hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Hangolja össze csapatait, hogy mindig az ügyfelekre összpontosítsanak

Törje le a silókat, és kapcsolja össze az értékesítési, szállítási és támogatási csapatokat egy logikailag integrált rendszerben.


Ügyfélközpontúság

Biztosítsa, hogy az ügyfél mindig a középpontban maradjon minden csapat számára.


Integrált B2B CRM

Használja ki az integrált B2B CRM-et, amely erős támogatást nyújt a közvetett értékesítéshez.


Ügyfélkapcsolatok szinkronban

Központosítsa CRM és Helpdesk adatait a zökkenőmentes összehangolás érdekében.

A legjobbak bíznak bennünk

Integrált B2B CRM

Az Easy Project B2B CRM modulját közepes méretű szervezetek számára tervezték, amelyek az Easy Projectet központi menedzsment szoftverként használják a munkához és projektekhez, kihasználva a hagyományos, elkülönült alkalmazások széleskörűen integrált élményét.

Nincs többé szakadék az értékesítési és szállítási csapatok között

Hasonlóan az ügyfélszolgálat kezeléséhez, az Easy Project ügyfélkapcsolat-kezelésének elsődleges előnye, hogy összekapcsolt élményt és ügyféladatokat biztosít a gyakran elszigetelten működő csapatok számára.

Kiváló értékesítési csapatok számára tervezve

  • A fiókkezelők megtekinthetik és válaszolhatnak az ügyfeleikhez kapcsolódó nyitott jegyekre vagy eszkalációkra, így alakítva az értékesítési kezdeményezéseket.
  • Egyetlen kapcsolattartó menedzsment minden csapat számára: értékesítés, projektmenedzsment és ügyfélszolgálat.
  • Minden csapat központosítja az ügyfélinformációkat, hogy az egész szervezet számára elérhető legyen.
  • Az üzleti szegmentálás támogatja a csapatokat a jegyek, problémák és üzleti folyamatok prioritásának meghatározásában.


Támogassa értékesítési csapatait

  • A támogató csapatok betekintést nyernek a fontos ügyfélkérésekbe, lehetővé téve számukra, hogy pozitívan befolyásolják a beszerzési erőfeszítéseket.
  • A szolgáltatás költsége egyértelműen azonosítható, mivel minden jegyhez kapcsolt és szűrhető fiókok tartoznak.
  • A lezárt szerződések termék- és szolgáltatás részletei azonnal elérhetők a szállító csapatok számára.
  • Az előértékesítési csapatok időt rögzíthetnek a lehetőségeken, hogy nyomon kövessék a költségeket és elismerjék a lezárt ügyletek hozzájárulóit.
  • Az Easy Project új Tudásbázisával a fióktervek, projektjelentések és más ügyfélkapcsolati dokumentumok összekapcsolódnak és megoszthatók a csapatok között.

Olvasson többet az ügyfélszolgálatról

6 perc elolvasni
Az Easy Project alapjain túl: használja ki a Help Desk lehetőségeit!

Az Easy Project tele van olyan remek funkciókkal, melyek egyszerűbbé teszik munkafolyamatait, és segítenek Önnek a hatékonyságban. Néhány funkciót már a kezdetekkor megismer, de számos olyan van, mely nem látható, mégis jelentősen megváltoztathajta munkáját. Ebben a cikkben meg szeretnénk mutatni a Help Desk összes rejtett drágakövét, amik megnövelik hatékonyságát. Készen áll arra, hogy az Easy Project profi felhasználójává váljon? Ha igen, olvasson tovább!

Olvassa tovább
Easy Project - Help Desk
4 perc elolvasni
5 tipp, hogy hogyan legyen a legjobb HelpDesk technikus

Egy ügyfél támogatási igénnyel kapcsolatban telefonál. Általában minden esetben gyors, hatékony megoldást várnak a problémákra. A válaszadás módja és a bejelentések kezelése nagyban befolyásolja a sikert. Néhány tipp, hogy a legjobb módon kezeld a bejelentéseket.

Olvassa tovább
8 perc elolvasni
Mit kell tudnia az Easy Project HelpDeskről
A technológia folyamatosan fejlődik, ahogy a szakértők újabb és újabb innovatív eszközöket dobnak piacra. A HelpDesk-rendszert globálisan alkalmazzák az ügyfélszolgálati folyamatok gördülékenyebbé tételére. A HelpDesk-alkalmazások a belső és külső ügyfeleket és vevőket is ellátják.
Olvassa tovább

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések