Mit kell tudnia az Easy Project HelpDeskről

5/10/2022
8 minutes
A technológia folyamatosan fejlődik, ahogy a szakértők újabb és újabb innovatív eszközöket dobnak piacra. A HelpDesk-rendszert globálisan alkalmazzák az ügyfélszolgálati folyamatok gördülékenyebbé tételére. A HelpDesk-alkalmazások a belső és külső ügyfeleket és vevőket is ellátják.

Segít a tevékenységek és feladatok kezelésében és nyomon követésében a vevők igényeinek megfelelően. A döntéshozatali folyamat úgyis összhangban van a vállalat céljaival, amelybe beletartozik az ügyfélelégedettség is.

Az Easy Project HelpDesk-rendszerként is működik, amely megtámogatja a munkatársakat a vevők problémáinak, kétségeinek és kérdéseinek megoldásában, és automatizálja az üzleti folyamatokat. Az Easy Project egy ticketing rendszer. Az alkalmazás megkönnyíti a kommunikációt Ön és ügyfelei között, megfelelve az utóbbiak igényeinek és kéréseinek.

Az Easy Project egy sokoldalú és hatékony eszköz, amely funkciók és elemek széles skáláját tartalmazza. Ezek a funkciók vállalkozása és munkatársai segítségére vannak. Szinte bármelyik iparág üzleti megoldásainak biztos alapot nyújt az alkalmazás. A menedzsmentfolyamatok következő szintre emelésével értékes erőforrásokat spórolhat meg mindenki számára.


Az Easy Project HelpDesk-szoftverként való alkalmazásának előnyei


1. Nyerjen betekintést a folyamatokba

Az Easy Project lehetővé teszi, hogy mélyebb betekintést nyerjen a folyamatokba, ezzel is javítva az ügyfélélményt. A technológia fejlődésével szinte minden iparágban megnőtt a konkurencia. Annak érdekében, hogy releváns maradjon és teljesítse ügyfelei igényeit, elengedhetetlen, hogy megértse őket. Ha nagyobb rálátással rendelkezik a szükséges infirmációkra, javíthatja velük az ügyfelek útját és tapasztalatait.

A vevőkvre való nagyobb rálátással a marketingcsapatok különféle stratégiákat alakíthatnak ki, és a megfelelő adatokkal és tudással szólíthatják meg a célközönséget. Ha tudja, hogyan viselkednek, és mit preferálnak ügyfelei, sokkal nagyobb sikerrel vonzhatja be őket. Az e-kereskedelmi weboldalak manapság big data segítségével érnek el minél több ügyfelet.

HelpDesk kezelői irányítópult az Easy Projectben

HelpDesk kezelői irányítópult az Easy Projectben


2. Ügyfélinterakció

A legfőbb szervezetek arra helyezik a hangsúlyt, hogy javítsák az ügyfelek tapasztalatait azzal, hogy együttműködnek velük, és próbálják minél jobban megérteni a viselkedésüket. Az Easy Project különféle stratégiákkal és az ügyfelekkel való együttműködéssel segít Önnek fenntartani termékei és szolgáltatásai minőségét. Az Easy Project ticketing rendszerében könnyedén felmérheti ügyfelei aggodalmait.

Meghatározhatja továbbá a piacon nyújtott teljesítményét, hogy lássa, milyen változásokat kell eszközölnie vállalkozásának továbbfejlesztéséért. Az Easy Project segít, hogy problémamentesen kommunikáljon ügyfeleivel, ezzel is mélyebb beketintést nyerve a folyamatokba és javítva hatékonyságát.


3. Kérések kategorizálása

Az Easy Project segít a beérkező ügyfélkérések és -problémák kategorizálásában, hogy a megfelelő kollégához tudja rendelni őket, akik így időben reagálhatnak a felmerülő panaszokra. Ez az Easy Project HelpDesk-rendszerének az egyik legfőbb funkciója. Az alkalmazás segítségével az elvárásainak megfelelően személyre szabhatja a ticketing rendszert, és meghatározhatja a különféle kategóriákat. Továbbá, az időkövető funkcióval biztosíthatja, hogy munkatársai mindenre időben reagálnak.


4. Válaszidő

Ha munkatársai valós időben válaszolnak az ügyfeleknek, növelik az ügyfélelégedettségi szintet. Az Easy Project egy gyors és megbízható ticketing szolgáltatással rendelkező webalkalmazás. Ha megfelelő a munkaszervezés, munkatársai kevesebb idő alatt – és pontosabban – válaszolhatnak a beérkező kérdésekre. A ticketing folyamat gördülékenyebbé tételének érdekében azonban akár minden válaszidőt nyomon is követhet.


5. A hatékonyság növelése

Az Easy Project HelpDesk-funkciója javítja a dolgozók koncentrációját. A beérkező ügyfélválaszokat is kategorizálhatja. Egy Easy Projecthez hasonló HelpDesk-szoftver nélkül lehetetlen lenne minden kérdést és kérést kezelni és nyomon követni. A munkaterhelés a munkatársak között kiegyensúlyozatlanul lenne elosztva, és nem tudnának megfelelő teljesítményt nyújtani, ami csúszásokhoz vezetne a válaszidőkben, a vevők pedig nem lennének elégedettek.


6. Valós idejű adatok

Az Easy Project egy webalapú, nyílt forráskódú alkalmazás, tehát aktív internetkapcsolat mellett használhatja a rendszert. Minden adatát felhőben tároljuk, így nem kell manuális adattárolással foglalkoznia. Ez teszi lehetővé a valós időben történő válaszolást az ügyfeleknek. Bármikor új jegyet hoz létre egy ügyfél, a probléma hozzá lesz rendelve egy munkatársához, aki így azonnal válaszolhat. Ez lecsökkenti a dolgozókra helyezett munkaterhelést, és azonnali problémamegoldást tesz lehetővé.


7. Gyors és gördülékeny megoldások

Az Easy Project egy fejlett, felhasználóbarát eszköz. Az interfész használata gyors és egyszerű, hogy minél könnyebben kommunikálhasson a vevőkkel és az ügyfelekkel. Mivel egy felhőalapú webalkalmazás, fejlettebb megoldást keresve sem találhatna. Továbbá, a korlátlan tikettlétrehozásnak köszönhetően hatékonyan optimalizálhatja az ügyfélképviseleti interakcióit.

HelpDesk beállításai az Easy Projectben

HelpDesk beállításai az Easy Projectben


8. Minőségibb ügyfélszolgálat

Ha minden üzleti feladata és tevékenysége az Easy Project gyors és megbízható eszközein keresztül történik, munkatársai könnyebben kommunikálhatnak az ügyfelekkel, hogy lehetővé tegyék a magasabb szintű ügyfélszolgálatot, ami az ügyfélelégedettségi szintet is növeli. Sok üzlet – a nem hatékony tevékenységszervezés miatt – képtelen megfelelően reagálni a beérkező ügyfélkérésekre. Az Easy Project azonban személyre szabott módon segít projektjei és kérései kezelésében, többféle szerepkör és felelősség biztosításával.


Konklúzió

Az Easy Project segítségével könnyedén kommunikálhat az ügyfelekkel. A legjobb része, hogy minden létrehozott tikettet más-más munkatársra szignálhat attól függően, hogy milyen szakértelemmel rendelkeznek, és mennyire vannak leterhelve. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden ügyfélkérdés és -kérés végigmegy a megfelelő csatornákon.

Az Easy Project nem csupán egy HelpDesk-alkalmazás: különféle funkciókat és eszközöket kínál, optimalizálva üzleti tevékenységeit. A szoftver elsősorban projektmenedzsment- és feladatkezelő képességeiről híres. Emellett, az időkövetéssel motiválhatja dolgozóit, hogy koncentráljanak feladataikra és növeljék a termelékenységet.

Ha a folyamatok egy rendszer mentén vannak felépítve, minden ellenőrzés alatt van tartva és garantálhatja a megfelelő eredményeket és hatékonyságot. Az Easy Project webalkalmazása ezekkel a funkciókkal segít Önnek mindezt megvalósítani. Az alkalmazás emellett funkciókban gazdag, így minden feladatot és tevékenységet egy felületen képes ellátni, hogy ne kelljen több időigényes szoftveren dolgoznia.

Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések