A megfelelő támogatás kulcsfontosságú

Csapatunk minden kérdésére válaszol, akár első projektjéről, akár valamely ritkábban használt funkcióról van szó. Csoportunk minden tagja alaposan ismeri az Easy Projectet, és a teljes dokumentációt, így hatékonyan tudnak segíteni kérdéseivel, problémáival kapcsolatban.

Support csapatunk által vállalt garanciák:

Hibaelhárítás

8 munkaóra az elemzésre és megoldásra

Konzultáció

1 óra személyes tanácsadás havonta

Hibák

Megoldás súlyosság, prioritás szerint

Válassza ki a megfelelő támogatási csomagot

Minden felhasználónknak biztosítjuk a különböző információs források elérését, hogy gyorsan és könnyedén használhassa az Easy Projectet.

Ingyenes támogatás

  • Minden felhasználónak elérhető
  • Ügyfélportál (interaktív felhasználói kézikönyvek)
  • Tudásbázis
  • Támogatás emailben support@easyproject.hu, a lehető leggyorsabban megpróbálunk válaszolni.
  • Elkötelezettek vagyunk minden kérdés elemzése és megválaszolása mellett a lehető leggyorsabban.
  • Hotline az esetleges felhő rendszer problémák idejére

Prémium támogatás

  • A profi, team és business előfizetéseket használók számára
  • Appon belüli élő chat
  • Hotline felhasználói támogatás
  • ügyfélportál (interaktív felhasználói kézikönyvek)
  • Tudásbázis
  • Támogatás emailben support@easyproject.hu (válasz 1 munkanapon belül)
  • Hotline az esetleges felhő rendszer problémák idejére

Egyedi támogatási szerződés

  • Vállalati előfizetés és szerveres megoldásnál
  • A bejelentési felületeket egyénileg határozzuk meg.
  • További infó a kapcsolat oldalon.


Keressen minket a részletekért

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések