A legújabb Easy Project 10 - Most Kockázatkezeléssel!

Minimalizálja kockázatait és tegye még jövedelmezőbbé projektjeit az új Easy Project 10-zel.

Ingyenes próbaverzió

100% mobil

Maradjon naprakész projektjei előrehaladásával bármikor, bárhol - mobilappunk segítségével!

Könnyen kezelhető

Minden üzlet számára alkalmazható 15 előre beállított szerepkör és vezérlőpult.

Gyors elérhetőség

Az adatközpontok globálisan elérhetőek, így gyors válazidőt biztosítanak.

PM eszközök és praktikák

Gantt Chart, WBS, Feladat- és Időkövetés, Kanban, SCRUM, Erőforrások és továbbiak.

Megérkezett az Easy Project 10! Mik az újdonságok?

Az új Easy Project 10 továbbgondolt designnal és felhasználói élménnyel érkezik, valamint tartalmazza a legkeresettebb projektmenedzsment funkciókat is. Ezenkívül több, mint 25 professzionális üzleti funkcióra számíthat, mint például az Erőforrás-menedzsment, az Agilis módszertan, Pénzügyek, Helpdesk, CRM, DevOps és egyéb eszközök.

Az Easy Project 10-es verzióban megjelenő új funkciók:

TIMO MULLER

Informatikai Igazgató GmbH
RTL Radio Deutschland
Az RTL Radio az Easy Projectet használja az Ügyfélszolgálat üzemeltetésére, erőforrás- és jelenlétkezelésre és persze minden IT- és szoftverprojektjéhez. Szeretjük, hogy ilyen komplex – minden megtalálható benne, és ez valami fantasztikus.

Tekintse meg a webináriumunk felvételét

"Milyen újdonságokat tartalmaz az új Easy Project 10 és hogyan hozhatja ki belőle a legtöbbet" 

Tudja meg 30 percben hogyan segíthet az Easy Project a projektjeivel


Előnyök, melyeket az Easy Project felhasználók élveznek

+ 56%

Nagyobb hatékonyság

+ 75%

Jobb csapatmunka

+ 32%

Idő- megtakarítás

+ 81%

Hatékonyság növekedés

+ 57%

Erőforrás- megtakarítás

40.000 Easy Project felhasználó körében végzett felmérés alapján.

Az Easy Project 10 frissítésének részletes specifikációja

Minimalizálja üzleti kockázatait a Kockázatkezeléssel

Melyik folyamat kötelező minden tisztességesen vezetett projektben? A kockázatkezelés! Ez az eszköz lehetővé teszi egy kockázati mátrix létrehozását a szervezetére, a projektek kockázatkezelését, valamint egy globális kockázati jelentést, illetve áttekintést a menedzsment számára. A globális modul használható a Közvetlen Vezető, a Kockázatmenedzser vagy a Project Management Officer (PMO) szereplők által, míg a projekt modul optimális a Projektmenedzsernek, lehetővé téve számára a projekt kockázatok kontrollált kezelését minden, az ő irányítása alatt álló projekt esetében.

Bővebben


Könnyebben elérhető Ütemező, közvetlenül az eszköztárban

A még gyorsabb és kényelmesebb hozzáférést teszi lehetővé, hogy a népszerű Ütemező funkció mostantól közvetlenül elérhető az Easy Project eszköztárából.

Az Ütemező funkció egy "fogd és vidd" (drag&drop) naptár, ami minden értekezletet, teendőt, tervezett erőforrást, jelenlétet és allokációt mutat. Gyorsan az ügyfelek által egyik leghasználtabb funkcióvá vált, mivel átfogó és azonnali képet ad minden munkatárs és vezető időbeosztásáról.

Bővebben

Hogyan tervezhet jobb teszt szcenáriókat? A Teszt tervekkel!

Hogy a teszt szcenáriók számára még jobb tervező platformot biztosítsunk, a Teszt esetek funkcióba bevezettünk egy új entitást, Teszt terv névve, mely egy csoportba egyesíti a kiválasztott teszt eseteket. Egy teszt tervből hivatkozhat egy feladatra, így minden, a teszt tervhez tartozó teszt eset hivatkozni fog arra a feladatra.

A teszt esetek funkció egy nagyszerű eszköz, ami segít az ismétlődő folyamatok és a teszt sztorik/szcenáriók során, és számos tesztelési módszertannal kompatibilis. A tesztesetek különösen hasznosak az IT csapatok és az ipari cégek számára, sokkal szigorúbb és módszeresebb tesztelést téve lehetővé.

Bővebben

Függő egyedi mezők, két összeegyeztethető érték automatikus illesztésére

Ügyfeleink javaslata alapján tettük lehetővé, hogy függőségeket hozhassanak létre két különböző „Lista” egyedi mező értéke között. Ennek megoldására létrehoztunk egy új egyedi mező típust, a „Függő listát”. Ennek beállításához csak létre kell hoznia két Lista formátumú egyedi mezőt. Amikor megváltoztatja az egyik értékét, a másik értéke automatikusan megváltozik, mivel az a másik értéktől függ. A függőség beállításának lehetősége bizonyára számos üzleti modellben megtalálja a helyét.

Bővebben

Határidő számítása a feladat kezdő dátuma és átfutási ideje alapján

Az Easy Projectben a feladatok tervezése során szükséges megadni a kezdő dátumot és a határidőt, hogy a felhasználók tájékoztatást kapjanak a feladat elvégzésének elvárt dátumáról. Viszont azok a menedzserek, akik korábban már dolgoztak a Microsoft Projecttel (MSP), nem feltétlenül szeretnék manuálisan megadni a határidőt, hanem azt várják, hogy a kezdő dátum és az átfutási idő megadását követően a határidő automatikusan kiszámításra kerüljön. Ezért mi ezt a megoldást hoztuk létre a problémára – a határidő automatikus kalkulációját, a feladat átfutási ideje alapján.

Korábban ezt egy projektmenedzser ki tudta számítani manuálisan, de ehhez figyelnie kellett a naptárt, és ki kellett számolnia az adott hónap munkaóráinak számát. Ezt követően ellenőriznie kellett, hogy az adott felhasználónak van-e tervezett távolléte, majd ebből kiszámolni a várható határidőt. Pontos, de nem túl felhasználóbarát.

Bővebben

Biztonsági zárolás a sikertelen bejelentkezési kísérletek után

Bekapcsolt állapotában ez a funkció kizárást alkalmaz, ha bármely felhasználó többször helytelen jelszót ad meg, illetve értesíti őt, hogy fiókja meddig lesz felfüggesztve, mielőtt újra próbálkozhat a belépéssel. A funkció beállítható a Több » Adminisztráció » Beállítások » Hitelesítés » Sikertelen belépési kísérletek útvonalon.

Bővebben

A feladat felelősök látható jelenlét státusza

Amikor egy feladat felelősét választja ki, látható lesz a jelenlét aktuális típusa, így elkerülhető a feladat kiosztása szabadságon vagy betegszabadságon lévő ember számára. Ez a funkció segít lecsökkenteni a feladatok újraosztásának számát.

Bővebben


Jelölje projektjeit flagekkel

Egy új, színalapú egyedi mező adható a támogatott entitásokhoz, mint a projektek, feladatok, partnerek, stb. Az egyedi mező három színt (flaget) tesz választhatóvá a felhasználók számára: zöldet, narancsot és pirosat. Minden szín egy manuálisan választott jelölőt képvisel, aminek jelentését a felhasználók határozhatják meg. Felhasználói példa: Pénzügyek költség – zöld, Ütemezés betartása – narancs, Ügyfél felelőssége - piros.

Bővebben

Világszerte több vezető vállalat használja megoldásainkat

IPMA & PMI módszertan kompatibilitás


SHINE Consulting Ltd.- holder of accreditation of the Project Management Training Program “Project Management in Practice” (International Standard IPMA) and is also a member of the PMI R.E.P. Registered Education Provider. **The PMI Registered Education Provider logo is a registered mark of the Project Management Institute, Inc.

A legjobb projektmenedzsment eszközök egy szoftverben

Az Easy Project működését a WBS, Gantt, Agilis módszerek, Megtermelt érték menedzsment (EVM) és sok más kiváló PM módszertan határozza meg. Tovább bővíthető Erőforrásmenedzsmenttel, Pénzügyi modulokkal, Ügyfélszolgálattal és CRM rendszerrel is. Folyamatosan fejlesztünk további hasznos modulokat is.

Az Easy Software csapat professzionális szoftvert és szolgáltatásokat biztosít - implementáció, támogatás, oktatás, e-learning hozzáférés.

Szeretné, hogy projektjei kezelése egyszerű és hatékony legyen? Fedezze fel a teljes Easy Project felhasználói útmutatót.

Ingyenes próbaverzió

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések