Content

A különböző szervezeti egységek és pozíciók felhasználóinak eltérő igényei vannak, amelyekkel az idő megtakarítása és a mindennapi folyamatok optimalizálása érdekében foglalkozni kell. Az Easy Project lehetővé teszi a személyes panelek teljes körű testreszabását a legalapvetőbb igényeik kielégítésére. Például egy projektmenedzser személyes panelje lehet egy naptár, kulcsprojekt, mérőeszköz és statisztika a különböző KPI-k vagy a csapat erőforrás-hasznosítási modulja számára. Az Easy Project egy előre beállított személyes paneleket kínál a tipikus vállalati szerepekhez, mint például a projektvezetők, a támogató személyzet, az értékesítési képviselők és így tovább.

Globális szerepek, felhasználói típusonként

Minden felhasználó előre meghatározott szerephez kötött alapjogosultságokkal rendelkezik, ezzel megelőzve azt, minden alkalommal szükséges legyen a felhasználó szerepkörének megfelelően beállítani a jogosultságokat. Az egyszerűség kedvéért az alapvető jogosultságokat 4 alapvető szervezeti szerep alapján határoztuk meg. Amikor egy új felhasználót hív meg a rendszerbe meghatározhatja a kolléga szerepkörét. Minden felhasználói típus személyre szabott irányítópulttal rendelkezik, amelyet azonnal el is kezdhet használni.

Főbb jellemzők:

  • A szerepek automatikusan kioszthatóak az új felhasználó létrehozásakor
  • A leggyakoribb szervezeti szerepek előre beállítottak
  • Új felhasználók meghívása előre meghatározott globális szereppel
  • Személyre szabott irányítópult minden felhasználói szerephez
  • További információ ebben a cikkben

Projektmenedzser Irányítópult

Használjon egy előre definiált Easy Irányítópultot, mely akár a legelfoglaltabb projektmenedzser igényeit is kielégíti. Kapjon egy azonnali áttekintést a nyitott és folyamatban lévő problémákról karöltve a projekt státuszok vizuális megjelenítésével. A Tevékenységfolyam megmutatja a legutolsó frissítéseket, emellett az olyan eszközök, mint az értekezlet naptár, erőforrás-menedzsment és egyebek csupán egy kattintásra vannak. 

Főbb jellemzők:

  • Projekt áttekintés grafikonokkal
  • Tevékenységfolyam
  • KPI alapú teljesítménykövetés
  • Gyorsgombok egyszerű feladat állapot váltáshoz
  • Erőforrás- és jelenlét menedzsment
  • Értekezlet naptár

Projekt Csapattag Irányítópult

Előre definiált személyes irányítópult, mely alkalmas a projekt csapattag szerephez. Ez az oldal könnyű áttekintést biztosít a projekt leszállításához szükséges teljesítményhez. 

Főbb jellemzők:

  • Saját erőforrás kezelés
  • Saját munkaidő
  • Jelenlét
  • Saját Kanban
  • Értekezlet naptár

Csoportvezető Irányítópult

Előre definiált személyes irányítópult, mely alkalmas a Csoportvezető szerephez. Ez az oldal könnyű áttekintést biztosít a projekt leszállításához szükséges csapatteljesítményhez.

Főbb jellemzők:

  • Csapat erőforrás-menedzsment
  • Csapat munkaidő riport
  • Szabadság jóváhagyás
  • Bér- és számlázási riportok
  • Csapat Kanban

Portfólió Menedzser Irányítópult

Az összes projektjét rendszerezetten nyomon követheti és elérheti a Portfólió Fa struktúrával a Portfólió Menedzser kezdőoldalán. A Tevékenységfolyam és kritikus problémák lista segít hozzáférni a sürgős esetekhez és további fülek használatával irányíthatja a munkatársak terhelését, jelenleg futó sprinteket és a költségvetést is. Használjon grafikonokat és diagramokat bármilyen lista esetén a teljesítmény vizualizációjához. 

Főbb jellemzők:

  • Portfólió Fa struktúra
  • Grafikonok és diagramok a projekt teljesítményhez és KPI-okhoz
  • Problémák, melyek vezetői jóváhagyásra várnak
  • Tevékenységfolyam
  • Értekezlet naptár
  • Erőforrás-menedzsment
  • Agilis tábla a jelenleg futó sprintekhez
  • Költségvetés

Scrum Master Irányítópult

Az összes futó művelet elérhető a SCRUM master számára. Jelenlegi sprint státuszok, sprint teljesítés áttekintés, napi, heti vagy havi sebesség, lezárt történet állomások, vizuális diagramok és további testreszabható modulok és beállítások

Főbb jellemzők:

  • Dolgozzon sprinteken egy irányítópulton
  • Könnyen adhat hozzá és törölhet megjelenő modulokat
  • Idő alapú vizuális riportolás
  • Kövesse a történet állomásokat egy kezdőoldalon

Ügyvezetői Irányítópult

Ügyvezetőként fontos, hogy egy pillanat alatt gyors és átfogó képet kapjunk a vállalat teljesítményéről, anélkül, hogy végtelennek tűnő adatlistákat kelljen végignézni. Az Easy Project lehetővé teszi, hogy bármilyen adatot diagrammá varázsoljon és összehasonlítsa a tervezett és aktuális teljesítményt, illetve gyorsan elérjen olyan kiegészítő modulokat, mint az Értekezlet szervező vagy a HR irányítópult. 

Főbb jellemzők:

  • Teljesítménydiagramok és számlaállapot jelzések
  • Profit áttekintése különböző időperiódusok alapján
  • Értekezlet szervező
  • HR kezelőfelület

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre