HelpDesk

Miért is lenne szüksége külön megoldásra támogatási csoportja számára, ha ez az Easy Projectben már adott? Kéréseket e-mailben és közvetlenül, a fiókban adhatja át , amelyeket aztán a Help Desk projektben tárolnak SLA-val, előre kifizetett órákkal, stb. A különböző gombokkal könnyen oszthat ki eseteket a támogatási munkatársaknak fogd és húzd módszerrel. A Tudásbázis eléréssel könnyebbé válik a lényeges információk elérése, tárolása, valamint a gyakori kérdések megválaszolása.

HelpDesk statisztikák

A támogatási csoport teljesítményéről gyorsan képet kaphat a statisztikák segítségével. A Help Desk statisztikák teljesen testre szabhatóak. Például: a teljesítményt lemérheti felhasználónként, vagy a ticketek állapota alapján is, összevetheti a különböző időtartamokra vonatkozó statisztikákat, amellyel jobb képet kaphat a Help Desk teljesítményéről.

Easy Project – Statistics for Help Desk

Komplex HelpDesk beállítások

A komplex beállításokkal további finomhangolásokat végezhet. Például email sablonokat készíthet automatikus válaszokkal, vállalati logóval, aláírásokkal. A projektjeit automatikus ticket elosztással és egyedi SLA-kkal is konfigurálhatja  

Easy Project – Complex Help Desk Settings

HelpDesk irányítópult

Minden futó műveletről tájékozódhat Ossza ki az eseteket könnyen a munkatársaknak a gombok és fogd és húzd módszer segítségével, tartsa számon milyen hibákat oldottak meg , milyen fejlesztéseket hajtottak végre, és ellenőrizze a kiosztott feladatokat. 

Easy Project – Help Desk Dashboard

HelpDesk menedzser irányítópult

Minden, amire a Help Desk menedzsernek szüksége lehet, egyetlen irányítópulton. Gyorsan ossza szét a ticketeket munkatársai között és frissítse azokat, amelyeket felül kell még vizsgálnia. Ezen felül ugyanott tartsa számon a találkozókat és csapata teljesítményét is. Mindez lehetővé teszi, hogy jobban osztja be idejét, és szervezze meg csapatát.

Easy Project – Help Desk Manager Dashboard

HelpDesk operátor irányítópult

A Help Desk operátor irányítópulttal gyorsabban navigálhat az esetek között, gondot viselhet azokról, amelyek további figyelmet érdemelnek, és képet kaphat a teljesítményről. Hogy megbizonyosodjon arról, hogy a fejlesztők időben megoldják a gondokat a Kanban és a hibaelhárítási tábla is könnyen elérhető.

Easy Project – Help Desk Operator Dashboard

Tudás és dokumentáció

Tartsa meg a projekt során gyűjtött tudást és használja később, ajánlja a felhasználóknak , ossza ki őket feladatokhoz. Keressen közöttók. A tudás kulcsfontosságú a sikerhez. A dokumentáción megjegyzéseket is lehet hagyni, összevetni, változtatásokat eszközölni, illetve megnézni ki olvassa a cikkeket.

Easy Project – Knowledge Base

DMS – document management system

DMS rendszerbővítmény gyors elérést biztosít a fájlokhoz és dokumentumokhoz, és lehetővé teszi kezelésüket az Easy Projectből. A jól ismert direktórium struktúrába rendez, verziókövetéssel , amely lehetővé teszi a dokumentumok naprakészen tartását. A jóváhagyási munkafolyamatok egyszerűsítik a dokumentumok keringését a vállalatban, és megkönnyítik a dokumentumokkal való munkát.

Easy Project – DMS – document management system

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések