A bevezetés hatásköre

Értékesítési képviselőnk vagy tanácsadónk segít Önnek a bevezetés hatáskörének meghatározásában, a megoldás összetettségétől függően.

Egy tanácsadót dedikálunk Önnek, aki az első követelmények meghatározásától az utolsó képzésig Önökkel dolgozik.

Minden területen tudunk Önnek segíteni:

  • Rendszerbeállítás - ne vesztegesse idejét a dokumentáció böngészésével
  • Folyamatkonzultáció - tisztázza és optimalizálja cége folyamatait
  • Vízesés és Agilis projektjeinek átemelése az Easy Projectbe - növelje a projektmenedzsment hatékonyságát
  • Végfelhasználói képzés - tegye produktívabbá projektjeit
  • Know-how az adminisztrátorok számára - alkalmazás adminisztrátora megkapja tanácsadónk tudását és függetlenségét az Easy Project adminisztrációjában
  • Integrációs elemzés - tudja meg, eszközei integrálhatók-e, és hogyan

Élő konzultáció kérése


Példa a bevezetés hatáskörére

Alap bevezetés

Felhős megoldás
Essential csomag (projekt, feladatok, ráfordított idő, engedélyek)
10 alkalmazott

Konfiguráció / bevezetés prioritásai:

  • Projektfa
  • Munkaszervezet
  • Alap szerepkörök és felhasználótípusok
  • Alap PM folyamatok (tervezés, végrehajtás, kontrolling)
  • Hangsúly a terjedelmen, menetrenden, feladatmenedzsmenten
  • Alapvető felhasználói kezdőlapok
  • Felhasználó onboarding

2-3 embernap

Haladó bevezetés

Felhős megoldás
Business csomag (+ erőforrás menedzsment, projekt pénzügyek)
30 alkalmazott

Konfiguráció / bevezetés prioritásai:

  • Haladó PM folyamatok
  • Hangsúly a terjedelmen, menetrenden, pénzügyi menedzsmenten
  • Kockázatkezelés
  • Projekt kontrolling - Megtermelt Érték menedzsment
  • Részleg riportok
  • Haladó szerepkörök és felhasználótípusok hierarchiája
  • Bővített felhasználói kezdőlapok
  • Projekt sablonok
  • Online admin képzés

5-8 embernap

Nagy bevezetés

Szerveres megoldás
Platform csomag (+ CRM, HelpDesk)
60 alkalmazott

Konfiguráció / bevezetés prioritásai:

  • Ügyfél szegmentáció
  • Specifikus feladattípus forgatókönyvek
  • Hangsúly a személyre szabott folyamatokon a Helpdesk / CRM számára
  • Összetett szerepkörök és felhasználótípusok hierarchiája
  • Egyedi felhasználói kezdőlapok
  • CEO riportok
  • Kezdőlapok a részlegvezetőknek
  • Online felhasználó képzés

8-12 embernap

* A bevezetés hatásköre jelzésértékű. A pontos hatáskör az értékesítési képviselőnkkel közösen kerül meghatározásra.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések