Content

Egy csapat menedzselése jól integrált és könnyen használható feladatkezelő rendszer nélkül gyakorlatilag lehetetlen. Egy csapat megfelelő kommunkáció és teljesítménymérés nélkül káoszra és eredménytelenségre van ítélve. Az Easy Project szoftverrel ezeket könnyedén kezelheti, köszönhetően az idő- és feladatkövetési funkcióknak, melyek lehetővé teszik hogy a felhasználók mindig az aktuális állapot alapján frissíthessék a feladatokat. A feladatkövetéssel a csapat mindig tájékozott maradhat, függetlenül attól, hogy éppen hol tartózkodik és a személyes Kanban tábla segíti a felhasználókat, hogy tudatában legyen a teendőiknek. 

 

Feladat Irányítópult

A Feladat Irányítópult segíthet áttekinteni minden egyes létrehozott feladat nevét, állapotait, típusait, fontos dátumait, felelősét és a munkában résztvevő személyek elérhetőségeit. Tekintse át mely feladatokat zárták le, vannak folyamatban vagy jártak le, így pontosan tudja melyik feladat kíván kiemelt figyelmet a project ütemtervének betartása érdekében. 

 

Főbb jellemzők:

  • Kezelje feladatait egy irányítópulton, melyet Önnek vagy beosztottjának osztottak ki
  • Módosítson a feladatok állapotain
  • Telkintse át mely feladatok igényelnek kiemelt figyelmet
  • Akár használhatja a feladatkezelés központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Felhasználók Irányítópult

A Felhasználók Irányítópult segítségével egy pillanat alatt áttekintheti felhasználóit. Használja az irányítópultot a felhasználók feladatai és feladat állapotai, a felhasználók projekt szintű szerepkörei, a kiosztott feladatok készültségi szintjei, a befejezett feladatokon rögzített eltöltött idő, a bérköltségek és egyéb információk áttekintésére. 

Főbb jellemzők:
  • Gyors információ a felhasználók és a nekik kiosztott munka állapotáról
  • Kezelje a felhasználók feladat állapotait, valamint különböző projekteken eltérő szerepköreit 
  • Alkalmazzon egy tökéletes áttekintést a vállalatában dolgozó kollégákról 
  • Akár használhatja a felhasználó-kezelés központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Üzleti irányítópultok

Az üzleti irányítópultok három fő funkcióval rendelkeznek  - globális szűrőkkel az irányítópultokon, kattintható diagramokkal  és trendmutatókkal. A globális szűrőkkel a felhasználó a kiválasztott  vagy minden modult szűrhet a személyes oldalán akár két kattintással. A diagramok egy meghatározott oldalt mutathatnak, ezek értékeit, dimenziójait, a diagrammra kattintás után. Ezenfelül a trendek valósidejű értékeket mutatnak, illetve áttekintést egyetlen pillantással.

Főbb jellemzők:

  • Globális szűrők az irányítópultokon - a pult minden modulja szűrhető
  • Diagramok- egy kattintással mélyebbre áshatunk az értékekben
  • A trendek automatikusan az előző periódushoz viszonyított értékeket mutatják
  • Ezzel könnyebbé válik a teljesítmény folytatólagos követése
  • Globális szintű modul

Feladatkövetés a naprakész projektekért

Frissítse a feladatok adatait jogosultságainek megfelelően, jelenítse meg a projekt előrehaladását és vigye végig a feladatokat a workflow által engedélyezett folyamaton. 

A feladatkövetés szükségtelenné teszi a túl gyakori állapot jelentés megbeszéléseket, mivel minden követhető az Easy Project szoftver segítségével. 

 

Főbb jellemzők:

  • Feladatok frissítése Workflow és felhasználói jogosultságok alapján
  • Feladat információk frissítése, mint például típus, felelős, %-os készültség, határidő, prioritás, állapot, stb.
  • Feladatfrissítés gyorsmenüvel 
  • Feladat műveletek lehetősége: áthelyezés, összevonás, alfeladat létrehozása, stb. 
  • Nincs többé szükség állapot jelentési megbeszélésekre

Meeting szervező

A Meeting-ek szervezése sokszor időigényes és fárasztó feladat és általában rengeteg levelezést igényel. A Meeting szervezővel könnyedén szervezhet személy, csapat vagy projekt meetingeket, ellenőrizze kollégái elérhetőségét és küldjön nekik meghívót a szervező felületéről. 

Főbb jellemzők:

  • Meeting bejegyzések névvel, dátummal, időponttal, napirenddel, projektinformációkkal és meghívottlistával
  • Felhasználó elérhetőségének ellenőrzése a szervező felületén 
  • Elfogadás / Elutasítás opciók a kiküldött meghívókban
  • Ismétlődő meeting opció
  • Integráció más naptárakkal iCal használatával (Google, Outlook) 

Videó és audió konferenciák - Zoom integráció

A Zoom integrációnak köszönhetően könnyen audió és videókonferenciákat hozhat létre az Easy Projectből. Jegyezzen be egy videótalálkozót a naptárba, hívja meg a felhasználót szemtől-szembeni beszélgetésre chatben a feladatokból, kapcsolatokból,  CRM esetekből.

Főbb jellemzők:

  • Azonnali és tervezett audió és videó konferenciák
  • Találkozók a CRM esetekben és a kapcsolatokkal  automatikusan naplózott eladási aktivitásokkal a plusz gombbal
  • Feladat-specifikus konferenciák
  • Azonnali találkozás opció a chatben

Munkafolyamat

Munkafolyamat lehetővé teszi, hogy létrehozza, futtassa és automatizálja üzleti folyamatait, megszüntetve ezzel az káoszt és a munkatársaknak kiadott feladatok koordinációjának hiányát. Az Easy Project beállítása során a feladatok jogosultságait és a munkafolyamatok engedélyezett lépéseit szerepkörökhöz rendelhetjük. 

Főbb jellemzők:

  • Beállítható állapot átmenetek és mezőengedélyek
  • Szerepkör és feladattípus alapú folyamatok 
  • Megakadályozza a feladatok szabálytalan módosítását 
  • Növeli a biztonságot és minimalizálja a nem kívánt felhasználói műveleteket

Szervezési struktúrák

A szervezési struktúrák egyfajta fahierarchia, amelyben minden felhasználó, kivéve a legfelsőt, alárendeltje egy másiknak. Ez a kiosztás segít a műveletek meghatározásában, feladatok kiosztásában, a koordinációban, felülvizsgálatban, amelyek mind egy-egy szervezet céljainak elérését szolgálják. Ez szintén meghatározza, hogy ki engedélyezheti a szabadságokat.

Főbb jellemzők:

  • Jól átlátható szervezési struktúra 
  • Alárendelhető szűrők a feladatokhoz
  • Személyre szabott modulok a személyes oldalakon
  • Meghatározza ki adhat szabadságot
  • Személyre szabható dizájn

Csevegés

Maradjon kapcsolatban munkatársaival, távoli vagy otthonról dolgozó kollégáival egyaránt. Az Easy Project integrált kommunikációs eszközt biztosít, mely mindig elérhető az oldalmenüben. 

Főbb jellemzők:

  • Az oldalmenüből mindig elérhető
  • Felhasználók keresése 
  • Felhasználói üzenetek a gyors kommunikációhoz 
  • Chat előzmények
  • Felugró ablak és hangjelzés

Gyorsgombok

Csökkentse le a feladatfrissítéshez szükséges lépések számát. Csak nyissa meg a feladatok listáját és 'fogd és vidd' mozdulattal vigye azokat a már előkészített gombokra, melyek számos frissítést végre tudnak hajtani a feladaton, mint pl. felelős váltása, típus vagy prioritás módosítása.

Főbb jellemzők:

  • Feladat frissítés 'fogd & vidd' módszerrel
  • Bármilyen feladat tulajdonság frissítése
  • Egyedileg beállítható színű gombok
  • Egyedi mezők támogatása 
  • Gombok teljes áttekintése a 'Több' menüben

Tevékenységfolyam

A tevékenységfolyam a leggyorsabb módja a legfrissebb feladatfrissítések áttekintésének. Mindig elérhető az oldalmenüben, ahol láthatja a frissített feladatokat és az utolsó kommenteket, így akár az e-mail értesítések használatát is mellőzheti

Főbb jellemzők:

  • Követhet olyan feladatokat, ahol Ön: szerző, együttműködő vagy felelős 
  • A frissített feladatok kiemelése a legutolsó kommentekkel 
  • Mindig elérhető az oldalmenüben 
  • Hozzáadható modulként a személyes kezdőoldalhoz
  • Akár az e-mail értesítéseket is kiválthatja 

Ellenőrzőlisták

Az ellenőrzőlisták könnyedén növelik a munka szervezettségét, a motivációt és a hatékonyságot. Kizárják az elfelejtett lépések lehetőségét és sokkal hatékonyabbá teszik az ismétlődő feladatokat is. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt szintű modul
  • Sablonkészítési lehetőség
  • Szerep alapú hozzáférés 
  • Végtelen számú elem hozzáadható a listákhoz
  • Az előzményekben naplózott a változtatás

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre