Hírek az Easy Projectben
Fedezze fel blogunkon keresztül a projektmenedzsment és az agilis módszertanok fejlődő világát. Akár már használja az Easy Projectet, akár csak felfedezi a benne rejlő lehetőségeket, szakértőink meglátásaiból tájékozódhat a legújabb trendekről, agilis eszközökről és gyakorlati tippekről a projektmenedzserek számára.
Felhő (privát felhő) vagy saját szerveres telepítés: Hogyan válasszunk
A projektmenedzsment szoftverek esetében a szervezeteknek két fő telepítési lehetőséget kell mérlegelniük: felhő alapú vagy saját szerveres megoldás közül választhatnak. Segítünk Önnek kiválasztani a projektmenedzsment szoftver számára megfelelő telepítési módot!
Miért használjon egy mindent-egyben projektmenedzsment eszközt?
Még mindig keresi a módját, hogyan javíthatná termelékenységét? Gondolt már egy olyan mindent-egyben PM-eszközre, amely egy felhasználóbarát platformon egyesíti a feladatmenedzsmentet, az erőforráskezelést és az előrehaladás nyomon követését?
Akár folytatja a küszködést, akár már rendelkezik valamilyen projektmenedzsment szoftverrel, ismerkedjen meg az Easy Project által kínált mindent-egyben megoldással!
Az öt leggyakoribb hiba a kockázatkezelésben
Ha projektmenedzserként dolgozik, akkor létfontosságú, hogy prioritásként kezelje a kockázatok azonosítását és kezelését is. Ha nem kezelik megfelelően a kockázatokat, akkor azok jelentős pénzügyi problémákat okozhatnak a vállalat számára. Ismerje fel a gyakori hibákat, hogy hatékonyan végezze a kockázatkezelést.
Hogyan hozzunk létre ügyfélközpontú projektmenedzsment rendszert?
A vállalatok még mindig próbálják kitalálni, hogyan kezeljenek rengeteg projektet az ügyfélközpontú stratégiai törekvéseik támogatása érdekében anélkül, hogy szervezeti szűk keresztmetszetet okoznának. A siker érdekében figyelembe kell vennie a projektminőséget, az irányítást és a főprojektet érintő egyéb döntő fontosságú döntéseket, mivel ezek a tényezők nagymértékben befolyásolják a vállalkozás bővülését.
Az Easy Project nyílt forráskódú Easy AI gondoskodik az adatok biztonságáról és megfelelőségéről
A mai gyors ütemű üzleti környezetben a mesterséges intelligencia (AI) integrálása a projektmenedzsment eszközökbe egyre inkább nélkülözhetetlenné válik a hatékonyság és a termelékenység szempontjából. Az Easy Project tisztában van az adatbiztonság és a titkosítás kritikus fontosságával, különösen az AI erejének kihasználásakor a hamarosan megjelenő funkciójuk, az Easy AI - egy biztonságos felhő- és helyben elérhető megoldás - révén. Miközben az AI forradalmasítani ígéri a projekt munkafolyamatokat, elengedhetetlen, hogy felismerjük és kezeljük az adatszivárgással járó potenciális kockázatokat, ha a biztonságot alábecsüljük.
Könnyűvé tett projekttervezés: Legyőzze projektjeit az Easy Project segítségével
A sikeres projekteredmények elérésének lényege az aprólékosan kidolgozott tervezési stratégiákban rejlik. A hozzánk hasonló projektmenedzserek folyamatosan a munkafolyamatok optimalizálására és a szállított érték maximalizálására törekszenek a projektet megelőző aprólékos előkészítéssel.
Hagyja abba a komplex projektmenedzsmenttel való küzdelmet, és maximalizálja csapata teljesítményét.
Az Easy Project 13 felfedezése: Engedje áramlani a munkáját!
Megérkezett az Easy Project 13, egy sor továbbfejlesztett funkcióval, melyek javítják a projektmenedzsment hatékonyságát. Egy modern ráncfelvarrás, a Scrum táblák, egy wikialapú Tudásbázis, valamint fejlesztések az Eszköz- és konfiguráció menedzsmentben csak néhány az izgalmas frissítések közül, melyek Önre várnak a legújabb verzióban.
Az Easy Project alapjain túl: használja ki a Help Desk lehetőségeit!
Az Easy Project tele van olyan remek funkciókkal, melyek egyszerűbbé teszik munkafolyamatait, és segítenek Önnek a hatékonyságban. Néhány funkciót már a kezdetekkor megismer, de számos olyan van, mely nem látható, mégis jelentősen megváltoztathajta munkáját. Ebben a cikkben meg szeretnénk mutatni a Help Desk összes rejtett drágakövét, amik megnövelik hatékonyságát. Készen áll arra, hogy az Easy Project profi felhasználójává váljon? Ha igen, olvasson tovább!
Hogyan vezessen be egy PM szoftvert: tippek vezető tanácsadónktól
Egy projektmenedzsment szoftver bevezetése jelentősen javíthatja a vállalat hatékonyságát és eredményességét, és további előnyökkel is járhat. Egy új szoftver bevezetésének folyamata azonban megterhelő lehet, különösen akkor, ha ez az első alkalom, vagy egy már bevált eszközt cserél le. Tekintse meg tippjeinket, és biztosítsa cége számára a legharmonikusabb megvalósítást!
Melyek az Easy Project újdonságai?
Folyamatosan fejlesztéseket végzünk az Easy Projecten, és az elmúlt hónapokban a következőket adtuk hozzá az Önök visszajelzései alapján: továbbfejlesztett képfeltöltés, keresés és Egyedi Kanban.
Hogyan védjen meg egy projektet, amit senki sem akar?
Fedezze fel a kihívásokat, melyek akkor merülnek fel, amikor az érintettek ellenállnak bizonyos típusú projekteknek! Olvasson gyakorlati tanácsokat arról, hogyan védekezzen és győzze meg őket a projekt értékéről! Projektmenedzserként kulcsfontosságú tényező a hatékony kommunikáció.
Esettanulmány: A Pannon Solar Boat Team sikere az Easy Projecttel
A Pannon Solar Boat Teamnek nagyobb átláthatóságra volt szüksége a projektekben és a feladatokban, mivel Excelt használtak a feladatok kiosztására. Ennek a hallgatókból álló közösségnek - mely egy napelemes hajót épít az egyetem támogatásával - minden részlege feladatait egyazon helyen kellett kezelnie.
Egyedi Kanban kontra Hagyományos Kanban: Melyik a jobb?
Mi jut az eszébe, amikor azt mondja, Kanban? Gyakran az agilis fejlesztés, mivel az agilis csapatok gyakran használják ezeket a táblákat. A Kanban táblát most egy újabb szintre emeltük, és hozzáadtuk a Testreszabható Kanbant az Easy Projecthez. Először is megnyugtatjuk, ugyanis az eredeti Kanban továbbra is létezik, annak fő funkciója továbbra is egy backlog, de most már Projekt Kanbannak hívjuk. Ne aggódjon hát!
Hogyan építsen fel egy PMO-t a semmiből?
Egyre több cég - különösen az IT-re koncentrálók - kezdi felépíteni projektirodáját, hogy zökkenőmentesebb folyamatokat érjen el, és hatékonyan kövesse nyomon a projekteket azok kezdésétől átadásáig. Tudja meg, mi is egy PMO, mik a funkciói, és vajon ez-e a helyes megoldás Önnek és szervezetének!
A Tudásbázis 2.0 bevezetése: a követendő legjobb praktikák
Még mindig az eredeti Tudásbázist használja? Itt az ideje a frissítésnek! A Tudásbázis 2.0 segítségével új funkciókhoz juthat, melyek átalakítják tudásmenedzsment rendszerét. Szakértői útmutatást adunk az új verzió migrálásához és bevezetéséhez, ezzel segítve elérni a vállalati know-how és folyamatok közötti harmóniát.