttal gyorsabban navigálhat az esetek között, gondot viselhet azokról, amelyek további figyelmet érdemelnek, és képet kaphat a teljesítményről. Hogy megbizonyosodjon arról, hogy a fejlesztők időben megoldják a gondokat a Kanban és a hibaelhárítási tábla is könnyen elérhető.

Főbb jellemzők:

  • Az új és kritikus ticketek listája
  • További figyelmet érdemlő ticketek listája
  • Gomb, amellyel gyorsan saját magának oszthatja ki a ticketet
  • Gyors KPI teljesítmény ellenőrzés 
  • Kanban tábla a fejlesztések és hibaelhárítás ellenőrzésére

Tudás és dokumentáció

Tartsa meg a  projekt során gyűjtött tudást és használja később, ajánlja a felhasználóknak , ossza ki őket feladatokhoz. Keressen közöttók. A tudás kulcsfontosságú a sikerhez. A dokumentáción megjegyzéseket is lehet hagyni, összevetni, változtatásokat eszközölni, illetve megnézni ki olvassa a cikkeket.

Főbb jellemzők:

  • Tudáskategória+személyes/projekt kategória

  • Anyagok kiosztása projektekhez/feladatokhoz

  • Bejegyzések ajánlása a felhasználóknak

  • Gyorselérés a szolgáltatások panelhez

  • A Tudásbázis keresése kulcsszavak alapján

 


DMS - document management system

DMS rendszerbővítmény  gyors elérést biztosít a fájlokhoz és dokumentumokhoz, és lehetővé teszi kezelésüket az Easy Projectből. A jól ismert direktórium struktúrába rendez, verziókövetéssel , amely lehetővé teszi a dokumentumok naprakészen tartását. A jóváhagyási munkafolyamatok egyszerűsítik a dokumentumok keringését a vállalatban, és megkönnyítik a dokumentumokkal való munkát.

Főbb jellemzők:

  • Verziókövetés+olvasás/írás online módban
  • Dokumentum jóváhagyási munkafolyamatok -állítsa be a a dokumentumok keringését az Easy Projectből
  • Értesítések -kapjon értesítéseket a dokumentumok változásairól , illetve jóváhagyási kérdésekről
  • Dokumentumok zárolása - a másik felhasználó láthatja, ha egy felhasználó szerkeszti a fájlt.
  • Direktórium struktúra- megegyezik a kedvenc fájlkezelőjével
  • Nagykapacitású infrastruktúrákra tervezve - hatalmas mennyiségű dokumentum tölthető fel

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre