Content

Az Easy Project segítségével azonosíthatja humán erőforrásainak teljes rendelkezésre állását, és a leghatékonyabban használhatja fel azokat. Az Erőforrás kezelés modullal beazonosíthatja a felhasználók szaktudását, és biztosíthatja minden munkatárs optimális munkaterhelését. Az Easy Gantt modullal való integrációnak köszönhetően a feladatok hozzárendelése egy előre meghatározott idővonalon történik. A Jelenlét kezelés modullal való integrációnak köszönhetően az erőforrások kezelése a távollét típusok (pl. szabadság, betegszabadság) figyelembe vételével valósul meg.

Erőforrás mesterterv

A projektek erőforrásának hatékony felhasználása sokkal könnyebb az Erőforrás mesterterv segítségével. A feladatok hozzárendelése a munkavállalók egyedi szaktudásának megfelelően valósulhat meg, mialatt munkaterhelésük egyensúlyban marad, továbbá gyors áttekintést kaphatunk az erőforrás szempontból alultervezett projektekről is.

Főbb jellemzők:

  • napi/heti/havi nézetek
  • kompetencia és osztályok szerinti szűrések
  • problémák áttekintése – lejárt határidős feladatok, óránkénti allokációs problémák
  • pénzmozgás megjelenítése
  • mérföldkövek megjelenítése
  • színkódok alkalmazása a feladat/projekt problémákra

Kompetencia Menedzsment

A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.

Főbb jellemzők:

  • megjeleníti a munkatársak feladatait az időben teljes munkaterhelésükkel
  • napi/heti/havi áttekintés a tervezett munkaterhelésekről összevetve a kapacitásokkal
  • feladat frissítések és hozzárendelések „fogd és vidd” jellemző használatával
  • integráció a Jelenlétkezelővel – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
  • integráció a Találkozó naptárral – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
  • kompetencia-tervezés projektcsapatonként és „típusonként” (trackers) – csak bizonyos típusú munkákra való szűrés a megfelelő projektcsapatokkal

Résztvevő műszerfal

Ez a műszerfal pillanatfelvételt ad arról, hogy az alkalmazottai és / vagy munkatársai jelen vannak-e az üzleti irodában, otthoni irodában, szünetelnek vagy hiányoznak. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén hozzon létre egyéni jelentéseket a Pénzügyi Hivatal költségvetésének igényeihez.

Főbb jellemzők:

  • Nézze meg a jobb oldalt, aki be van kapcsolva és be van kapcsolva, szünet vagy hiányzik
  • Figyelmeztetés a hiányzó jelenlétekről, kivételekről vagy bármely más személyre szabott értesítésről
  • Ellenőrizze az ütemezett és a tényleges munkaórák számát az operatív igények előrejelzéséhez
  • Tekintse át és hagyja jóvá a nyaralási kérelmeket
  • Lehet központi munkaterületként szolgálni a részvételi irányítás számára
  • A műszerfalon megjelenő információk testreszabása

Ütemező

Az Ütemező segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt. 

Főbb jellemzők:

  • Könnyű "fogd és vidd" (drag & drop) feladatkezelés
  • Naptár felület nap/hét/hónap nézettel
  • Új események létrehozása közvetlenül az Ütemezőből
  • Hozzáadható bármilyen személyes irányítópulthoz
  • Feladat szűrések és keresések
  • Személyes, illetve vezetői áttekintés

Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez

A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.

Főbb jellemzők:

  • jelenlét naplózása a személyes naptár segítségével (iroda, szabadság, stb.)
  • jövőbeni jelenlét / távollét tervezése a naptárban
  • távollét engedélyeztetése a menedzserekkel
  • jelenléti ívek emberenként, lista, naptár vagy statisztikai nézetben
  • automatizált jelenlét naplózás IP cím alapján (honnan érik el az Easy Project-et)
  • integráció az Erőforrás kezelés modullal – tervezett jelenléti adatok figyelembe vétele
  • előre beállítható szabadság naptárak

Erőforrás irányítópult

Áttekintést kaphat a tervezett órák elosztásáról Erőforrás irányítópultunk segítségével. Gyorsan megtekintheti a legjobban és legkevésbé leterhelt munkatársakat, megnézheti, mely típusú feladatokra osztották ki a legtöbb munkaórát. Nagyszerű Értékkijelző diagramokat használhat minden egyes munkatárs időfelhasználásáról különböző időszakokra levetítve. Áttekintést kaphat továbbá az összes munkaóra elosztásáról, valamint ellenőrizhet mindenféle eltérést és konfliktust a munkaidő elosztásával kapcsolatban. 

Főbb jellemzők:

  • A legtöbbet és legkevesebbet foglalkoztatott felhasználók listája
  • Munkatársak foglaltsága Értékkijelző diagrammal az allokált órák száma szerint
  • Munkaórák foglaltsága felhasználói csoportok alapján
  • Kördiagram a típus szerinti (trackers) allokációkra – munkaórák elosztása a különböző típusú munkák alapján
  • Összes allokált munkaóra mindkettőre: eltöltött idő és allokált munkaóra a jövőre nézve

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre