Jelenlétkezelés szabadság jóváhagyási kérelmekhez

A rendelkezésre álló munkaerő hatékony felhasználását veszélyeztetheti a munkatársak pontatlansága, kedvezőtlen időbeosztás-kezelése, valamint nem megfelelő jelenléte. A Jelenlétkezelés segítségével a munkatársak tervezhetik és rögzíthetik jelenlétüket személyes naptárukban, míg a menedzserek hozzáférhetnek minden felhasználó tervezett távollétéhez, jelenléti íveikhez és a statisztikákhoz.

Főbb jellemzők:

  • jelenlét naplózása a személyes naptár segítségével (iroda, szabadság, stb.)
  • jövőbeni jelenlét / távollét tervezése a naptárban
  • távollét engedélyeztetése a menedzserekkel
  • jelenléti ívek emberenként, lista, naptár vagy statisztikai nézetben
  • automatizált jelenlét naplózás IP cím alapján (honnan érik el az Easy Project-et)
  • integráció az Erőforrás kezelés modullal – tervezett jelenléti adatok figyelembe vétele
  • előre beállítható szabadság naptárak

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések