Easy Project Business
Erőforrás-menedzsment
Erőforrás mesterterv
A projektek erőforrásának hatékony felhasználása sokkal könnyebb az Erőforrás mesterterv segítségével. A feladatok hozzárendelése a munkavállalók egyedi szaktudásának megfelelően valósulhat meg, mialatt munkaterhelésük egyensúlyban marad, továbbá gyors áttekintést kaphatunk az erőforrás szempontból alultervezett projektekről is.

Főbb jellemzők:
- napi/heti/havi nézetek
- kompetencia és osztályok szerinti szűrések
- problémák áttekintése – lejárt határidős feladatok, óránkénti allokációs problémák
- pénzmozgás megjelenítése
- mérföldkövek megjelenítése
- színkódok alkalmazása a feladat/projekt problémákra
- Erőforrás jelentések - az új vizuális halmozott diagramoknak köszönhetően tisztább áttekintést kaphat a kapacitásokról







Kompetencia Menedzsment
A sikeres Kompetencia Menedzsment kulcsa a tisztán granulált (lebontott) projekt és idő meghatározás az erőforrás szükségletek tervezésekor. A Kompetencia Menedzsment használata során egyértelműen azonosíthatja cégének teljes képességét, meghatározhatja a munkatársak kompetenciáit, következésképpen hatékonyan felhasználhatja a rendelkezésre álló szaktudást, és kezelheti a kollégák munkaterhelését.

Főbb jellemzők:
- megjeleníti a munkatársak feladatait az időben teljes munkaterhelésükkel
- napi/heti/havi áttekintés a tervezett munkaterhelésekről összevetve a kapacitásokkal
- feladat frissítések és hozzárendelések „fogd és vidd” jellemző használatával
- integráció a Jelenlétkezelővel – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
- integráció a Találkozó naptárral – tervezett távollétek figyelembe vétele a munkatársak kapacitásánál
- kompetencia-tervezés projektcsapatonként és „típusonként” (trackers) – csak bizonyos típusú munkákra való szűrés a megfelelő projektcsapatokkal


Résztvevő műszerfal
Ez a műszerfal pillanatfelvételt ad arról, hogy az alkalmazottai és / vagy munkatársai jelen vannak-e az üzleti irodában, otthoni irodában, szünetelnek vagy hiányoznak. Ez lehetővé teszi, hogy könnyedén hozzon létre egyéni jelentéseket a Pénzügyi Hivatal költségvetésének igényeihez.

Főbb jellemzők:
- Nézze meg a jobb oldalt, aki be van kapcsolva és be van kapcsolva, szünet vagy hiányzik
- Figyelmeztetés a hiányzó jelenlétekről, kivételekről vagy bármely más személyre szabott értesítésről
- Ellenőrizze az ütemezett és a tényleges munkaórák számát az operatív igények előrejelzéséhez
- Tekintse át és hagyja jóvá a nyaralási kérelmeket
- Lehet központi munkaterületként szolgálni a részvételi irányítás számára
- A műszerfalon megjelenő információk testreszabása



Ütemező
Az Ütemező segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt.

Főbb jellemzők:
- Könnyű "fogd és vidd" (drag & drop) feladatkezelés
- Naptár felület nap/hét/hónap nézettel
- Új események létrehozása közvetlenül az Ütemezőből
- Hozzáadható bármilyen személyes irányítópulthoz
- Feladat szűrések és keresések
- Személyes, illetve vezetői áttekintés








Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez
A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.

Főbb jellemzők:
- jelenlét naplózása a személyes naptár segítségével (iroda, szabadság, stb.)
- jövőbeni jelenlét / távollét tervezése a naptárban
- távollét engedélyeztetése a menedzserekkel
- jelenléti ívek emberenként, lista, naptár vagy statisztikai nézetben
- automatizált jelenlét naplózás IP cím alapján (honnan érik el az Easy Project-et)
- integráció az Erőforrás kezelés modullal – tervezett jelenléti adatok figyelembe vétele
- előre beállítható szabadság naptárak




Erőforrás irányítópult
Áttekintést kaphat a tervezett órák elosztásáról Erőforrás irányítópultunk segítségével. Gyorsan megtekintheti a legjobban és legkevésbé leterhelt munkatársakat, megnézheti, mely típusú feladatokra osztották ki a legtöbb munkaórát. Nagyszerű Értékkijelző diagramokat használhat minden egyes munkatárs időfelhasználásáról különböző időszakokra levetítve. Áttekintést kaphat továbbá az összes munkaóra elosztásáról, valamint ellenőrizhet mindenféle eltérést és konfliktust a munkaidő elosztásával kapcsolatban.

Főbb jellemzők:
- A legtöbbet és legkevesebbet foglalkoztatott felhasználók listája
- Munkatársak foglaltsága Értékkijelző diagrammal az allokált órák száma szerint
- Munkaórák foglaltsága felhasználói csoportok alapján
- Kördiagram a típus szerinti (trackers) allokációkra – munkaórák elosztása a különböző típusú munkák alapján
- Összes allokált munkaóra mindkettőre: eltöltött idő és allokált munkaóra a jövőre nézve



Pénzügyi menedzsment
Költségvetés Irányítópult
A Költségvetés Irányítópult egy interfész, mely könnyű és gyors áttekintést biztosít a költségvetésről és pénzügyi előrejelzésekről pénzügyi vezetők és elemzők számára. Készítsen költségvetést és jövőben teljesülő pénzügyi műveleti terveket. Tekintse át a legmagasabb bevétellel, teljes költséggel és profittal rendelkező projekteket. Irányítsa a profit alakulását az eredeti tervhez képest vagy hasonlítsa össze a pénzügyi adatokat az előző periódussal.

Főbb jellemzők:
- Mutatja a tervezett költségeket egy adott időszakra
- Mutatja a különbséget a tervezett és valós költségvetés között egy adott időszakra nézve
- Listázza a legmagasabb költségvetéssel rendelkező költséghelyeket egy adott időszakra nézve
- Mutatja a különböző költségvetési trendeket egy adott időszakra nézve
- Akár használhatja a költségvetés mnedzsment központi eszközeként is
- Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat



Bér- és Számlázási Irányítópult
A bér- és számlázási műveletek fontos részét képezik bármely vállalatnak. Az irányítópult segítségével egy pillanat alatt áttekintheti a bér- és számlázási lapokat. Kövesse figyelemmel mely számlák lettek fizetve, melyek esedékesek, és melyek jártak le, hogy pontosan tudja mely összegekkel tartoznak Ön felé és mely összegeket szükséges behajtani.

Főbb jellemzők:
- Tekintse át a bér- és számlázási műveleteket egy pillanat alatt
- Tekintse át mely összegekkel tartoznak Ön felé és mely számlákat szükséges behajtania
- Legyen tisztában a számlázási folyamatokkal
- Akár használhatja bér- és számlázási műveletek központi eszközeként is
- Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat



Pénzügyi Irányítópult
A pénzügyi riportolás lehetősége központi elemét képezi a pénzügyi menedzsmentnek, mely segít áttekinteni a pénzügyi oldalát egy vállalati szolgáltatásnak a különböző érdekelt felek felé, csak úgy, mint például a költséghelyek vezetői, osztályvezetők vagy a könyvelésvezetők felé.

Főbb jellemzők:
- Folyamatos áttekintést nyújt a pénzügyi teljesítmény figyelésére egy adott időszakra vonatkozóan
- Közös pénzügyi KPI-ok felügyelése, mint például bevételek, lehívások. kiadások, költségek, stb.
- Megmutatja a különbséget a teljes terhelések és teljes költségek között egy adott időszakra vonatkozóan
- Figyelmeztető információk, azonnali áttekintésre, melyeket akár különböző trendek kimutatására is használhat
- Akár használhatja pénzügyi pénzügyi áttekintés központi eszközeként
- Szabja testre az irányítópulton megjelenő információkat



Projektköltségvetés tervezés
A Projekt költségvetés tervezés az egyik kulcsa a sikeres projektmenedzsmentnek. Az Easy Project lehetővé teszi, hogy elkészítse a projektköltségvetést, és összehasonlítsa azt a valódi költségekkel. Nyomon követheti a bevételeket, a kiadásokat, a bérszámfejtést és a teljes projekt megtérülését.

Főbb jellemzők:
- projekt költségvetés terv az aktuális költségekkel összevetve
- bevételek, kiadások, bérszámfejtés költség és profit, utazási költségek és visszatérítések
- bérszámfejtési költségek időráfordítás alapján, szorozva az óradíjakkal
- óradíjak meghatározása szerepkörök, tevékenységek és projekttagok alapján
- külső és belső óradíjak kezelése
- külső óradíjak a számlázáshoz, belső óradíjak a bérszámfejtéshez
- pénzügyi beszámolók a teljes projektportfólióhoz




CBS – Költséglebontási struktúra
A Költséglebontási Struktúra (CBS - Cost Breakdown Structure) a Munkalebontási Struktúra (WBS - Work Breakdown Structure) különböző összetevőinek költség alapú lebontását jelenti, beleértve az alvállalkozók által végzett összes munkát vagy szolgáltatást. A tényleges költségeket folyamatosan összehasonlítja a költségvetéssel, valamint integrálódik a költségellenőrzési rendszerbe.

Főbb jellemzők:
- Átfogó vizuális áttekintés a projektfinanszírozásról egy elmetérképen
- A Munkalebontási Struktúra (WBS) és a Költséglebontási Struktúra (CBS) integrálva van
- Új bevétel / költség felvehető közvetlenül a elmetérképből
- Testreszabható magyarázat és pénznemek
- Nyomtasson (vagy exportáljon PDF-be) egy elmetérképet, amely tartalmazza az egyes projektek és feladatok költségvetését






Bérszámfejtés és számlázás időráfordítás alapján
A jelenléti ívekből kapott információk és a belső/külső óradíjak kombinációjával könnyen létrehozhatja számlázási és bérszámfejtési kimutatásait az Easy Project-ben. Az eredmények közvetlenül az Ügyfeleknek küldhetők a CRM és Partner modulokkal való integrációnak köszönhetően.

Főbb jellemzők:
- jelenléti ívek időráfordítás adatai szorozva belső / külső óradíjakkal
- bérszámfejtési ívek felhasználónként
- számlázás projektenként
- komplex szűrési és beállítási lehetőségek
- integráció a CRM és Kapcsolattartó modulokkal – teljes számlázási megoldás
- egyszerű jelentés és betekintés a számlázásba / bérszámfejtésbe
- testre szabható exportálás PDF file-ba egyedi logóval és színekkel



Pénzügyi adatok integrációja a Zapier által
Érdekli hogyan tudja összekapcsolni az Easy Project XERO-val vagy más könyvelő rendszerekkel? A Zapier platformjának köszönhetően könnyen! A Zapier integrációja szinte valós időben biztosítja a pénzügyi áttekintést a projektek költségvetéseihez. További információkat ezen a cikken talál.

Főbb jellemzők:
- Hogyan nyerhet adatokat az Easy Project költségvetéséhez?
- Miért fontos az integrációs megoldás?
- Hogyan működik a Zapier technológia?
- Mik a Zapier integráció előnyei?
- Esettanulmány a XERO könyvelői rendszerével
- További könyvelő rendszerekkel való integráció adott a Zapier segítségével


Kockázatkezelés
Kockázatkezelés
Melyik folyamat kötelező minden tisztességesen vezetett projektben? A kockázatkezelés! Ez az eszköz lehetővé teszi egy kockázati mátrix létrehozását a szervezetére, a projektek kockázatkezelését, valamint egy globális kockázati jelentést, illetve áttekintést a menedzsment számára. A globális modul használható a Közvetlen Vezető, a Kockázatmenedzser vagy a Project Management Officer (PMO) szereplők által, míg a projekt modul optimális a Projektmenedzsernek, lehetővé téve számára a projekt kockázatok kontrollált kezelését minden, az ő irányítása alatt álló projekt esetében.

Főbb jellemzők:
- Minőségi és mennyiségi kockázatelemzés
- Gyors kockázatjelentés és áttekintés a felsővezetés számára
- Globális és projekt szint, sablonok és kockázatkezelési engedélyek
- Testreszabható kockázati jellemzők (kategória, állapot, valószínűség, hatás, súlyosság, válasz)
- Kétféle oldalmodul - a szűrőből és a kockázati mátrixból származó kockázat
- Projekt és globális kockázati nyilvántartás
- Többféle konfigurálható oldalmodul - kockázati mátrix, kockázatok listája, kockázatok diagramokban (vonaldiagram, oszlopdiagram, kördiagram), trendek









