Content


  

Kapcsolja össze Easy Project-jét
mindennel, amire szüksége van!

 

Dolgozzon csak azon, ami tényleg számít,
és ne veszítsen több időt azon, ami nem!

 

Szerezze meg saját megoldását!

 

Mit kap az Easy Project integrációkkal?

Ikona Plus modra

Teljeskörű megoldásokat

A kezdeti elemzések, a telepítés és a beállítások, illetve az optimalizálás megkerülhetetlen és időt igénylő feladatok. Mi mindent elvégzünk Önnek.

Ikona Plus modra

Egy tapasztalt üzleti partnert

Az integrációkat személyre szabva kezeljük – minden partnerünket egy szakértő vezeti végig az integrációkon az elejétől a végéig, így Ön továbbra is a projektjeire koncentrálhat.

Ikona Plus modra

Több időt, kevesebb feladatot

Az integrációink eredménye az automatizálás, amivel Ön gyorsabban és hatékonyabban szállíthatja le projektjeit.

 

Hogyan történik a varázslat?

A beállításokkal. A 10 éves tapasztalatnak és az elsőosztályú elemzésnek köszönhetően úgy vezetjük be az integrációt, hogy a szoftver alkalmazkodjon Önhöz, és ne fordítva.

A jól beállított integráció megszabadítja Önt a manuális munkától, és több időt ad Önnek, hogy projektjeivel foglalkozhasson.

  • Nem kell aggódnia a „hogyan”-ért, mi mindent elvégzünk Önnek.
  • Összekapcsoljuk az Easy Project-et az Ön által használt szoftverrendszerrel.
  • Az automatizálásnak köszönhetően időt, pénzt és energiát spórol.

 

Szerezze meg saját megoldását!

 

Easy Project 10
 

Milyen adattípusok küldhetők az alkalmazások között?

 

Project management integration

Projektmenedzsment

Szinkronizálja projektjeit és feladatait automatikusan más alkalmazásokból! Így mindig friss adatokkal tud dolgozni.

 

CRM integration

CRM

Tartson minden információt egy helyen a potenciális ügyfeleiről! A tiszta, teljes kép segítségével növelheti esélyeit egy új üzleti lehetőség megszerzésére.

 

Accounting integration

Számlázás

Készítse el a számlákat automatikusan, a manuális számlakészítés során felmerülhető hibák elkerülésével!

 

Time management integration

Idő menedzsment

Szinkronizálja találkozóit minden alkalmazásban és eszközön! Ehhez hasonlóan kövesse és naplózza a munkaidőt az egész cégben!

 

Hogyan működik?

 

1. Töltsön ki egy egyszerű űrlapot

Adja meg az integrálni kívánt alkalmazásokat és adattípusokat.

2. Ingyenes elemzés

Amint megkaptuk a kérelmét, ingyenesen elemezzük azt.

3. Ismerje meg a megoldást

Bemutatunk Önnek egy lehetséges integrációs megoldást.

4. Elkezdjük az integrációt

Ha minden tetszik Önnek, akkor elkezdjük a kivitelezést.

 

 

Szerezze meg saját megoldását!

Alkalmazás példák – az Öné is köztük van?

 
Easy Project integration with Azure DevOps
Easy Project integration with Xero
Easy Project integration with Jira software
Easy Project integration with G Suite
Easy Project integration with Salesforce
 

 

A Zapier és az Integromat platformoknak, valamint a REST API funkciónak köszönhetően bármely alkalmazás hatékony integrációjában segítünk Önnek, beleértve több mint ezret a legnépszerűbbek közül. Egy automatizált kapcsolódási rendszert hozunk létre, ami könnyebbé teszi munkáját és időt spórol Önnek.

 

 

easy project integromat aplikace schema

A legjobb integrációs platformokat használjuk

A Zapier és a cseh Integromat a legjobb választás integrációs megoldásokra. Ezeknek köszönhetően több mint 1000 népszerű alkalmazás stabilan összeköthető egymással.

Az Ön alkalmazása nincs rajta a listán? Mi összekapcsoljuk a platformokat a REST API használatával.

 

Szerezze meg saját megoldását!

 

 

 

Hogyan segített ügyfeleinknek az integráció?

 

 

Easy Project integration tasks with Azure DevOps

 

A fejlesztési részleg összekapcsolása a cég többi részével

A teljes szoftvercég évek óta használta az Easy Projectet, a fejlesztők azonban Azure DevOps-ban dolgoztak. Az integrációnak köszönhetően a projektmenedzserek most már átlátják azokat a feladatokat, hibákat és fejlesztési kéréseket, melyeket a fejlesztők megoldanak, és így hatékonyan menedzselhetik az egész cég projektjeit.

 

 

Easy Project integration contacts with Mailchimp and Google contacts

 

Névjegyek szinkronizálása a Mailchimp-pel és a Google Címtárral

A digitális ügynökség az Easy Projectet használja vállalati szoftverként, ami a MailChimp-hez kapcsolódik. Amikor egy új névjegyet vesznek fel az Easy Projectben, a névjegy automatikusan létrehozásra kerül a MailChimp-ben, majd a Google Címtárban is. A háromoldalú integrációnak köszönhetően az ügynökség alkalmazottai azonnal kommunikálhatnak az ügyfelekkel mind tömegesen (MailChimp), mind egyenként (GSuite).

 

 

Easy Project integration Invoices with Xero

 

Számlakészítés XERO-ban

A gyártó cég minden üzleti lehetőséget az Easy Project-ben regisztrál. A számlázó szoftverben létrehozásra kerül az új megrendelés, majd automatikusan létrejön egy számla az ügyfél számára, ami e-mailben kerül neki elküldésre. Amint a számla kiegyenlítésre kerül, ez az információ visszamegy az Easy Projectbe, ahol további folyamatok alkalmazhatók erre az eseményre.