Az Easy Project összefogott az Integromattal, hogy számtalan integrációs lehetőséget nyújtson

1/18/2022
7 minutes

Az Easy Project egy intuitív, egyszerű projektmenedzsment-eszköz, amely segítségével nyomon követheti csapattársai előrehaladását, és segíthet nekik vizualizálni a projekteket. Ami pedig ennél is jobb hír a projektmenedzsment-csapatok számára, hogy az Easy Projectet nemrég összakapcsoltuk az Integromattal, egy hasonlóan nagyszerű szoftverkörnyezettel.

Olvasson tovább, hogy megtudja, miként segít a projektmenedzsment-csapatoknak az Easy Project és az Integromat számtalan kihívás megoldásában.


Mit kell tudni az Easy Projectről?

Az Easy Project projektmenedzsment-megoldásokat nyújt közép- és nagyvállalkozásoknak. Segíti a csapatok együttműködését, és az egyéb menedzsmentfeladatok elvégzését az IT-, a műveleti és a marketingterületeken. Ha szeretné, hogy egyetlen szoftverrel helyettesítse a mágnestáblákat, az e-maileket és a táblázatkezelőket, az Easy Project a legjobb választás. Az Easy Projecttel felelősségre vonhatja a dolgozókat, és valós időben kezelheti az erőforrásokat. A szoftver segítségével olyan feladatokat is könnyedén megoldhat, amelyek még egy szakértő, vagy egy magasan képzett projektmenedzsment-tréner számára is problémát jelenthetnek.

A menedzseri feladatok megoldása mellett az Easy Project tervezői eszközökkel is felruházza a csapatokat. Idetartozik a projektnaptár, a Gantt-diagram és az erőforrás-szimuláció. A munkavállalók létrehozhatnak és elmenthetnek projektsablonokat, hogy újra meg újra felhasználják őket egyéb projekteken. A csapatok emellett különféle részlegek szerint kategorizálhatják a sablonokat, pl. marketing-, IT- és műszaki részlegek.


Az Easy Project előnyei

Nézzük meg, hogyan segít az Easy Project a következő, alapvető projektmenedzsment-feladatok elvégzésében:


1. Feladatmenedzsment

Az Easy Project minden eddiginél jobban leegyszerűsíti a feladatmenedzsment-folyamatot. Új feladatokat hozhat létre és változtathat meg, és megoszthatja őket munkatársaival. Emellett minden egyes feladathoz elmenthet egy sablont, hogy később újra felhasználhassa azt.


2. Projektmenedzsment

A projektmenedzsment-eszköz funkciók széles skáláját biztosítja a projektmenedzsment-csapatoknak, hogy megszervezhessék feladataikat. Ennek eredményeként, az utasításokat követve sokkal könnyebben teljesíthetik kötelezettségeiket.


3. Időkövetés

Az időmenedzsment a projektmenedzsment egyik legfontosabb aspektusa, az Easy Project pedig a legjobb eszközökkel biztosítja, hogy jó úton haladjon a teljesítés felé. Megszabhat határidőket és bátoríthatja munkatársait, hogy időben fejezzék be feladataikat. Ezzel nemcsak a produktivitást növelheti, hanem a munkavállalók koncentrációját és képességeit is.


4. Eszközök az együttműködés elősegítésére

Az Easy feladatok priorizálják a kollaboratív munkát szorgalmazó eszközöket, függetlenül attól, hol tartózkodnak a munkavállalók. Ez nagyobb láthatóságot, transzparenciát és kommunikációt biztosít a csapaton belül.


Mit kell tudni az Integromatról?

Az Integromat egy olyan szolgáltató, amely segíti a csapatokat az üzleti folyamatok integrációjában, optimalizálásában és leegyszerűsítésében anélkül, hogy váltogatniuk kéne a különböző platformok között.

Nézzük meg egy példán keresztül az Integromat működését. Tegyük fel, hogy az ügyfelek olyan e-maileket küldenek, amelyek lényeges projektinformációkat tartalmaznak. Ha hagyományosan állna hozzá, megnyitná az e-mailt, elolvasná, letöltené a fájlokat, megnyitna egy CRM-eszközt és egy konkrét projektre töltené fel az új tartalmat. Ez a folyamat átlagosnak tűnhet, az Integromat viszont mérföldekkel leegyszerűsíti. Automatizálja e-mailjeit a projektmenedzsment-eszközében (mint pl. az Easy Projectben), hogy segítségével szervezett maradjon. Tegyük fel, hogy Integromatot használ, és össze kell kapcsolnia az e-mailjét a projekttel, majd ki kell választania a kioldót. A kioldó bármi lehet, például ha kinyitja a projekt tartalmáról szóló szekciót, az e-mailben lévő adatok automatikusan megjelennek a projekten. Mi ez, ha nem egy könyű és hatékony módszer arra, hogyan rendszerre e-mailjeit a projekten belül?

És itt még nincs vége. Az Integromat több száz alkalmazást tartalmaz, amiket egy szempillantás alatt integrálhat projektmenedzsment-eszközével, hogy egy felületen végezze el az összes feladatát. Segítségével időt takaríthat meg, és leegyszerűsítheti a komplex folyamatokat. Ennek az automatizálásnak köszönhetően munkatársai perceken belül teljesíthetik feladatok széles skáláját. Ennek eredményeként kommunikálhat ügyfeleivel, létrehozhat és nyomon követhet új projekteket, új stratégiákat közölhet és közösségi médiás reklámkampányokat dolgozhat ki. Az Integromat több száz alkalmazással kapcsolja össze vállalkozását; LinkedIn, Facebook, WordPress, Plutino, Asana, Outlook, Dropbox és Gsuit, csak hogy néhányat megemlítsek.


Az Integromat előnyei


1. Moduláris kialakítás

Az Integromat interfésze egy felhasználóbarát felület, amelyen fogd és vidd segítségével kapcsolhat különféle ikonokat projektjéhez. Emellett bármikor megváltoztathatja a projektfolyamatot, hogy jobban megfeleljen aktuális állapotának.


2. DSGVO

Integrálhat adatvédelmi és biztonsági eszközöket is. A DSGVO például egy európai vállalat, amely maximális biztonságot nyújt a projektmenedzsment-csapatoknak.


3. Lehetőségek

Az Integromat számtalan technikai lehetőséggel könnyíti meg üzleti folyamatait. Komplex üzleti folyamatokat térképezhet fel és valós időben kezelheti adatait.


4. Adattárolás

A szoftver lehetővé teszi, hogy elmentse és felhasználja az adatokat és a feladat eredményének tanulságait, hogy a jövőbeni feladatoknál és tevékenységeknél is felhasználhassa azokat.


Az Easy Project és az Integromat integrációs lehetőségei

Mivel az Easy Project mostantól össze van kapcsolva az Integromattal, a projektmenedzsment egyszerűbb, mint valaha. A két eszköz használatával a projektmenedzsment-csapatok szabadon irányíthatják és optimalizálhatják feladataikat. Továbbá, egyetlen kattintással teljesítheti feladatait azáltal, hogy különféle felületeket láncolatként automatizálna. Íme néhány példa:


1. Gmail

Az Integromat lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy projektjeikhez kössék a Gmail-fiókjukat. Ennek a funkciónak köszönhetően emaileket küldhetnek és kaphatnak a projekten belül anélkül, hogy elhagynák az Easy Project felületét. Ha például csatolmányokkal kap egy e-mailt, a fájlok automatikusan bekerülnek a projektbe.


2. Google Táblázatok

A Google Táblázatok segítségével szerkesztheti, analizálhatja és rendszerezheti a projektek adatait. Emellett együttműködhet a csapatával, és engedélyezheti, hogy több, ugyanazon a projekten lévő felhasználó hozzáférhessen a fájlokhoz.


3. Facebook

Az Integromat lehetővé teszi marketinges csapatai számára, hogy automatizálják a Facebook-hirdetéseket, és az Easy Projectből kezeljék kampányaikat. Sőt mi több, ezen projektmenedzsment-eszközök irányítópultján keresztül költségvetését is kezelheti, hogy közvetlenül weboldalára irányítsa a forgalmat.


Konklúzió

Az Easy Project egy olyan projektmenedzsment-esköz, ami már azelőtt is hatalmas segítség volt, hogy összekapcsoltuk volna az Integromattal. Az Integromat lehetővé teszi a menedzsmentcsapatok számára, hogy több száz eszköz projektmenedzsment-eszközökkel való integrálásával projektjéhez tudjanak kapcsolni alkalmazásokat, és automatizálják az üzleti folyamatokat. Ha szeretne még többet tudni arról, hogy pontosan milyen alkalmazásokat kapcsolhat össze az Easy Projecttel az Integromaton keresztül, látogasson el ide.

Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések