Content

 

 

Az Easy Project IT support megoldásának
bevezetése kisvállalati környezetbe

Mikrospec Bt.
Esettanulmány

 

az-easy-project-it-support-megoldasanak-bevezetese-kisvallalati-koernyezetbe

Cégünk legjelentősebb partnere a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt., ahol 2010. év óta használatos komplex számlázási és ügyfélszolgálati rendszerének KASSZA alrendszerével kapcsolatos továbbfejlesztési és támogatási feladatokat látjuk el.

Vállalati kihívások 

A KASSZA rendszerre vonatkozóan az ügyfeleink felé az alábbi szolgáltatást nyújtjuk:

  • Alkalmazás üzemeltetési feladatok ellátása
  • Üzemeltetés-támogatás, hibaelhárítás, problémakezelés
  • Telefonos végfelhasználói támogatás
  • Szakértői támogatás, változtatási igények megvalósítása

A fentebb felsorolt support tevékenységek ellátása az utóbbi időszakban átláthatatlanná, követhetetlenné vált, mivel nem rendelkeztünk egy olyan helpdesk szoftverrel, amelyben a beérkezett bejelentéseket tudtuk volna rögzíteni és fogadni. Ez olyan negatív következményeket vont maga után, mint a késedelmes megvalósítások, információs aszszimmetriák, ügyfélnek való visszajelzések elmaradása.

A helpdesk működtetése mellett a vállalatunk életében az elmúlt időszakban több jelentős változásra került sor (több nagyobb volumenű projekt megbízás), amely megkövetelte egy egységes és professzionális projekt-és csapatmunka támogató eszköz használatát. Ezen okokból kifolyólag mindenképpen szükségünk volt egy olyan projektmenedzsment szoftverre, amely támogatja a napi support tevékenységek ellátását és nyomon követhetővé teszi az egyes projektjeink nyilvántartását.

1995 óta fennálló vállalkozás

1995 óta fennálló vállalkozás

Oracle adatbázisú vállalatirányitási rendszerek szakértői, bevezetői

Oracle adatbázisú vállalatirányitási rendszerek szakértői, bevezetői

2010 óta partnerek a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.-vel

2010 óta partnerek a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.-vel
 

Támogató szoftver kiválasztása

 

A megfelelő szoftver kiválasztásában a korábbi tapasztalatainkra hagyatkoztunk, ugyanis több partnerünknél a Redmine bejelentéskezelő rendszer volt használatban. Úgy döntöttünk, hogy a Redmine bejelentéskezelő rendszerhez hasonló szoftvert könnyebben tudnánk adaptálni, mert ebben már szereztünk némi tapasztalatot és szakértelmet. Így találtuk meg az Easy Redmine projektmenedzsment szoftvert, azonban mivel ez a rendszer inkább többfelhasználós, nagyobb cégek esetében javasolt, így a választásunk az Easy Projectre esett, hiszen ez a rendszer nem csak a nagyvállalatok számára nyújt segítséget.

Az implementációra és konfigurációra a felhő alapú megoldás mellett döntöttünk, kezdetben 10 felhasználó esetére. Számunkra ez egyszerűbb elérési lehetőséget adott és nem kellett a távolsági biztonsági eljárásokkal foglalkozni. Fontos megjegyezni, hogy cégünkben ezelőtt soha nem került bevezetésre és alkalmazásra hasonló projektmenedzsment szoftver, így a cél az egyszerű, gyors bevezetés mellett az volt, hogy a kollégák, akik eddig csak email rendszeren keresztül követték a napi bejelentéseket, könnyen és hamar el tudják sajátítani a szoftver minden egyes funkcióját.

Az Easy Project vállalati alkalmazása

Az Easy Project legelőnyösebb funkciója számunka a HelpDesk modul, amelynek segítségével teljesíteni tudjuk a vállalásainkat az ügyfél által elvárt minőségben. A bevezetés során szükség volt a HelpDesk modul konfigurációs, személyre szabott beállításaira, mint a különböző helpdesk projektek, postafiókok és email sablonok létrehozása.

A HelpDesk modul használata óta nincsenek elveszett email-ek, nem teljesített SLA határidők, későn átadott ajánlatok. Óriási segítség számunkra, hogy az ügyfelek emailben tett bejelentéseiből a szoftver automatikusan egy feladatot generál az adott projekthez. A szoftver használatának köszönhetően nyomonkövethető váltak az időráfordítások, az SLA jelentéseken keresztül valós képet kapunk a ténylegesen felhasznált munkaórák számáról a szerződött munkaórákhoz viszonyítva.

Lényeges előrelépést jelentett az Easy Project a csapatmunka és információáramlás terén is. Az egyes feladatok felelőshöz való rendelésével egyértelművé vált kinek mi a feladata és már nem fordul elő, hogy két ember ugyanazon a munkán dolgozik egyidőben. A távmunka és a flexibilis munkavégzés mellett ez korábban problémát jelentett, hisz hiányos kommunikáció révén nem tudtuk nyomon követni az egyes feladatok státuszát.

A legtöbbet használt Easy Project funkciók

Help Desk modul
Help Desk modul

SLA Jelentések
SLA Jelentések

Feladatok listája
Feladatok listája

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre