Hogyan segít az Easy Project a távolról dolgozóknak a termelékenység fenntartásában?

2/17/2021
4 minutes

A COVID-19-nek köszönhetően világszerte több millió ember épített ki irodát otthon. A távmunka nem új keletű, de a járvány kezdete óta a fizikai iroda alternatívájából egy szükséges körülménnyé fejlődött.

Bár néhány gazdaság lassacskán kezdi újra széttárni a szárnyait, sok vállalat továbbra is kénytelen rugalmas munkamegállapodásokat alkalmazni a belátható jövőre.

A távmunka számos szervezetet mentett meg a biztos haláltól. A munkaerőnek azonban meg kellett küzdenie az otthoni munkavégzéssel járó kihívásokkal. Az irodát zavaró körülményektől mentes környezetnek tervezték, ami elősegíti a termelékenységet. Ezzel szemben az otthoni munkavégzés azt jelenti, hogy mindenféle félbeszakítás veszélyének teszi ki magát.

Szerencsére léteznek olyan megoldások, amelyek segíthetnek a távmunka során koncentrálni. Akár önállóan, akár csapatban dolgozik, egy olyan programkezelő eszköz, mint az Easy Project, belefér az otthoni munkavégzés stratégiájába a termelékenység növelése érdekében.

Olvasson tovább, hogy megtudja, hogyan javíthatja hatékonyságát az Easy Project, ha otthonról dolgozik.

1. Megnövelt csapat láthatóság és rendezhetőség

Ha otthonról dolgozik, olyan egyedi akadályokat észlelhet, amilyeneket még sohasem tapasztalt az irodában. Kutatások szerint a távoli munkavállalók 37 százaléka érzi úgy, hogy kevésbé látható, ha otthonról dolgozik. A vezetők azonos aránya ért egyet abban, hogy az egyértelmű célok hiánya kulcsfontosságú tényező a projektek kudarcában.

Ha Ön egy csapat tagja, kihívást jelenthet mindenkit ugyanazon az oldalon tartani. Ennek ellenére a csapatoknak fel kell használniuk az olyan eszközöket, amelyek segítenek átláthatónak maradni. A korábban a szervezeten belüli kommunikációhoz használt stratégiáknak változnia kell, hogy igazodhassanak az új otthoni munka helyzethez.

Ehhez egy olyan megoldásra van szüksége, amely valós idejű projektjelentéseket kínál a láthatóság és az elszámoltathatóság fenntartása érdekében. Az Easy Project segíthet abban, hogy csapatának és az érdekelt feleknek nagyobb átláthatóságot nyújtson a legfontosabb eredmények állapotáról. Így mindenki jól ismeri és összehangolja az Ön munkáját.

2. Nyissa meg a kommunikációs vonalakat!

Azoknak az alkalmazottaknak, akik megszokták, hogy együtt ülnek az irodában, manapság nehézséget okoz a távoli kommunikáció felmelegítése. Végül is csak egy rosszul megfogalmazott üzenetre, el nem küldött e-mailre vagy el nem fogadott virtuális meeting kérelemre van szükség a termelékenység elpusztításához.

A kommunikációs probléma kezelése megköveteli, hogy erőteljes csapatszellemet alakítson ki, gyakori interakciókkal és megfelelően sok idővel a szocializációra. Szükség esetén iránymutatásokat is ki kell dolgoznia az e-mail, a csevegés és a videók használatához.

Ennél is fontosabb, hogy megtalálja azokat az eszközöket, amelyek jól működnek a csapata számára. Az Easy Project robusztus megoldásokat kínál az online csapatmunkára. Az azonnali üzenetküldő eszköz például segít a kapcsolattartásban a távoli csapattal, legyen az számítógépén vagy okostelefonján. Eközben az irányítópultok választéka fokozza a kommunikációt a szervezet vezetésének különböző szintjein.

Hatékony munkavégzés otthonról? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

3. Kezelje az ad-hoc kérelmeket!

A külső zavaró tényezők mellett a távoli dolgozók a megnövekedett számú, egyetlen adott dolgot igénylő e-mailektől is szenvednek. Otthoni munkavégzés során a kérelmek kezelése és a már meglévő munkaterhekkel való zsonglőrködés jelentősen bonyolulttá válhat. Sőt, a táblázatok vagy a cetlik használata katasztrofális lehet.

Amire szüksége van, egy átfogó platform, amely egy dinamikus helyen rendezi a munkaterhelését. Az Easy Project segítségével gyors, adaptálható tervezőt kaphat ad-hoc projektekhez. Az Easy Project ütemezője lehetővé teszi, hogy meghatározza azokat a kritikus feladatokat, amelyeket az Easy Gantt alkalmazásban kezelhet.

4. Kezelje a csapatok munkaterhelését!

Ha egy csapatot irányít, felelősséggel tartozik azért, hogy a tagok koncentráltan kövessék nyomon az otthoni munkát. A csapatközpontúság fenntartásának egyik elsődleges szempontja a munkaterhelések kiegyensúlyozása a kiégés elkerülése és az egészséges alkalmazottak megtartása érdekében.

A feladatok megtervezése a csapat kapacitása és üzleti céljai alapján segíthet a munkaterhelés hatékony kezelésében. Munkatársainak egyértelmű lesz, hogy min dolgoznak, így az otthoni munkavégzés során megfelelő módon megtervezhetik idejüket és erőforrásaikat. Azt is választhatja, hogy nyomon követi az egyes csapattagok előrehaladását, megbizonyosodva arról, hogy Ön tisztességesen osztotta-e szét a feladatokat, és nem terheli túlzottan vagy hagyja kihasználatlanul az egyes alkalmazottakat.

Az Easy Project praktikus erőforrás-kezelő eszközöket kínál. A munkát a valós idejű alkalmazotti kapacitásnak megfelelően oszthatja ki, megbecsülheti a feladat megvalósításának idejét és nyomon követheti az előrehaladást, hogy biztosan tartsa az ütemezést.

Adjon lökést termelékenységének az Easy Project segítségével!

Az otthoni munkavégzés azt jelenti, hogy elfogadja, az irodai munkavégzésnél alacsonyabb hatékonyságot. Ennek ellenére a megfelelő eszközökkel a lehető legjobban kihasználhatja az idejét. Az Easy Project az Ön egyablakos ügyintézése minden olyan megoldáshoz, amelyhez produktívnak kell maradnia a kanapén vagy otthoni irodájában.

Regisztráljon még ma, és folytassa munkáját!

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések