Content

Az Essentials minden klasszikus projektmenedzsment eszközt tartalmaz, mint például a munkamenedzsment, az agilis menedzsment, az időkövetés, a portfóliókezelés, a projektvezérlés és a jelentések.

Projektmenedzsment

Munkalebontási struktúra (WBS)

A WBS segítségével megszüntetheti a meghatározatlan feladatok és a késések lehetőségét. Egyértelműen szétbonthatja a projekteket és meghatározhatja az összes leszállítandót. A gyors egyéni tervezés és a projekt terjedelmének együttes kidolgozása egyszerű a WBS segítségével.

Főbb jellemzők:

  • A projektek Gondolattérkép (Mind map) stílusú megjelenítése, problémák, kérdések
  • A projektek és problémák „Fogd és vidd” (Drag & Drop) stílusú rendezése
  • Problémák létrehozása Gondolattérképből
  • A Tracker-ek („típusok” pl.: feladatok, problémák, kockázatok) színes megjelenítése
  • Ismerős gyorbillentyűk más Gondolattérkép alkalmazásokból
  • Nagyítás-kicsinyítés
  • Visszalépés
  • Exportálás PDF-be, nyomtatás

Gantt az egyszerű projekttervezéshez

A Gantt idővel látja el a projekt feladatait, és megkönnyíti a projekttervezését. A projektek ütemezéséhez húzza át a mozgó feladatokat az idővonalon. A kapcsolatok, alfeladatok és mérföldkövek meglehetősen egyszerű.

Főbb jellemzők:

  • A projekt feladatok időben történő megjelenítése - Gantt feladatok felett
  • Feladatütemezés időben - drag & drop
  • A feladatok és az al-feladatok közötti kapcsolatok
  • Gantt-feladatok beállítása
  • A teljes projektportfóliót idővel megjelenítve
  • A projekt tervezése időben - húzza át a dobást
  • Exportálni Ganttot PDF-be

Gyors projekttervező

Tervezze meg gyorsan teljes projektjét az alap projektfeladat mezők bevitelével: megnevezés, időtartam és befejezési dátum. A projektoldal oldalsávján keresztül érhető el. Lehetővé teszi, hogy megjegyezze a feladatokat mind az ötletelés, mind pedig az előzetes projekttervezés során.

Főbb jellemzők:

  • A megnevezés, időtartam és befejezési dátum beállítása egy feladat létrehozásakor
  • Felugró menü egyéb feladat mezők kitöltéséhez
  • Projekt szintű modul, amely a projektoldal oldalsávján keresztül érhető el 

Projekt ütemterv

Gyors áttekintést kaphat projektcéljairól feladatokra lebontott mérföldkő-lista megjelenítési stílusban. Az összes mérföldkő eléréséhez tartozó feladat megjeleníthető. A Projekt útvonalterv segítségével gyors áttekintést kaphat a teljes projekttervről.

Főbb jellemzők:

  • mérföldkövek megjelenítése az elérésükhöz szükséges feladatokkal
  • befejezési dátumok és a projekt előrehaladásának megjelenítése 
  • egyszerű mérföldkő szűrés, rendezés és csoportosítás

100% GDPR megfelelés

Az Easy Software nagyon komolyan veszi a személyes adatvédelmet. Az európai Általános Adatvédelmi Szabályozás (GDPR) kihívást jelent több szerveződésnek, és az utóbbi időben sok nyilvánosságot kapott. Célunk, hogy az Easy Project ügyfeleinek és az egész közösségnek megbízható szoftvert biztosítsunk, amely az adatfeldolgozói feladatok hatékony végrehajtását teszi lehetővé. Az Easy Project 100%-an GDPR kompatibilis az 1,3-as verzió óta (2018 május).

Többet

Kulcsfontosságú tulajdonságok:

  • Kiterjesztett jelszópoltika betartatás (2-factor authentication, automatikus kijelentkeztetés...)
  • Technikai és folyamatokra vonatkozó intézkedések, amelyekkel korlátozhatják a hozzáférést bizonyos személyekre és esetekre
  • GDPR specifikus funkciók (felejtési jog, kapcsolat anonimizálás, elérési jog...)
  • Verifikált felhőben lévő adatközpontok fejlett biztonsággal
  • Szabályos időközönkénti mentések és privát felhő a jobb biztonság érdekében

Projekt dokumentumok

A projekthez tartozó dokumentumok hozzácsatolhatók a feladatokhoz és projektekhez, majd könnyen kereshetők, verziószámmal elláthatók és szerkeszthetők. A Dokumentumok modulnál megtalálható egy adott projekt összes csatolmánya a hozzátartozó feladatokkal együtt.

Főbb jellemzők:

  • dokumentum kategóriák
  • szerepkör-alapú hozzáférési jogosultságok a kategóriákhoz
  • dokumentum verziószámozás
  • összes feladat csatolmányának listázása
  • dokumentumok keresése

Alaptervek

Értékelje ki a projekt teljesítményét az eredeti tervvel összehasonlítva. A viszonyítási alaptervek pillanatképet adnak a projekttervről különböző időpontokra lebontva, biztosítva ezzel a tervadatok és a jelenlegi teljesítmény közötti könnyű összehasonlítást a Gantt diagramon.

Főbb jellemzők:

  • viszonyítási alapadatok megjelenítése a Gantt diagramon
  • korlátlan számú viszonyítási alapadat
  • a jelenlegi és az eredetileg tervezett kezdő / befejező dátumok összehasonlítása
  • a feladatok időzítésében bekövetkezett változások áttekintése

Kritikus projektútvonalak

A kritikus útvonalak olyan feladatok, amelyeket sorrendben kell elvégezni és nem késleltethetők, mivel az hátráltatná az egész projektet. Ezek a véghezvitelhez szükséges időt is megmutatják. Egy faladat akkor kritikus, ha a határidejüket nem lehet késleltetni, mivel az az egész projektre kihatással lenne.

Főbb jellemzők:

  • a projekt kritikus feladatainak meghatározása
  • könnyű elérhetőség az Easy Ganttból
  • választható a kritikus útvonal megfordítása is
  • segít a vágányon tartani a projektet

Számított egyedi mezők

Számított egyedi mezők létrehozásával tegye az Easy Project szoftvert sajátjává, és így testre szabhatja azt az Ön egyedi igényeinek megfelelően. A Számított egyedi mezők különböző entitásokra hozhatók létre, és így az Easy Project ún. „típusainak” (trackers) és attribútumainak megfelelően jeleníthetők meg.

Főbb jellemzők:

  • alapvető számtani műveletekkel képesek kalkulálni
  • különböző entitásokra hozhatók létre
  • „típusok” (trackers) és attribútumok alapján jeleníthetők meg

Sablonok minden projektre

Projekt sablonokat hozhat létre már létező projektekből vagy akár az alapoktól, hogy időt takaríthasson meg, és idővel tökéletesíthesse a projektek felépítését. Az Easy Project tipikus vállalati projekt folyamatokra is sablonokat kínál Önnek.

Főbb jellemzők:
  • korlátlan számú projekt sablon
  • teljes-funkcionalitású sablonok – projekt csapat és szerepkörök, feladatok, mérföldkövek, dokumentumok
  • előre gyártott Easy Project sablonok jellegzetes projekt típusokra

Egyéni irányítópult az Ön igényeinek megfelelően

Egyéni irányítópultokkal egyedi felhasználói igényeket lehet kiszolgálni. A jellegzetes projektszerepkörökhöz (projektmenedzser, támogató munkatárs, értékesítési vezető, stb.) előre beállított irányítópultok portfóliójával optimalizálhatók a napi folyamatok.

Főbb jellemzők:
  • feladatok lista vagy naptár nézetben – feladataim / hozzám rendelt feladatok / feladatok, amelyben részt veszek / feladatok projektek szerint
  • projektek lista nézetben – projektjeim
  • tevékenység, jelenlét és idő menedzsment modulok, 'Gyorsgombok' (Easy buttons)
  • különböző grafikus kimenetek, jelentések, értékkijelző diagram
  • egyéni erőforrás kezelés és agilis tábla

Mobil projektmenedzsment

Az Easy Project mobilaplikációja lehetővé teszi, hogy a sürgős feladatokat bárhol elvégezze. Nyissa meg az applikációt, ellenőrizze a naptárát, a csapata teljesítményét a megállapított KPI-ken, jelentés idejét, frissítse a feladatokat és még sok mást. Az Easy Project mobilapplikációja  kulcsfontosságú, amennyiben irodán kívül is el szeretnénk végezni feladatainkat.

mobile android mobile ios

Főbb jellemzők:

  • Tiszta és intuitív felhasználói környezet
  • Feljesen reszponzív dizájn

Tervezési témák

Az Easy Project 3 tervezési témával rendelkezik, amelyek megfelelnek a felhasználói igényeknek - Alapértelmezett, Kompakt és Sötét. Bármely felhasználó választhat a témák közül a felhasználói profiljában.

  • Az Alapértelmezett témát a legtöbb felhasználó számára tervezték, mert szabványos színes grafikus elrendezést biztosít a tipikus munkákhoz, különösen nappali vagy jól megvilágított környezetben éjjel.
  • A Kompakt téma egy világos színséma, a grafikai elemek kidolgozása pedig sokkal kompaktabb, hogy a lehető legtöbb adat férjen el a képernyőn, így csökkentve a görgetés szükségességét.
  • A Sötét téma a kezelőfelület jelentős részén sötét felületeket tartalmaz, így segíti a vizuális ergonómiát a szemfáradás csökkentésével és a képernyő könnyebb használatával sötét irodai környezetben.

Munkamenedzsment

Feladat Irányítópult

A Feladat Irányítópult segíthet áttekinteni minden egyes létrehozott feladat nevét, állapotait, típusait, fontos dátumait, felelősét és a munkában résztvevő személyek elérhetőségeit. Tekintse át mely feladatokat zárták le, vannak folyamatban vagy jártak le, így pontosan tudja melyik feladat kíván kiemelt figyelmet a project ütemtervének betartása érdekében. 

 

Főbb jellemzők:

  • Kezelje feladatait egy irányítópulton, melyet Önnek vagy beosztottjának osztottak ki
  • Módosítson a feladatok állapotain
  • Telkintse át mely feladatok igényelnek kiemelt figyelmet
  • Akár használhatja a feladatkezelés központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Felhasználók Irányítópult

A Felhasználók Irányítópult segítségével egy pillanat alatt áttekintheti felhasználóit. Használja az irányítópultot a felhasználók feladatai és feladat állapotai, a felhasználók projekt szintű szerepkörei, a kiosztott feladatok készültségi szintjei, a befejezett feladatokon rögzített eltöltött idő, a bérköltségek és egyéb információk áttekintésére. 

Főbb jellemzők:
  • Gyors információ a felhasználók és a nekik kiosztott munka állapotáról
  • Kezelje a felhasználók feladat állapotait, valamint különböző projekteken eltérő szerepköreit 
  • Alkalmazzon egy tökéletes áttekintést a vállalatában dolgozó kollégákról 
  • Akár használhatja a felhasználó-kezelés központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Üzleti irányítópultok

Az üzleti irányítópultok három fő funkcióval rendelkeznek  - globális szűrőkkel az irányítópultokon, kattintható diagramokkal  és trendmutatókkal. A globális szűrőkkel a felhasználó a kiválasztott  vagy minden modult szűrhet a személyes oldalán akár két kattintással. A diagramok egy meghatározott oldalt mutathatnak, ezek értékeit, dimenziójait, a diagrammra kattintás után. Ezenfelül a trendek valósidejű értékeket mutatnak, illetve áttekintést egyetlen pillantással.

Főbb jellemzők:

  • Globális szűrők az irányítópultokon - a pult minden modulja szűrhető
  • Diagramok- egy kattintással mélyebbre áshatunk az értékekben
  • A trendek automatikusan az előző periódushoz viszonyított értékeket mutatják
  • Ezzel könnyebbé válik a teljesítmény folytatólagos követése
  • Globális szintű modul

Feladatkövetés a naprakész projektekért

Frissítse a feladatok adatait jogosultságainek megfelelően, jelenítse meg a projekt előrehaladását és vigye végig a feladatokat a workflow által engedélyezett folyamaton. 

A feladatkövetés szükségtelenné teszi a túl gyakori állapot jelentés megbeszéléseket, mivel minden követhető az Easy Project szoftver segítségével. 

 

Főbb jellemzők:

  • Feladatok frissítése Workflow és felhasználói jogosultságok alapján
  • Feladat információk frissítése, mint például típus, felelős, %-os készültség, határidő, prioritás, állapot, stb.
  • Feladatfrissítés gyorsmenüvel 
  • Feladat műveletek lehetősége: áthelyezés, összevonás, alfeladat létrehozása, stb. 
  • Nincs többé szükség állapot jelentési megbeszélésekre

Meeting szervező

A Meeting-ek szervezése sokszor időigényes és fárasztó feladat és általában rengeteg levelezést igényel. A Meeting szervezővel könnyedén szervezhet személy, csapat vagy projekt meetingeket, ellenőrizze kollégái elérhetőségét és küldjön nekik meghívót a szervező felületéről. 

Főbb jellemzők:

  • Meeting bejegyzések névvel, dátummal, időponttal, napirenddel, projektinformációkkal és meghívottlistával
  • Felhasználó elérhetőségének ellenőrzése a szervező felületén 
  • Elfogadás / Elutasítás opciók a kiküldött meghívókban
  • Ismétlődő meeting opció
  • Integráció más naptárakkal iCal használatával (Google, Outlook) 

Munkafolyamat

Munkafolyamat lehetővé teszi, hogy létrehozza, futtassa és automatizálja üzleti folyamatait, megszüntetve ezzel az káoszt és a munkatársaknak kiadott feladatok koordinációjának hiányát. Az Easy Project beállítása során a feladatok jogosultságait és a munkafolyamatok engedélyezett lépéseit szerepkörökhöz rendelhetjük. 

Főbb jellemzők:

  • Beállítható állapot átmenetek és mezőengedélyek
  • Szerepkör és feladattípus alapú folyamatok 
  • Megakadályozza a feladatok szabálytalan módosítását 
  • Növeli a biztonságot és minimalizálja a nem kívánt felhasználói műveleteket

Szervezeti struktúra

A szervezeti struktúra egy faágszerű hierarchia ahol vállalat összes szereplője (kivéve a legfelsőbbet) egyetlen másik szereplő beosztottja. Ez az elrendezés segít definiálni és megérteni, hogy a különböző tevékenységek, mint például a feladatok kiosztása, koordináció és ellenőrzés, hogyan kapcsolódnak a vállalati célok eléréséhez. Ez a modul meghatározza továbbá, hogy ki hagyhatja jóvá a kollégák által benyújtott szabadság kérelmeket.

Főbb jellemzők:

  • Egyértelmű áttekintése a vállalaton belüli szervezeti struktúrának.
  • "Beosztott" szűrő a feladat listákon
  • Egyedi modul személyre szabott oldalon
  • Meghatározza a szabadság jóváhagyókat
  • Egyedi design

Csevegés

Maradjon kapcsolatban munkatársaival, távoli vagy otthonról dolgozó kollégáival egyaránt. Az Easy Project integrált kommunikációs eszközt biztosít, mely mindig elérhető az oldalmenüben. 

Főbb jellemzők:

  • Az oldalmenüből mindig elérhető
  • Felhasználók keresése 
  • Felhasználói üzenetek a gyors kommunikációhoz 
  • Chat előzmények
  • Felugró ablak és hangjelzés

Gyorsgombok

Csökkentse le a feladatfrissítéshez szükséges lépések számát. Csak nyissa meg a feladatok listáját és 'fogd és vidd' mozdulattal vigye azokat a már előkészített gombokra, melyek számos frissítést végre tudnak hajtani a feladaton, mint pl. felelős váltása, típus vagy prioritás módosítása.

Főbb jellemzők:

  • Feladat frissítés 'fogd & vidd' módszerrel
  • Bármilyen feladat tulajdonság frissítése
  • Egyedileg beállítható színű gombok
  • Egyedi mezők támogatása 
  • Gombok teljes áttekintése a 'Több' menüben

Tevékenységfolyam

A tevékenységfolyam a leggyorsabb módja a legfrissebb feladatfrissítések áttekintésének. Mindig elérhető az oldalmenüben, ahol láthatja a frissített feladatokat és az utolsó kommenteket, így akár az e-mail értesítések használatát is mellőzheti

Főbb jellemzők:

  • Követhet olyan feladatokat, ahol Ön: szerző, együttműködő vagy felelős 
  • A frissített feladatok kiemelése a legutolsó kommentekkel 
  • Mindig elérhető az oldalmenüben 
  • Hozzáadható modulként a személyes kezdőoldalhoz
  • Akár az e-mail értesítéseket is kiválthatja 

Ellenőrzőlisták

Az ellenőrzőlisták könnyedén növelik a munka szervezettségét, a motivációt és a hatékonyságot. Kizárják az elfelejtett lépések lehetőségét és sokkal hatékonyabbá teszik az ismétlődő feladatokat is. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt szintű modul
  • Sablonkészítési lehetőség
  • Szerep alapú hozzáférés 
  • Végtelen számú elem hozzáadható a listákhoz
  • Az előzményekben naplózott a változtatás

Agilis menedzsment

Sprint Irányítópult

Kövesse figyelemmel bármely sprint alakulását a Sprint Irányítópult segítségével. Képzelje el: nagy tervekkel kezdett neki egy sprintnek. Csak egy pillantás az irányítópultra és máris tudhatja, hogy csapata megfelelően halad a munka leszállításával. Váltson kedv szerint Scrum és Kanban táblák között könnyen. 

Főbb jellemzők:

  • Használjon eszközöket, melyekkel könnyen tekintheti át a sprint haladásának menetét
  • Vizualizálja a problémákat, hogy csapata aktívan tudjon megoldást találni rájuk
  • Akár egy futó sprint áttekintésének is központi eszköze lehet
  • Az irányítópult praktikus a sprintek áttekintéséhez szükséges napi gyors-értekezletek lebonyolítására
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

SCRUM irányítópult

Minden életben lévő működést a SCRUM mester átlát A sprintek állapotát, az előrehaladottságukat, gyorsaságukat napra, hétre, hónapra lebontva, a lezárt story-pointokat színes diagramokkal és más beállítható modulokkal és opciókkal.

Főbb jellemzők:

  • operációk a sprinteken egy képernyőről
  • modulok egyszerű hozzáadása és lekapcsolása
  • grafikus teljesítmény-jelentések periódusokra lebontva
  • story-pointok követése

Kanban – Személyes és Csoportos táblák

Az elvégzendő munkákról és a feladatok aktuális státuszáról áttekintést kaphat a személyes és csoportos Kanban tábla segítségével. Egyszerűen állítsa be személyes és csoportos Kanban tábláját, majd frissítse és rendelje újra hozzá a feladatokat „Fogd-és-vidd” tehnikával anélkül, hogy kilépne a táblából.

Főbb jellemzők:

  • A modul bármely irányítópulthoz hozzáadható
  • A feladatok „Fogd-és-vidd” típusú frissítése és kijelölése
  • személyes- és csoportfeladatok áttekintése 

Product backlog lista az agilis projektekhez

Az Easy Project segítségével nagyon egyszerű heti hátralék kimutatást készíthet, és mindez csak néhány percet vesz igénybe. Egyszerűen hozza létre a Termék teendő listát a „fogd és vidd” módszerrel a feladatcsoportokból, majd hozzon létre heti Sprint Hátralék kimutatást „stand-up” megbeszélései során.

Főbb jellemzők:

  • Termék hátralék feladatcsoportokból
  • Sprint hátralék
  • „Fogd-és-vidd” feladatok a hátralékok között
  • Feladatok szűrése hátralékok között
  • Feladatok prioritás szerinti rendezése

Portfólió menedzsment

Portfólió beszámoló

Néhány kattintással Portfólió beszámolókat és jelentéseket készíthet. Egyszerűen hozhat létre portfólió költségvetési, eltöltött idő és felhasznált erőforrás jelentéseket, integrált diagramok és grafikonok használatával. Átalakíthatja ezeket prezentációra kész, teljes jelentésekké.

Főbb jellemzők:

  • Portfólió beszámolók költségvetési, eltöltött idő és felhasznált erőforrás jelentésekhez – könnyen testre szabhatók
  • átalakíthatók grafikonokká és diagramokká
  • számos oszlop megjeleníthető
  • Exportálási lehetőségek (CSV, XLSX, PDF, nyomtatás)

Portfóliófa

A Portfóliófa segítségével áttekintést kaphat az összes projektről. Lehetővé teszi, hogy projektjeinek státuszát színekkel jelenítse meg a késésben lévő projektek / feladatok, a felhasznált / megmaradt óraszámok, a jelenlegi státuszok és más fontos projektjellemzők vonatkozásában.

Főbb jellemzők:

  • a projektek gyors áttekintése
  • személyes irányítópultba könnyen integrálható
  • teljes testreszabási lehetőség 
  • néhány jellemző még: színekkel történő státuszjelölések, eltölött/maradék idő, jelenlegi státusz, stb.

Portfólió Gantt

A Portfólió Gantt a „kötelező” elem minden projektportfolió menedzser számára. Minden pontosan tervezett projekt madártávlatú megjelenítése és kezelése egy helyen. Lehetővé teszi, hogy gyorsan átláthassuk a jelenlegi teljesítményt a tervezettel szemben, valamint a felhasznált erőforrásokat és pénzforgalmat is követhessük minden projektben.

Főbb jellemzők:

  • napi/heti/havi nézetek
  • időrács az összes projekt és a teljesítési státuszok megjelenítésével
  • felhasznált erőforrások áttekintése projektenként és összességében is
  • pénzforgalmi adatok áttekintése projektenként és összességében is
  • projektek szűrése prioritásonként és státuszonként
  • leggyengébb előrehaladású projekt megjelenítése
  • késésben lévő projektek szűrése
  • projektportfólió és projektek kibontása/összezárása

Személyes Irányítópultok

Globális szerepek, felhasználói típusonként

Minden felhasználó előre meghatározott szerephez kötött alapjogosultságokkal rendelkezik, ezzel megelőzve azt, minden alkalommal szükséges legyen a felhasználó szerepkörének megfelelően beállítani a jogosultságokat. Az egyszerűség kedvéért az alapvető jogosultságokat 4 alapvető szervezeti szerep alapján határoztuk meg. Amikor egy új felhasználót hív meg a rendszerbe meghatározhatja a kolléga szerepkörét. Minden felhasználói típus személyre szabott irányítópulttal rendelkezik, amelyet azonnal el is kezdhet használni.

Főbb jellemzők:

  • A szerepek automatikusan kioszthatóak az új felhasználó létrehozásakor
  • A leggyakoribb szervezeti szerepek előre beállítottak
  • Új felhasználók meghívása előre meghatározott globális szereppel
  • Személyre szabott irányítópult minden felhasználói szerephez
  • További információ ebben a cikkben

Projektmenedzser Irányítópult

Használjon egy előre definiált Easy Irányítópultot, mely akár a legelfoglaltabb projektmenedzser igényeit is kielégíti. Kapjon egy azonnali áttekintést a nyitott és folyamatban lévő problémákról karöltve a projekt státuszok vizuális megjelenítésével. A Tevékenységfolyam megmutatja a legutolsó frissítéseket, emellett az olyan eszközök, mint az értekezlet naptár, erőforrás-menedzsment és egyebek csupán egy kattintásra vannak. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt áttekintés grafikonokkal
  • Tevékenységfolyam
  • KPI alapú teljesítménykövetés
  • Gyorsgombok egyszerű feladat állapot váltáshoz
  • Erőforrás- és jelenlét menedzsment
  • Értekezlet naptár

Projekt Csapattag Irányítópult

Előre definiált személyes irányítópult, mely alkalmas a projekt csapattag szerephez. Ez az oldal könnyű áttekintést biztosít a projekt leszállításához szükséges teljesítményhez. 

Főbb jellemzők:

  • Saját erőforrás kezelés
  • Saját munkaidő
  • Jelenlét
  • Saját Kanban
  • Értekezlet naptár

Csoportvezető Irányítópult

Előre definiált személyes irányítópult, mely alkalmas a Csoportvezető szerephez. Ez az oldal könnyű áttekintést biztosít a projekt leszállításához szükséges csapatteljesítményhez.

Főbb jellemzők:

  • Csapat erőforrás-menedzsment
  • Csapat munkaidő riport
  • Szabadság jóváhagyás
  • Bér- és számlázási riportok
  • Csapat Kanban

Portfólió Menedzser Irányítópult

Az összes projektjét rendszerezetten nyomon követheti és elérheti a Portfólió Fa struktúrával a Portfólió Menedzser kezdőoldalán. A Tevékenységfolyam és kritikus problémák lista segít hozzáférni a sürgős esetekhez és további fülek használatával irányíthatja a munkatársak terhelését, jelenleg futó sprinteket és a költségvetést is. Használjon grafikonokat és diagramokat bármilyen lista esetén a teljesítmény vizualizációjához. 

Főbb jellemzők:

  • Portfólió Fa struktúra
  • Grafikonok és diagramok a projekt teljesítményhez és KPI-okhoz
  • Problémák, melyek vezetői jóváhagyásra várnak
  • Tevékenységfolyam
  • Értekezlet naptár
  • Erőforrás-menedzsment
  • Agilis tábla a jelenleg futó sprintekhez
  • Költségvetés

Scrum Master Irányítópult

Az összes futó művelet elérhető a SCRUM master számára. Jelenlegi sprint státuszok, sprint teljesítés áttekintés, napi, heti vagy havi sebesség, lezárt történet állomások, vizuális diagramok és további testreszabható modulok és beállítások

Főbb jellemzők:

  • Dolgozzon sprinteken egy irányítópulton
  • Könnyen adhat hozzá és törölhet megjelenő modulokat
  • Idő alapú vizuális riportolás
  • Kövesse a történet állomásokat egy kezdőoldalon

Ügyvezetői Irányítópult

Ügyvezetőként fontos, hogy egy pillanat alatt gyors és átfogó képet kapjunk a vállalat teljesítményéről, anélkül, hogy végtelennek tűnő adatlistákat kelljen végignézni. Az Easy Project lehetővé teszi, hogy bármilyen adatot diagrammá varázsoljon és összehasonlítsa a tervezett és aktuális teljesítményt, illetve gyorsan elérjen olyan kiegészítő modulokat, mint az Értekezlet szervező vagy a HR irányítópult. 

Főbb jellemzők:

  • Teljesítménydiagramok és számlaállapot jelzések
  • Profit áttekintése különböző időperiódusok alapján
  • Értekezlet szervező
  • HR kezelőfelület

Projekt sablonok

Gyártási sablonok

Az Easy Project egy sor professzionális sablont ajánl, amellyel magasabb szintre viheti a projekt tervezési és végrehajtási fázisát. A sablonok a legmegfelelőbb menedzselési gyakorlatokon és szakértői tudáson alapulnak különböző iparágakból, időt takarítanak meg önnek, és a projekt gerincét szolgáltatják.

Főbb jellemzők:

  • Sablon sorozattermelésre
  • Kis példányszámú termelési sablon
  • Changeover sablon
  • Személyre szabott termelési sablon

Stratégiai projektsablonok

Hozzon létre hidat a felsővezetés ambíciói és a napi működés közöttt az Easy stratégiai projektsablonjai segítségével. Amennyiben szolid struktúrával indítja el a projektjeit, amelyek a legjobb PM gyakorlatokra épülnek, úgy felgyorsíthatja a döntéshozatalt és egyszerűsítheti a stratégia tervezést.

Főbb jellemzők:

  • Competitive intelligence
  • Customer intelligence
  • Market Entry
  • Piacfelmérés
  • Partner Program implementáció

Fejlesztési sablonok

Megoldásokat kínálunk minden fejlesztési modellhez. Egyetlen fontos lépést sem hagy ki a fejlesztési sablonjainkkal, ezen kívül meghatározhatja, mely modul felel meg a vállalatának. A sablonok sokféleségének köszönhetően mindig a legjobbat keresheti ki az Easy Project megoldások közül.

Főbb jellemzők:

  • Tervezés az időkorlátoknak megfelelően
  • Újító szállítási modell
  • Újító prototípus készítési modell
  • Pure Waterfall modell
  • Spiral modell
  • Staged Delivery modell
  • Throwaway Prototyping modell

HR projektsablonok

Ha olyan HR folyamatokat szeretnénk elindítani, bevezetni, illetve ellenőrizni, mint amilyen a felvétel, állásinterjú, képzések és motiváció, akkor ajánljuk az Easy Project HR projektsablonokat, melyek a legjobb emberi erőforrás gyakorlatokon alapulnak.

Főbb jellemzők:

  • Felvétel
  • Kiközvetítés
  • Események kezelése
  • Utódlás tervezés
  • Képzések

Back Office sablonok

Az Easy Project Back Office sablonjaival egyszerűbben végezheti adminisztrációs feladatait, határozhat meg folyamatokat a vállalatában, illetve végezhet minőségellenőrzést. 

Főbb jellemzők:

  • Adminisztráció
  • Minőségellenőrzés
  • Teljesítményellenőrzés
  • Munkaerőkiosztás és kezelés
  • Munkaerő menedzsment

Időkövetés

Időriportok Irányítópult

Minden projektmenedzsment központi eszközének kell lennie az eltöltött idő riportolása. Érdekelte valaha, hogy az Ön és munkatársai ideje mennyibe került az elmúlt hónapban? Vagy hány órát dolgoztak a kollégái az elmúlt héten? Hány órát töltöttek el egy adott projekten? Az Időriportok Irányítópultja kész megadni a válaszokat.  

Főbb jellemzők:

  • Mutatja az összes eltöltött időt megadott szűrők alapján
  • Időt mér adott projekt, adott feladatán, a számlázható időt, a technikai támogatás elhasznált idejét, stb.
  • Akár használhatja az időriport menedzsment központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Időkövetés és időriportok a precíz és pontos tervezésért

Az időkövetés és időriportok a kulcs a hatékony időmenedzsmentnek és tervezésnek. Ez teszi lehetővé a munkavállalók számára, hogy hatékonyan riportolják és osszák be idejüket, így a vezetők nyomon követhetik az eltöltött időt valamint ezt további referenciaként használhatjék a jövőbeli projekttervezéshez.  

Főbb jellemzők:

  • Projektek, feladatok, felhasználók vagy tevékenység alapú időmérés
  • Egyedi exportálható riportok
  • Időriportok (eltöltött idő ívek) adott időperiódus alapján
  • Egyszerű idő bejegyzések a munkatársak számára
  • Stopperóra a feladatokon a pontos időméréshez 

Munkaidő-kimutatás a heti időriportokhoz

A munkaidő-kimutatás egy egyszerű módja az eltöltött idő riportok készítésére projekteken vagy feladatokon. A felhasználónk készíthetnek heti munkaidő-kimutatásokat, melyet a feletteseik áttekinthetnek és jóváhagyhatnak. 

Főbb jellemzők:

  • Heti táblázatok projektek vagy feladatok többszörös időbejegyzéséhez
  • Az egyéb módon rögzített mindenkori időbejegyzések szinkronizációra kerülnek a munkaidő-kimutatásokba
  • Jóváhagyás és lezárás eszközök
  • Szerepek és engedélyek - a munkatársak készíthetnek munkaidő-bejegyzéseket, a vezetők jóváhagyhatják ezeket

Stopperóra a pontos időméréshez

A Stopperóra (vagyis Feladat Időzítő) a feladatok pontos időmérésére szolgál. Amikor készen áll a munkára, csak kattintson a "Folyamatban" gombra. Bármikor megállíthatja az időzítőt, és amennyiben újból a feladathoz ér, úgy a korábbi állapotától folytathatja a munkát. Amikor befejezte a munkát feladaton, úgy állítsa le az időzítőt és azonnal áttekintheti az összes felvett időt, hasonlóan a manuális idő rögzítéshez. A csoport- és felsővezetők továbbá áttekinthetik a csapattagok elindított és szüneteltetett stopperóráit is. 

Főbb jellemzők:

  • Pontos időkövetés feladatokon
  • Könnyű használni - Indítás, szüneteltetés, folytatás, kész
  • Azonnali időbejegyzés lehetősége
  • Könnyen elérhető a jobb oldali oldalsávon
  • Újabb lehetőség az eltöltött idő bejegyzésére
  • Vezetői áttekintés az elindított vagy szüneteltett stopperórákon

Projektellenőrzés és jelentéskészítés

Projekt Irányítópult

Ahhoz, hogy vállalata rendeltetésszerűen működjön, projektmenedzsereinek és csapataiknak minden segítség jól jön. Az egyik bevett módja a haladás nyomonkövetésének és mérésének a Projekt Irányítópult, mely egyszerűvé teszi a valós idejű adatok vizualizációját, valamint a csapatok és projektek menedzseléséhez szükséges oldalak rendszerezését, testreszabását. 

Főbb jellemzők:
  • Biztosítja a projekt-haladás figyelésének eszközeit
  • Tekintse át a folyamatos teljesítmény mutatókat egy pillanat alatt
  • Vizualizálja a valós idejű adatokat az irányítópult segítségével
  • A felhasználók további információkat jeleníthetnek meg az irányítópult elemei kijelölésével
  • Akár használhatja a projektmenedzsment központi eszközeként 
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Mérföldkő Irányítópult

Kövesse figyelemmel a projektenként eltérő nyitott, illetve már lezárt mérföldköveket, valamint az azok alá rögzített becsült és eltöltött időt. Ez az irányítópult segít áttekinteni projekt- és portfólió menedzserek számára a projektek alakulását, valamint eredeti tervnek megfelelését. 

 

Főbb jellemzők:

  • Kapjon átfogó áttekintést a projektek mérföldköveiről
  • Ellenőrizze, hogy a projektek haladása megfelel-e a mérföldköveik határidejének
  • Tekintse át a projekt mérföldkövek összes becsült és eltöltött rögzített idejét
  • Akár használhatja a mérföldkő menedzsment központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Jelentéskészítő eszközök - Grafikonok és Diagramok

Jelenítse meg az elérhető statisztikákat kör-, oszlop- és vonal diagramok segítségével.  Hozzon létre diagramokat bármely bevitt listaelemből. Néhány kattintással elkészítheti a projekt teljesítmény-jelentését, bemutatva ezzel, hogy hol szükséges még javítani.

Főbb jellemzők: 
  • testre szabható grafikonok és diagramok mindenféle listázáshoz
  • kör-, oszlop- és vonal, valamint értékkijelző diagramok jelmagyarázatokkal 
  • az összes személyre szabható oldalon elérhető
  • felhasználóbarát beállítások

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre