Content

A PM-integrátor egy univerzális integrációs eszköz az Easy Project számára. A legfontosabb funkciójaként használható arra, hogy online áttekintést adjon Önnek projektjei pénzügyi teljesítményéről, a könyvelő rendszerében. A tipikus példák a projektekre fordított munkaórák száma, ami az alkalmazottak vagy alvállalkozók óradíjának inputjaként szolgál, illetve az átlátható cégszintű pénzügyi kontrolling.

Legfőbb előnyei:

  • A munkanaplók átírására szánt munka megszüntetése (időspórolás)
  • A számlázási folyamat felgyorsítása
  • Pénzügyi átláthatóság a teljes cégben

PM-integrátor

PM-integrátor

A PM-integrátor egy moduláris szoftver, mely lehetővé teszi az adatcserét különböző rendszerek között (például: a projektmenedzsment és az ERP vagy a könyvelő rendszer között oda-vissza). Csatlakozókat és támogató interfészeket tartalmaz olyan alkalmazásokhoz, mint a Jira, a Redmine, az Easy Project, valamint a Helios, SAP, Oracle, Pohoda, Money, stb.

Főbb funkciók:

  • Moduláris interfész skálázhatóság (Rest API, adatbázis kapcsolat, XML, CSV)
  • Intuitív grafikus interfész az attribútumok rendszerek közötti leképzésére
  • Lehetőség a tranzakciók rendszerességének beállítására és a folyamat statisztikáinak követésére
  • Kompatibilitás Windows/Linux platformmal

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre