hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Implementation services

1. Általános feltételek

Ha másként nem kerül meghatározásra, minden megbeszélés online formában történik. Minden résztvevőnek egyénileg kell csatlakoznia, és fejhallgatóval kell rendelkeznie.

A csomagok terjedelme a legjobb tapasztalatainkon alapul, és általában a megvalósítás minimális körét jelenti. Minden implementáció egyedi, ezért az ügyfelek speciális igényei miatt néha további időre van szükség. Az Easy Project tanácsadói kérésre bármikor jelentést tudnak készíteni az eltöltött időről.

Ha másként nem kerül meghatározásra, az implementáció angol nyelven zajlik, és minden dokumentum, illetve írásos anyag angolul kerül átadásra.

2. Általános rendelkezések

2.1. Új alkalmazásverziók

Az alkalmazást folyamatosan fejlesztjük, bővítjük és karbantartjuk. A verziókat három szintre osztjuk, a kiadási ciklus részletesen megtalálható a következő oldalon: https://www.easyredmine.com/resources/updates.

  • Hibajavítások (patch-ek)hetente. Csak kisebb hibák javítását tartalmazzák, amelyek nem befolyásolják jelentősen a rendszer általános működését.
    Verzió jelölése: 15.0.1
  • Kisebb verziók (új funkciókkal)havonta. Tartalmazzák a jelentősebb hibajavításokat, módosításokat és új funkciókat. Az őszi kiadás (szeptember) általában nagyobb fejlesztéseket és új funkciókat tartalmaz.
    Verzió jelölése: 15.1.0
  • Főverziókévente. Elsősorban technológiai fejlesztéseket tartalmaznak, amelyek nincsenek közvetlen hatással a végfelhasználókra.
    Verzió jelölése: 16.0.0

Az alkalmazás fejlesztésére vonatkozó javaslatait akkor valósítjuk meg, ha azok az ügyfelek többsége számára előnyösek és összhangban állnak termékfejlesztési stratégiánkkal. Célunk, hogy a projektmenedzsmentet egyszerűbbé és hatékonyabbá tegyük.

2.2. Együttműködési folyamat

Nagyra értékeljük a nyílt kommunikációt. Az új szoftver bevezetése közös folyamat, és hisszük, hogy mindkét fél számára előnyös, ha a fontos információkat átláthatóan és időben megosztjuk.

A kommunikáció történhet e-mailben, online találkozókon, telefonon vagy személyes megbeszéléseken. A sikeres implementációhoz folyamatos operatív kommunikációra van szükség. Mindkét félnek gyorsan kell reagálnia a megkeresésekre — jellemzően két munkanapon belül.

Az implementáció során a tanácsadó más belső részlegekkel is együttműködik. Az implementációval közvetlenül nem összefüggő problémákat a támogatási csapat kezeli. Ha szerverbeavatkozásra vagy szerverrel kapcsolatos konzultációra van szükség, a kommunikáció a szervertámogatási szakértőkhöz kerül. Ha nem elégedett a támogatási részlegek munkájával az implementáció során, kérjük, tájékoztassa tanácsadóját. Visszajelzése fontos számunkra.

2.3. Előre fizetett MANDAYS (MD) és az eltöltött idő jelentése

Fontos: Az előre fizetett konzultációs órákat a kijelölt tanácsadóval való első kapcsolatfelvételtől számított 6 hónapon belül fel kell használni (kivéve, ha az adott szolgáltatás másként rendelkezik).

Az előre fizetett, felhasznált és fennmaradó MANDAYS-ek számáról bármikor információ kérhető a kijelölt tanácsadótól.

Az implementáció általában távolról történik. Személyes találkozók megszervezhetők az Easy Software irodáiban, illetve az ügyfél helyszínén, ahol az utazási költségek az előre fizetett keretből fedezhetők. Az utazási idő és költségek külön is számlázhatók.

Az időjelentéseket általában akkor küldjük el, amikor az előre fizetett MANDAYS körülbelül felét már felhasználták, majd újra, amikor csak néhány óra maradt. A tanácsadó javaslatot ad arra, hogyan lehet a fennmaradó időt a leghatékonyabban felhasználni.

Az implementáció az alábbi fázisokból áll, amelyek összesített ideje megegyezik az előre fizetett MANDAYS keretével. A legkisebb számlázható időegység 0,25 óra.

  • Előzetes elemzés
  • Első online megbeszélés
  • Az alkalmazás konfigurálása (a munka mértéke a követelmények összetettségétől függ)
  • Képzés
  • További konfigurációs igények kezelése
  • Támogatás és tesztelés az implementáció során (e-mail, telefon)

Az előre fizetett MANDAYS keret az alábbi tevékenységeket fedezi:

  • A tanácsadó ideje az implementáción és a konfiguráción
  • A követelmények elemzése és belső konzultációk
  • Alternatív megoldások és implementációs forgatókönyvek kidolgozása
  • Az implementációs dokumentáció előkészítése és frissítése
  • Kapcsolattartás, megbeszélések, tréningek
  • E-mail kommunikáció a tanácsadóval
  • Találkozók szervezése, tervezése és ütemezése
  • Belső részlegek (támogatás, szerver szakértők) koordinálása
  • A tanácsadó utazási ideje (ha nem számlázzák külön)
  • Az implementációs projekt irányítása
  • Ha egy rendszer viselkedését hibaként jelentik, de az később helyesnek bizonyul, az ezzel eltöltött idő is a keretből kerül levonásra
  • Szerver szakértők munkája az ügyfél szerverén vagy kapcsolódó feladatokon

Az alábbi tevékenységek nem tartoznak a prepaid keretbe, ezért nem kerülnek számlázásra:

  • A támogatási csapat munkája
  • Hibajavítások (bugfixek)

2.4. A prepaid költségvetés növelése

A prepaid MANDAYS keret növelése csak az Ön jóváhagyása után lehetséges.

A növelésre az alábbi esetekben lehet szükség:

  • Az előzetes elemzés után kiderül, hogy az eredeti becslés alulértékelt volt. A tanácsadó frissített tervet és tevékenységbecslést ad az implementáció befejezéséhez.
  • Ha az időjelentéseket a fentiekben leírtaknál gyakrabban szeretné megkapni.
  • Ha az Ön igényei nem valósíthatók meg a standard alkalmazásfelületen, és egyedi fejlesztés szükséges.
  • Ha a szerver támogatása nem szerepelt az eredeti becslésben, de mégis szükségesnek bizonyul.
  • Ha további tréningre van szükség, amelyet az eredeti becslés nem tartalmazott.
  • Ha a megvalósítás során kiderül, hogy az előre fizetett MANDAYS mennyisége nem elegendő az összes követelmény teljesítéséhez.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések