Content

Az Business tevékenység magában foglalja az összes Essential PM eszközt, valamint az erőforrás-gazdálkodást és a pénzügyeket.

Erőforrás menedzsment

Erőforrás mesterterv

A projektek erőforrásának hatékony felhasználása sokkal könnyebb az Erőforrás mesterterv segítségével. A feladatok hozzárendelése a munkavállalók egyedi szaktudásának megfelelően valósulhat meg, mialatt munkaterhelésük egyensúlyban marad, továbbá gyors áttekintést kaphatunk az erőforrás szempontból alultervezett projektekről is.

Főbb jellemzők:

  • napi/heti/havi nézetek
  • kompetencia és osztályok szerinti szűrések
  • problémák áttekintése – lejárt határidős feladatok, óránkénti allokációs problémák
  • pénzmozgás megjelenítése
  • mérföldkövek megjelenítése
  • színkódok alkalmazása a feladat/projekt problémákra

Kompetencia Menedzsment

A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.

Főbb jellemzők:

  • megjeleníti a munkatársak feladatait az időben teljes munkaterhelésükkel
  • napi/heti/havi áttekintés a tervezett munkaterhelésekről összevetve a kapacitásokkal
  • feladat frissítések és hozzárendelések „fogd és vidd” jellemző használatával
  • integráció a Jelenlétkezelővel – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
  • integráció a Találkozó naptárral – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
  • kompetencia-tervezés projektcsapatonként és „típusonként” (trackers) – csak bizonyos típusú munkákra való szűrés a megfelelő projektcsapatokkal

Résztvevő műszerfal

Ez a műszerfal pillanatfelvételt ad arról, hogy az alkalmazottai és / vagy munkatársai jelen vannak-e az üzleti irodában, otthoni irodában, szünetelnek vagy hiányoznak. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén hozzon létre egyéni jelentéseket a Pénzügyi Hivatal költségvetésének igényeihez.

Főbb jellemzők:

  • Nézze meg a jobb oldalt, aki be van kapcsolva és be van kapcsolva, szünet vagy hiányzik
  • Figyelmeztetés a hiányzó jelenlétekről, kivételekről vagy bármely más személyre szabott értesítésről
  • Ellenőrizze az ütemezett és a tényleges munkaórák számát az operatív igények előrejelzéséhez
  • Tekintse át és hagyja jóvá a nyaralási kérelmeket
  • Lehet központi munkaterületként szolgálni a részvételi irányítás számára
  • A műszerfalon megjelenő információk testreszabása

Ütemező

Az Ütemező segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt. 

Főbb jellemzők:

  • Könnyű "fogd és vidd" (drag & drop) feladatkezelés
  • Naptár felület nap/hét/hónap nézettel
  • Új események létrehozása közvetlenül az Ütemezőből
  • Hozzáadható bármilyen személyes irányítópulthoz
  • Feladat szűrések és keresések
  • Személyes, illetve vezetői áttekintés

Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez

A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.

Főbb jellemzők:

  • jelenlét naplózása a személyes naptár segítségével (iroda, szabadság, stb.)
  • jövőbeni jelenlét / távollét tervezése a naptárban
  • távollét engedélyeztetése a menedzserekkel
  • jelenléti ívek emberenként, lista, naptár vagy statisztikai nézetben
  • automatizált jelenlét naplózás IP cím alapján (honnan érik el az Easy Project-et)
  • integráció az Erőforrás kezelés modullal – tervezett jelenléti adatok figyelembe vétele
  • előre beállítható szabadság naptárak

Erőforrás irányítópult

Áttekintést kaphat a tervezett órák elosztásáról Erőforrás irányítópultunk segítségével. Gyorsan megtekintheti a legjobban és legkevésbé leterhelt munkatársakat, megnézheti, mely típusú feladatokra osztották ki a legtöbb munkaórát. Nagyszerű Értékkijelző diagramokat használhat minden egyes munkatárs időfelhasználásáról különböző időszakokra levetítve. Áttekintést kaphat továbbá az összes munkaóra elosztásáról, valamint ellenőrizhet mindenféle eltérést és konfliktust a munkaidő elosztásával kapcsolatban. 

Főbb jellemzők:

  • A legtöbbet és legkevesebbet foglalkoztatott felhasználók listája
  • Munkatársak foglaltsága Értékkijelző diagrammal az allokált órák száma szerint
  • Munkaórák foglaltsága felhasználói csoportok alapján
  • Kördiagram a típus szerinti (trackers) allokációkra – munkaórák elosztása a különböző típusú munkák alapján
  • Összes allokált munkaóra mindkettőre: eltöltött idő és allokált munkaóra a jövőre nézve

Pénzügyi menedzsment

Költségvetés Irányítópult

A Költségvetés Irányítópult egy interfész, mely könnyű és gyors áttekintést biztosít a költségvetésről és pénzügyi előrejelzésekről pénzügyi vezetők és elemzők számára. Készítsen költségvetést és jövőben teljesülő pénzügyi műveleti terveket. Tekintse át a legmagasabb bevétellel, teljes költséggel és profittal rendelkező projekteket. Irányítsa a profit alakulását az eredeti tervhez képest vagy hasonlítsa össze a pénzügyi adatokat az előző periódussal.

Főbb jellemzők:

  • Mutatja a tervezett költségeket egy adott időszakra
  • Mutatja a különbséget a tervezett és valós költségvetés között egy adott időszakra nézve
  • Listázza a legmagasabb költségvetéssel rendelkező költséghelyeket egy adott időszakra nézve
  • Mutatja a különböző költségvetési trendeket egy adott időszakra nézve 
  • Akár használhatja a költségvetés mnedzsment központi eszközeként is
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Bér- és Számlázási Irányítópult

A bér- és számlázási műveletek fontos részét képezik bármely vállalatnak. Az irányítópult segítségével egy pillanat alatt áttekintheti a bér- és számlázási lapokat. Kövesse figyelemmel mely számlák lettek fizetve, melyek esedékesek, és melyek jártak le, hogy pontosan tudja mely összegekkel tartoznak Ön felé és mely összegeket szükséges behajtani. 

Főbb jellemzők:
  • Tekintse át a bér- és számlázási műveleteket egy pillanat alatt
  • Tekintse át mely összegekkel tartoznak Ön felé és mely számlákat szükséges behajtania
  • Legyen tisztában a számlázási folyamatokkal
  • Akár használhatja bér- és számlázási műveletek központi eszközeként is 
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Pénzügyi Irányítópult

A pénzügyi riportolás lehetősége központi elemét képezi a pénzügyi menedzsmentnek, mely segít áttekinteni a pénzügyi oldalát egy vállalati szolgáltatásnak a különböző érdekelt felek felé, csak úgy, mint például a költséghelyek vezetői, osztályvezetők vagy a könyvelésvezetők felé.

Főbb jellemzők:

  • Folyamatos áttekintést nyújt a pénzügyi teljesítmény figyelésére egy adott időszakra vonatkozóan 
  • Közös pénzügyi KPI-ok felügyelése, mint például bevételek, lehívások. kiadások, költségek, stb.
  • Megmutatja a különbséget a teljes terhelések és teljes költségek között egy adott időszakra vonatkozóan
  • Figyelmeztető információk, azonnali áttekintésre, melyeket akár különböző trendek kimutatására is használhat
  • Akár használhatja pénzügyi pénzügyi áttekintés központi eszközeként
  • Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat

Projektköltségvetés tervezés

A Projekt költségvetés tervezés az egyik kulcsa a sikeres projektmenedzsmentnek. Az Easy Project lehetővé teszi, hogy elkészítse a projektköltségvetést, és összehasonlítsa azt a valódi költségekkel. Nyomon követheti a bevételeket, a kiadásokat, a bérszámfejtést és a teljes projekt megtérülését.

Főbb jellemzők:

  • projekt költségvetés terv az aktuális költségekkel összevetve
  • bevételek, kiadások, bérszámfejtés költség és profit, utazási költségek és visszatérítések
  • bérszámfejtési költségek időráfordítás alapján, szorozva az óradíjakkal
  • óradíjak meghatározása szerepkörök, tevékenységek és projekttagok alapján
  • külső és belső óradíjak kezelése
  • külső óradíjak a számlázáshoz, belső óradíjak a bérszámfejtéshez
  • pénzügyi beszámolók a teljes projektportfólióhoz

CBS - Költséglebontási struktúra

A Költséglebontási Struktúra (CBS - Cost Breakdown Structure) a Munkalebontási Struktúra (WBS - Work Breakdown Structure) különböző összetevőinek költség alapú lebontását jelenti, beleértve az alvállalkozók által végzett összes munkát vagy szolgáltatást. A tényleges költségeket folyamatosan összehasonlítja a költségvetéssel, valamint integrálódik a költségellenőrzési rendszerbe.

Főbb jellemzők:

  • Átfogó vizuális áttekintés a projektfinanszírozásról egy elmetérképen
  • A Munkalebontási Struktúra (WBS) és a Költséglebontási Struktúra (CBS) integrálva van
  • Új bevétel / költség felvehető közvetlenül a elmetérképből
  • Testreszabható magyarázat és pénznemek
  • Nyomtasson (vagy exportáljon PDF-be) egy elmetérképet, amely tartalmazza az egyes projektek és feladatok költségvetését

Pénzforgalom

Az Easy Project segít nyomon követni projektjei kimenő és bejövő pénzforgalmát, amely nélkülözhetetlen a könyvelők, az érdekelt felek, valamint a befektetők és munkatársak számára. A pénzforgalom általában a készpénz generáló tevékenységekre összpontosít, amelyek könnyen összehasonlíthatók a tervekkel az Easy Project szoftverben.

Főbb jellemzők:

  • a projektportfólió pénzforgalmának áttekintése
  • tervezett pénzforgalom és az aktuális pénzforgalom összehasonlítása
  • napi, havi, negyedéves és éves nézetek
  • export Excel file-ba (XLSX formátumban)

Bérszámfejtés és számlázás időráfordítás alapján

A jelenléti ívekből kapott információk és a belső/külső óradíjak kombinációjával könnyen létrehozhatja számlázási és bérszámfejtési kimutatásait az Easy Project-ben. Az eredmények közvetlenül az Ügyfeleknek küldhetők a CRM és Partner modulokkal való integrációnak köszönhetően.  

Főbb jellemzők:
  • jelenléti ívek időráfordítás adatai szorozva belső / külső óradíjakkal
  • bérszámfejtési ívek felhasználónként
  • számlázás projektenként
  • komplex szűrési és beállítási lehetőségek
  • integráció a CRM és Kapcsolattartó modulokkal – teljes számlázási megoldás
  • egyszerű jelentés és betekintés a számlázásba / bérszámfejtésbe
  • testre szabható exportálás PDF file-ba egyedi logóval és színekkel

Projekt árkalkulátor és árajánlat

Egyszerűsítse az árajánlatok elkészítési folyamatát az Easy Project segítségével. Számolja ki a projekt értékét a megvalósításhoz szükséges ráfordítási idővel, továbbá bármely felhasználó által meghatározott elemmel (pl.: anyagokkal). Az árajánlatok könnyedén testre szabhatók színekkel és céglogókkal, amelyeket PDF formátumban lehet lementeni.

Főbb jellemzők:

  • projekt időráfordítás becslés és árkalkuláció a projekt feladatokból 
  • felhasználók által meghatározott projekt kalkulációs elemek (pl. anyagok, licenszek, stb.)
  • árengedmények kalkulációs elemenként, illetve teljes árengedmény
  • kalkulációk exportálása PDF file-ba a logóval ellátott, színezhető árengedmény sablonból
  • a projekt árának átvitele a kalkulációból a projekt költségvetésbe

Pénzügyi adatok integrációja a Zapier által

Érdekli hogyan tudja összekapcsolni az Easy Project XERO-val vagy más könyvelő rendszerekkel? A Zapier platformjának köszönhetően könnyen! A Zapier integrációja szinte valós időben biztosítja a pénzügyi áttekintést a projektek költségvetéseihez. További információkat ezen a cikken talál. 

 

Főbb jellemzők:

  • Hogyan nyerhet adatokat az Easy Project költségvetéséhez?
  • Miért fontos az integrációs megoldás?
  • Hogyan működik a Zapier technológia?
  • Mik a Zapier integráció előnyei?
  • Esettanulmány a XERO könyvelői rendszerével
  • További könyvelő rendszerekkel való integráció adott a Zapier segítségével

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre