Content

Projektmenedzsment

Munkalebontási struktúra (WBS)

A WBS segítségével megszüntetheti a meghatározatlan feladatok és a késések lehetőségét. Egyértelműen szétbonthatja a projekteket és meghatározhatja az összes leszállítandót. A gyors egyéni tervezés és a projekt terjedelmének együttes kidolgozása egyszerű a WBS segítségével.

Főbb jellemzők:

  • A projektek Gondolattérkép (Mind map) stílusú megjelenítése, problémák, kérdések
  • A projektek és problémák „Fogd és vidd” (Drag & Drop) stílusú rendezése
  • Problémák létrehozása Gondolattérképből
  • A Tracker-ek („típusok” pl.: feladatok, problémák, kockázatok) színes megjelenítése
  • Ismerős gyorbillentyűk más Gondolattérkép alkalmazásokból
  • Nagyítás-kicsinyítés
  • Visszalépés
  • Exportálás PDF-be, nyomtatás

Gantt diagram az egyszerű projekttervezéshez

Belefáradt a késedelmes feladatok kezelésébe és az esetlen excel táblázatok használatába? Próbálja meg a Gantt-diagramot, amellyel vizualizálhatja projektjeit, és megkönnyíti a tervezést - gyorsabbá, szinkronizáltabbá és könnyen kommunikálhatóvá teszi a folyamatot.

Főbb jellemzők:

  • projekt feladatok megjelenítése az idővonalon
  • feladatok tervezése drag & drop segítségével
  • feladatok és al-feladatok közötti kapcsolatok
  • új feladatok és mérföldkövek létrehozása a Gantt-diagramon belül
  • alapterv a Gantt diagramon belül

Megtermelt érték menedzsment (EVM)

Határozza meg a terjedelmet és elemezze a projekt átfogó teljesítményét Megtermelt projektérték menedzsment (EVM) modul segítségével. Az EVM egy kutatásokkal bizonyított módszertan a projekt sikereinek meghatározására.

Főbb jellemzők:

  • Engedélyezheti a plugin-t minden, vagy csak a kiválasztott projektre
  • Valós időben veti össze a projekt terjedelmét (megtermelt érték) az ütemezéssel (idő) és a költségvetési forrásokkal (költség)
  • Beállítja a projekt célt (tervezett érték) a projekt viszonyítási alapadatainak létrehozásával.
  • Méri a projektmunka előre haladását mint egy „megszerzett értéket” – a „mérőpont”
  • A különböző mutatók pontos költségadatokat nyújtanak és betervezik az értékeket
  • Értékes sorvezetőt ad a cég menedzsment ellenőrző rendszerének

Easy Project Megtermelt érték (EVM) plugin


Jelentéskészítő eszközök - Grafikonok és Diagramok

Jelenítse meg az elérhető statisztikákat kör-, oszlop- és vonal diagramok segítségével.  Hozzon létre diagramokat bármely bevitt listaelemből. Néhány kattintással elkészítheti a projekt teljesítmény-jelentését, bemutatva ezzel, hogy hol szükséges még javítani.

Főbb jellemzők: 
  • testre szabható grafikonok és diagramok mindenféle listázáshoz
  • kör-, oszlop- és vonal, valamint értékkijelző diagramok jelmagyarázatokkal 
  • az összes személyre szabható oldalon elérhető
  • felhasználóbarát beállítások

Gyors projekttervező

Tervezze meg gyorsan teljes projektjét az alap projektfeladat mezők bevitelével: megnevezés, időtartam és befejezési dátum. A projektoldal oldalsávján keresztül érhető el. Lehetővé teszi, hogy megjegyezze a feladatokat mind az ötletelés, mind pedig az előzetes projekttervezés során.

Főbb jellemzők:

  • A megnevezés, időtartam és befejezési dátum beállítása egy feladat létrehozásakor
  • Felugró menü egyéb feladat mezők kitöltéséhez
  • Projekt szintű modul, amely a projektoldal oldalsávján keresztül érhető el 

Projekt ütemterv

Gyors áttekintést kaphat projektcéljairól feladatokra lebontott mérföldkő-lista megjelenítési stílusban. Az összes mérföldkő eléréséhez tartozó feladat megjeleníthető. A Projekt útvonalterv segítségével gyors áttekintést kaphat a teljes projekttervről.

Főbb jellemzők:

  • mérföldkövek megjelenítése az elérésükhöz szükséges feladatokkal
  • befejezési dátumok és a projekt előrehaladásának megjelenítése 
  • egyszerű mérföldkő szűrés, rendezés és csoportosítás

Egyéni irányítópult az Ön igényeinek megfelelően

Egyéni irányítópultokkal egyedi felhasználói igényeket lehet kiszolgálni. A jellegzetes projektszerepkörökhöz (projektmenedzser, támogató munkatárs, értékesítési vezető, stb.) előre beállított irányítópultok portfóliójával optimalizálhatók a napi folyamatok.

Főbb jellemzők:
  • feladatok lista vagy naptár nézetben – feladataim / hozzám rendelt feladatok / feladatok, amelyben részt veszek / feladatok projektek szerint
  • projektek lista nézetben – projektjeim
  • tevékenység, jelenlét és idő menedzsment modulok, 'Gyorsgombok' (Easy buttons)
  • különböző grafikus kimenetek, jelentések, értékkijelző diagram
  • egyéni erőforrás kezelés és agilis tábla

Projekt dokumentumok

A dokumentumok hozzácsatolhatók a feladatokhoz és projektekhez, majd könnyen kereshetők, verziószámmal elláthatók és szerkeszthetők. A Dokumentumok modulnál megtalálható egy adott projekt összes csatolmánya a hozzátartozó feladatokkal együtt.

Főbb jellemzők:

  • dokumentum kategóriák
  • szerepkör-alapú hozzáférési jogosultságok a kategóriákhoz
  • dokumentum verziószámozás
  • összes feladat csatolmányának listázása
  • dokumentumok keresése

Alaptervek

Értékelje ki a projekt teljesítményét az eredeti tervvel összehasonlítva. A viszonyítási alaptervek pillanatképet adnak a projekttervről különböző időpontokra lebontva, biztosítva ezzel a tervadatok és a jelenlegi teljesítmény közötti könnyű összehasonlítást a Gantt diagramon.

Főbb jellemzők:

  • viszonyítási alapadatok megjelenítése a Gantt diagramon
  • korlátlan számú viszonyítási alapadat
  • a jelenlegi és az eredetileg tervezett kezdő / befejező dátumok összehasonlítása
  • a feladatok időzítésében bekövetkezett változások áttekintése

Sablonok minden projektre

Projekt sablonokat hozhat létre már létező projektekből vagy akár a semmiből, hogy időt takaríthasson meg, és idővel tökéletesíthesse a projektek felépítését. Az Easy Project tipikus vállalati projekt folyamatokra is sablonokat kínál Önnek.

Főbb jellemzők:
  • korlátlan számú projekt sablon
  • teljes-funkcionalitású sablonok – projekt csapat és szerepkörök, feladatok, mérföldkövek, dokumentumok
  • előre gyártott Easy Project sablonok jellegzetes projekt típusokra

Számított egyedi mezők

Számított egyedi mezők létrehozásával tegye az Easy Project szoftvert sajátjává, és így testre szabhatja azt az Ön egyedi igényeinek megfelelően. A Számított egyedi mezők különböző entitásokra hozhatók létre, és így az Easy Project ún. „típusainak” (trackers) és attribútumainak megfelelően jeleníthetők meg.

Főbb jellemzők:

  • alapvető számtani műveletekkel képesek kalkulálni
  • különböző entitásokra hozhatók létre
  • „típusok” (trackers) és attribútumok alapján jeleníthetők meg

Munkamenedzsment

Feladatkövetés a naprakész projektekért

Frissítse a feladatok adatait jogosultságainek megfelelőenk, jelenítse meg a projekt előrehaladását és vigye végig a feladatokat a workflow által engedélyezett folyamaton. 

A feladatkövetés szükségtelenné teszi a túl gyakori állapot jelentés megbeszéléseket, mivel minden követhető az Easy Project szoftver segítségével. 

 

Főbb jellemzők:

  • Feladatok frissítése Workflow és felhasználói jogosultságok alapján
  • Feladat információk frissítése, mint például típus, felelős, %-os készültség, határidő, prioritás, állapot, stb.
  • Feladatfrissítés gyorsmenüvel 
  • Feladat műveletek lehetősége: áthelyezés, összevonás, alfeladat létrehozása, stb. 
  • Nincs többé szükség állapot jelentési megbeszélésekre

Időkövetés a hatékonyságért és a tervezett feladatvégzésért

Az időkövetés a hatékony időbeosztás és tervezés kulcsa. Lehetővé teszi a munkatársaknak, hogy hatékonyan osszák be idejüket és vezetőik folyamatosan monitorozhassák az óraszámokat a további tervezésnél felhasználva azokat.  

Főbb jellemzők:

  • Időkövetés projektenként/feladatonként/felhasználónként/tevékenységenként
  • Egyedi riportolási lehetőségek
  • Időráfordítás riportok különböző időszakokra
  • Egyszerű időbejegyzési felület a munkatársak számára
  • Stopper alapú időmérés a feladatokon

Ellenőrzőlisták

Az ellenőrzőlisták könnyedén növelik a munka szervezettségét, a motivációt és a hatékonyságot. Kizárják az elfelejtett lépések lehetőségét és sokkal hatékonyabbá teszik az ismétlődő feladatokat is. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt szintű modul
  • Sablonkészítési lehetőség
  • Szerep alapú hozzáférés 
  • Végtelen számú elem hozzáadható a listákhoz
  • Az előzményekben naplózott a változtatás

Workflow

A Workflow (Munkafolyamat) lehetővé teszi, hogy létrehozza, futtassa és automatizálja üzleti folyamatait, megszüntetve ezzel az káoszt és a munkatársaknak kiadott feladatok koordinációjának hiányát. Az Easy Project beállítása során a feladatok jogosultságait és a munkafolyamatok engedélyezett lépéseit szerepkörökhöz rendelhetjük. 

Főbb jellemzők:

  • Beállítható állapot átmenetek és mezőengedélyek
  • Szerepkör és feladattípus alapú folyamatok 
  • Megakadályozza a feladatok szabálytalan módosítását 
  • Növeli a biztonságot és minimalizálja a nem kívánt felhasználói műveleteket

Meeting szervező

A Meeting-ek szervezése sokszor időigényes és fárasztó feladat és általában rengeteg levelezést igényel. A Meeting szervezővel könnyedén szervezhet személy, csapat vagy projekt meetingeket, ellenőrizze kollégái elérhetőségét és küldjön nekik meghívót a szervező felületéről. 

Főbb jellemzők:

  • Meeting bejegyzések névvel, dátummal, időponttal, napirenddel, projektinformációkkal és meghívottlistával
  • Felhasználó elérhetőségének ellenőrzése a szervező felületén 
  • Elfogadás / Elutasítás opciók a kiküldött meghívókban
  • Ismétlődő meeting opció
  • Integráció más naptárakkal iCal használatával (Google, Outlook) 

Tevékenységfolyam

A tevékenységfolyam a leggyorsabb módja a legfrissebb feladatfrissítések áttekintésének. Mindig elérhető az oldalmenüben, ahol láthatja a frissített feladatokat és az utolsó kommenteket, így akár az e-mail értesítések használatát is mellőzheti

Főbb jellemzők:

  • Követhet olyan feladatokat, ahol Ön: szerző, együttműködő vagy felelős 
  • A frissített feladatok kiemelése a legutolsó kommentekkel 
  • Mindig elérhető az oldalmenüben 
  • Hozzáadható modulként a személyes kezdőoldalhoz
  • Akár az e-mail értesítéseket is kiválthatja 

Chat

Maradjon kapcsolatban munkatársaival, távoli vagy otthonról dolgozó kollégáival egyaránt. Az Easy Project integrált kommunikációs eszközt biztosít, mely mindig elérhető az oldalmenüben. 

Főbb jellemzők:

  • Az oldalmenüből mindig elérhető
  • Felhasználók keresése 
  • Felhasználói üzenetek a gyors kommunikációhoz 
  • Chat előzmények
  • Felugró ablak és hangjelzés

Gyorsgombok

Csökkentse le a feladatfrissítéshez szükséges lépések számát. Csak nyissa meg a feladatok listáját és 'fogd és vidd' mozdulattal vigye azokat a már előkészített gombokra, melyek számos frissítést végre tudnak hajtani a feladaton, mint pl. felelős váltása, típus vagy prioritás módosítása.

Főbb jellemzők:

  • Feladat frissítés 'fogd & vidd' módszerrel
  • Bármilyen feladat tulajdonság frissítése
  • Egyedileg beállítható színű gombok
  • Egyedi mezők támogatása 
  • Gombok teljes áttekintése a 'Több' menüben

Agilis menedzsment

Kanban – Személyes és Csoportos táblák

Az elvégzendő munkákról és a feladatok aktuális státuszáról áttekintést kaphat a személyes és csoportos Kanban tábla segítségével. Egyszerűen állítsa be személyes és csoportos Kanban tábláját, majd frissítse és rendelje újra hozzá a feladatokat „Fogd-és-vidd” tehnikával anélkül, hogy kilépne a táblából.

Főbb jellemzők:

  • A modul bármely irányítópulthoz hozzáadható
  • A feladatok „Fogd-és-vidd” típusú frissítése és kijelölése
  • személyes- és csoportfeladatok áttekintése 

Agilis módszer: SCRUM, KANBAN

Az Agilis tábla megjeleníti a feladatokat, és átlátható, adaptálható módját nyújtja a munka előrehaladás áttekintésének, menedzselésének és jelentésének. Válasszon a SCRUM vagy a KANBAN között, hogy egyedi előnyeikből és jellemzőikből részesülhessen.

 

Főbb jellemzők:

  • váltás a SCRUM és KANBAN keretrendszer között
  • hátralévő feladatok átmozgatása sprintbe
  • „fogd és vidd” típusú feladatkezelés a sprintnél
  • különböző típusú kártyanézetek
  • korlátlan számú sprint létrehozása
  • gyors szűrés és keresési opciók
  • sprintek kezelése projektszinten

Burndown chart az egyenletes sprintek érdekében

Az előrehaladási minták mélységi elemzése időbeli sprint teljesítéshez, a Napi eredménykimutatással (Burndown Chart). Összehasonlítja az ideális és a valódi hátralévő munkát, azonosítja a munka beosztásának mintázatát és biztosítja, hogy a sprint vállalása gond nélkül teljesüljön. 

 

Főbb jellemzők:

  • Diagramok, amelyek megjelenítik az ideális munkamennyiséget a fennmaradóval szemben
  • Oszlopdiagrammok, amelyek megjelenítik a fennmaradó és a teljesített feladatokat
  • Előrejelzi, hogy várhatóan mikor készül el minden feladat

Hátralék kimutatások az agilis projektek szervezeteinek

Az Easy Project segítségével nagyon egyszerű heti hátralék kimutatást készíthet, és mindez csak néhány percet vesz igénybe. Egyszerűen hozza létre a Termék Hátralék kimutatást a „fogd és vidd” módszerrel a feladatcsoportokból, majd hozzon létre heti Sprint Hátralék kimutatást „stand-up” megbeszélései során.

Főbb jellemzők:

  • Termék hátralék feladatcsoportokból
  • Sprint hátralék
  • „Fogd-és-vidd” feladatok a hátralékok között
  • Feladatok szűrése hátralékok között
  • Feladatok prioritás szerinti rendezése

Portfólió menedzsment

Portfólió beszámoló

Néhány kattintással Portfólió beszámolókat és jelentéseket készíthet. Egyszerűen hozhat létre portfólió költségvetési, eltöltött idő és felhasznált erőforrás jelentéseket, integrált diagramok és grafikonok használatával. Átalakíthatja ezeket prezentációra kész, teljes jelentésekké.

Főbb jellemzők:

  • Portfólió beszámolók költségvetési, eltöltött idő és felhasznált erőforrás jelentésekhez – könnyen testre szabhatók
  • átalakíthatók grafikonokká és diagramokká
  • számos oszlop megjeleníthető
  • Exportálási lehetőségek (CSV, XLSX, PDF, nyomtatás)

Portfóliófa

A Portfóliófa segítségével áttekintést kaphat az összes projektről. Lehetővé teszi, hogy projektjeinek státuszát színekkel jelenítse meg a késésben lévő projektek / feladatok, a felhasznált / megmaradt óraszámok, a jelenlegi státuszok és más fontos projektjellemzők vonatkozásában.

Főbb jellemzők:

  • a projektek gyors áttekintése
  • személyes irányítópultba könnyen integrálható
  • teljes testreszabási lehetőség 
  • néhány jellemző még: színekkel történő státuszjelölések, eltölött/maradék idő, jelenlegi státusz, stb.

Portfólió Gantt

A Portfólió Gantt a „kötelező” elem minden projektportfolió menedzser számára. Minden pontosan tervezett projekt madártávlatú megjelenítése és kezelése egy helyen. Lehetővé teszi, hogy gyorsan átláthassuk a jelenlegi teljesítményt a tervezettel szemben, valamint a felhasznált erőforrásokat és pénzforgalmat is követhessük minden projektben.

Főbb jellemzők:

  • napi/heti/havi nézetek
  • időrács az összes projekt és a teljesítési státuszok megjelenítésével
  • felhasznált erőforrások áttekintése projektenként és összességében is
  • pénzforgalmi adatok áttekintése projektenként és összességében is
  • projektek szűrése prioritásonként és státuszonként
  • leggyengébb előrehaladású projekt megjelenítése
  • késésben lévő projektek szűrése
  • projektportfólió és projektek kibontása/összezárása

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

or

nincs hitelkártya vagy telepítés nem szükséges