Erőforrás-menedzsment
Az Easy Project segítségével azonosíthatja humán erőforrásainak teljes rendelkezésre állását, és a leghatékonyabban használhatja fel azokat. Az Erőforrás kezelés modullal beazonosíthatja a felhasználók szaktudását, és biztosíthatja minden munkatárs optimális munkaterhelését. Az Easy Gantt modullal való integrációnak köszönhetően a feladatok hozzárendelése egy előre meghatározott idővonalon történik. A Jelenlét kezelés modullal való integrációnak köszönhetően az erőforrások kezelése a távollét típusok (pl. szabadság, betegszabadság) figyelembe vételével valósul meg.
Erőforrás mesterterv
A projektek erőforrásának hatékony felhasználása sokkal könnyebb az Erőforrás mesterterv segítségével. A feladatok hozzárendelése a munkavállalók egyedi szaktudásának megfelelően valósulhat meg, mialatt munkaterhelésük egyensúlyban marad, továbbá gyors áttekintést kaphatunk az erőforrás szempontból alultervezett projektekről is.

Főbb jellemzők:
- napi/heti/havi nézetek
- kompetencia és osztályok szerinti szűrések
- problémák áttekintése – lejárt határidős feladatok, óránkénti allokációs problémák
- pénzmozgás megjelenítése
- mérföldkövek megjelenítése
- színkódok alkalmazása a feladat/projekt problémákra
- Erőforrás jelentések - az új vizuális halmozott diagramoknak köszönhetően tisztább áttekintést kaphat a kapacitásokról







Kompetencia Menedzsment
A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.

Főbb jellemzők:
- megjeleníti a munkatársak feladatait az időben teljes munkaterhelésükkel
- napi/heti/havi áttekintés a tervezett munkaterhelésekről összevetve a kapacitásokkal
- feladat frissítések és hozzárendelések „fogd és vidd” jellemző használatával
- integráció a Jelenlétkezelővel – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
- integráció a Találkozó naptárral – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
- kompetencia-tervezés projektcsapatonként és „típusonként” (trackers) – csak bizonyos típusú munkákra való szűrés a megfelelő projektcsapatokkal


Résztvevő műszerfal
Ez a műszerfal pillanatfelvételt ad arról, hogy az alkalmazottai és / vagy munkatársai jelen vannak-e az üzleti irodában, otthoni irodában, szünetelnek vagy hiányoznak. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén hozzon létre egyéni jelentéseket a Pénzügyi Hivatal költségvetésének igényeihez.

Főbb jellemzők:
- Nézze meg a jobb oldalt, aki be van kapcsolva és be van kapcsolva, szünet vagy hiányzik
- Figyelmeztetés a hiányzó jelenlétekről, kivételekről vagy bármely más személyre szabott értesítésről
- Ellenőrizze az ütemezett és a tényleges munkaórák számát az operatív igények előrejelzéséhez
- Tekintse át és hagyja jóvá a nyaralási kérelmeket
- Lehet központi munkaterületként szolgálni a részvételi irányítás számára
- A műszerfalon megjelenő információk testreszabása



Ütemező
Az Ütemező segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt.

Főbb jellemzők:
- Könnyű "fogd és vidd" (drag & drop) feladatkezelés
- Naptár felület nap/hét/hónap nézettel
- Új események létrehozása közvetlenül az Ütemezőből
- Hozzáadható bármilyen személyes irányítópulthoz
- Feladat szűrések és keresések
- Személyes, illetve vezetői áttekintés








Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez
A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.

Főbb jellemzők:
- jelenlét naplózása a személyes naptár segítségével (iroda, szabadság, stb.)
- jövőbeni jelenlét / távollét tervezése a naptárban
- távollét engedélyeztetése a menedzserekkel
- jelenléti ívek emberenként, lista, naptár vagy statisztikai nézetben
- automatizált jelenlét naplózás IP cím alapján (honnan érik el az Easy Project-et)
- integráció az Erőforrás kezelés modullal – tervezett jelenléti adatok figyelembe vétele
- előre beállítható szabadság naptárak




Erőforrás irányítópult
Áttekintést kaphat a tervezett órák elosztásáról Erőforrás irányítópultunk segítségével. Gyorsan megtekintheti a legjobban és legkevésbé leterhelt munkatársakat, megnézheti, mely típusú feladatokra osztották ki a legtöbb munkaórát. Nagyszerű Értékkijelző diagramokat használhat minden egyes munkatárs időfelhasználásáról különböző időszakokra levetítve. Áttekintést kaphat továbbá az összes munkaóra elosztásáról, valamint ellenőrizhet mindenféle eltérést és konfliktust a munkaidő elosztásával kapcsolatban.

Főbb jellemzők:
- A legtöbbet és legkevesebbet foglalkoztatott felhasználók listája
- Munkatársak foglaltsága Értékkijelző diagrammal az allokált órák száma szerint
- Munkaórák foglaltsága felhasználói csoportok alapján
- Kördiagram a típus szerinti (trackers) allokációkra – munkaórák elosztása a különböző típusú munkák alapján
- Összes allokált munkaóra mindkettőre: eltöltött idő és allokált munkaóra a jövőre nézve


