Maradjon a jelenlegi szerveres megoldásnál, vagy váltson? 6 megfontolandó szempont

3/10/2021
2 minutes

Mivel az Atlassian bejelentette a Jira Server kivezetését, sokan most döntésre kényszerülnek, hogyan folytassák – maradjanak a jelenlegi szerveres megoldás mellett, vagy áttérjenek egy újra? Ismerje meg a 6 legfontosabb szempontot, ami segít a jó döntés meghozatalában!

1. Családias környezet

Az emberek szeretik a szokásokat. Nem szeretjük, ha valami újat kell megtanulnunk és rutinná alakítanunk. A másik felületre váltás kissé fájdalmas lehet, és bizonyos kihívásokkal jár - különösen akkor, ha az egész csapata dolgozik a szoftverrel. Ragaszkodni ahhoz, amit már tudunk, egyszerűen csak kényelmesebb.

2. Elköltött pénz

Ha a vállalata sok felhasználóval dolgozik a Jirában, valószínűleg már rengeteg pénzt költött erre a megoldásra. Ha a Jira Datacentre megoldás alkalmazása (ami több mint 40 ezer dollárba kerül) nem jelent problémát az Ön vállalata számára, akkor nincs oka lecserélni.

3. Könnyen migrálható a felhőbe

Nincsenek olyan, szerveres megoldást igénylő adatbiztonsági irányelvek, amelyek vállalata számára mindenáron követendők? Ebben az esetben egyszerűen áttérhet a Jira Serverről a Jira Cloud szolgáltatásra anélkül, hogy más kiszolgáló megoldást kellene keresnie.

A Jira Server legjobb alternatíváját keresi? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

4. Ha a szerveren kell maradnia

Az adatvédelem miatt néhány vállalat speciális irányelvekkel rendelkezik, amelyek előírják, hogy az adatokat a felhő helyett szerverre kell helyezni. Azonban ahogy már említettük, a Jira Datacentre-re váltás évente körülbelül 40 ezer dollárba. Szóval, mi van akkor, ha még nem elég nagy ahhoz, hogy ezt megengedje magának, és továbbra is a szerveren kell maradnia?

Nincs sok lehetősége, de ez legalább megkönnyíti a döntési folyamatot. Az egyik lehetőség az Easy Project. Ez a csapat tapasztalattal rendelkezik a Jirából való migrációban, ráadásul szerver megoldásokat is kínálnak. Az Easy Project csapata (ingyenes) elemzést készít az Ön igényeiről és a migrációról - és kiszolgálja követelményeit, igényeit. Elég jó lehetőség, nem gondolja?

5. Jobb támogatást keres

Ha valaha is segítségre volt szüksége a Jirától, talán tapasztalta, hogy nincs is olyan könnyű dolga. A weboldalukon lévő robottal való chatelés (és a Jira partnerek egyéb támogatása) hatástalanná teszi a beszélgetést. Végül napokba telhet, mire megtalálja a választ a kérdésére.

Ha már pénzt költ a szoftverre, elvárható lenne, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot kapja meg, igaz? Ezért szolgáltat az Easy Project dedikált támogató csapatot, akiket gyorsan és több csatornán - chat, telefon, e-mail stb. - keresztül is elérhet, függetlenül attól, hogy mi a problémája.

6. Jobb megoldásra van szüksége

Miután évek óta a Jira szerverét használta, valószínűleg nem kellett „bevásárolnia” és megnéznie, mit kínál a piac. Másik szerverre migrálás során előfordulhat, hogy más szerver megoldások egyszerűen többet kínálnak. Például miért ne kezelné erőforrásait vagy pénzügyeit ugyanazon a helyen, mint a projektjeit? Migráljon az Easy Project átfogó szerveres megoldására, és tegye még hatékonyabbá vállalatának munkafolyamatát!

Remélem, hogy ez a néhány pont segít a döntéshozatalban. Sok sikert a projektjeihez!

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések