A megfelelő támogatás kulcsfontosságú
Csapatunk minden kérdésére válaszol, akár első projektjéről, akár valamely ritkábban használt funkcióról van szó. Csoportunk minden tagja alaposan ismeri az Easy Projectet, és a teljes dokumentációt, így hatékonyan tudnak segíteni kérdéseivel, problémáival kapcsolatban.
Easy Project Support csapat:
Robert a támogatási csoport vezetője az Easy Projectnél. Már a vállalat kezdetei óta velünk van, a szoftver minden apró részletét ismeri. Napi feladatai közé tartozik a felhasználók támogatása , valamint a minőégellenőrzés. Ezen felül Robert tagja a Mensa klubnak, és kedveli a síelést és a hegyeket.

Dominika az egyik legtapasztaltabb Help Desk technikusunk, már 6 éve foglalkozik vele. A kérések teljesítése mellett, Dominika frissíti a változások listáját, és hetente találkozik a fejlesztőkkel, hogy a hibák kijavítása minél gyorsabban történjen. Szabad idejében fest és videójátékokat játszik.

Boris Help Desk specialistánk, akinek fő munkaterülete a felhasználói megelégedettség. Sokféle pozícióban dolgozott már, még az értékesítésen is, jelenleg teljesen otthon érzi magát a támogatáson. Aktívan tölti szabadidejét, és szívesen űz mindenféle sportot.

Vendula számítógépes rendszer specialista, aki a Help Desken dolgozik, és különösen jól ismeri a a WBS és Gantt modulokat. A felhasználók kérdéseinek megválaszolása mellett a Helpdesken, Zopimon és Intercomon, szakterülete a tesztelés, a hibamentes szoftverért. Vendula szabad idejében szeret utazni és könyveket olvasni.

Vladimir tapasztalt technikus, a ticketeket válaszolja mg, chattel Yopimmal, Intercommal, és Livechattal, és angol mellett spanyolul is jól beszél. A Help Desk tagságán kívül szereti a könyveket és videójátékokat.

Support csapatunk által vállalt garanciák:
Hibaelhárítás
8 munkaóra az elemzésre és megoldásra
Konzultáció
1 óra személyes tanácsadás havonta
Hibák
Megoldás súlyosság, prioritás szerint
Válassza ki a megfelelő támogatási csomagot
Minden felhasználónknak biztosítjuk a különböző információs források elérését, hogy gyorsan és könnyedén használhassa az Easy Projectet.
Ingyenes támogatás
- Minden felhasználónak elérhető
- Ügyfélportál (interaktív felhasználói kézikönyvek)
- Tudásbázis
- Támogatás emailben Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., a lehető leggyorsabban megpróbálunk válaszolni.
- Elkötelezettek vagyunk minden kérdés elemzése és megválaszolása mellett a lehető leggyorsabban.
- Hotline az esetleges felhő rendszer problémák idejére
Prémium támogatás
- A profi, team és business előfizetéseket használók számára
- Appon belüli élő chat
- Hotline felhasználói támogatás
- ügyfélportál (interaktív felhasználói kézikönyvek)
- Tudásbázis
- Támogatás emailben Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (válasz 1 munkanapon belül)
- Hotline az esetleges felhő rendszer problémák idejére
Egyedi támogatási szerződés
- Vállalati előfizetés és szerveres megoldásnál
- A bejelentési felületeket egyénileg határozzuk meg.
- További infó a kapcsolat oldalon.