Naptár

Az Naptár segítségével ütemezheti és hozzárendelheti feladatait saját maga vagy más felhasználók számára közvetlenül a naptárában. Rögtön megtudhatja, ha a felhasználó más ütemezett eseményekkel, például találkozókkal, üzleti tevékenységekkel vagy egyéb feladatokkal foglalkozik. Ezenkívül megmutatja a felhasználók jelenlétét, így távollétükben lehetetlenné teszi a munka allokációt. 

Főbb jellemzők:

  • Könnyű "fogd és vidd" (drag & drop) feladatkezelés
  • Naptár felület nap/hét/hónap nézettel
  • Új események létrehozása közvetlenül az Ütemezőből
  • Hozzáadható bármilyen személyes irányítópulthoz
  • Feladat szűrések és keresések
  • Személyes, illetve vezetői áttekintés

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések