Teljes életciklus menedzsment a bankszektorban - PPF Banka Esettanulmány

Az Easy Project bevezetése előtt a PPF Banka olyan klasszikus Microsoft Office programokat használt, mint a MS Excel (mérföldkövek, feladatok, költségvetés és erőforrások nyomon követésére), a MS PowerPoint (állapotjelentések elkészítésére), illetve a MS Project (mérföldkövek és projektütemterv nyomon követésére).

Sajnos, ezek mind különálló eszközök, amelyek a projektkezelési folyamat bizonyos részeit fedik le, és nem mozdítják elő a minőségi csapatmunkát és az azonnali online elérést. A bank olyan megoldást keresett, amellyel teljességükben kezelhetők a projektek egyetlen eszközön belül, széleskörű elérést biztosítva.

PPF Banka Easy Projecttel

A piacon megtalálható szoftvermegoldások tesztelése után úgy találtuk, hogy az Easy Project az az eszköz, amely a legnagyobb potenciállal rendelkezik a teljes életciklus menedzselés terén. Megoldás, amelyet a kezdetektől használhatunk a tervezési szakasztól a végrehajtáson át, a projekt befejezéséig, miközben hasznos funkciókat is elérhetünk, mint a humán erőforrások, pénzügyi menedzsment, jelentéskészítés . Ezzel az Agile metódológiát is kihasználhattuk.

Az Easy Project felhő vagy szerver megoldásként elérhető. Bankként különleges adatvédelmi és biztonsági követelményeknek kell eleget tenni, ezér saját szerveres implementációt kértünk. A szoftver professzionális implementációval érkezik és a további képzéseket az Easy Software tanácsadói végzik, akik széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek a szoftvercsomag implementációja terén. Gabriela, a mi konzultánsunk teljesen megfelelt ennek a leírásnak.

Az alapcsomag implementációja mellett további modulokat is vásároltunk, illetve személyre szabott fejlesztéseket is kértünk az ügyfeleink igényeinek eleget téve.

Bank

20 ország

200+ alkalmazott

PPF Banka Easy Projecttel

"A piacon megtalálható szoftvermegoldások tesztelése után úgy találtuk, hogy az Easy Project az az eszköz, amely a legnagyobb potenciállal rendelkezik a teljes életciklus menedzselés terén."

Easy Project előnyei a PPF Bankában

Az Easy Projecttel egy személyre szabott, meghatározott feladatra készült eszközre tettünk szert, amellyel egyszerre lehetővé válik a projekt áttekintése (WBS), a mérföldkövek időbeosztása (Gantt), feladatok kezelése, kifinomult erőforrás és pénzügyi menedzsment, agile vagy vízesés metódológia, azonnali online eléréssel minden résztvevő fél számára. A rendszer teljesen integrálva lett a belső IT ökoszisztémánkba, beleértve az SSO (Single Sign-On) funkciót is, amellyel a felhasználók külön login nélkül léphetnek be.

A legtöbbet használt projektkezelési eszközök a PPF Bankában


Erőforrás és pénzügyek kezelése

A humán erőforrások hatékony kezelésére, a projektekben való részvételhez, és a pénzügyek ellenőrzés alatt tartására.


Projekt áttekintés

Szemelyre szabható, azonnali jelentéskészítési eszköz , amellyel pár kattintással offline (pl. PDF ) dokumentumok készíthetők. Ez a jelentéstevést hatékonyabbá és kevésbé időigényessé tette.

Szemelyre szabás

Single Sign On funkció, hogy a felhasználóknak ne kelljen több belépési adattal terhelniük magukat.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések