Content

A Platform tartalmazza az összes Essential és Business PM eszközt, valamint CRM és Help Desk szolgáltatást.

CRM

Kapcsolatkezelés

A megfelelően rendezett kapcsolati információk nem csak időt takarítanak meg, de megelőzik az adatvesztést és megkönnyítik a kommunikációt. A személyes kapcsolatai mindig elérhetőek a jobb oldalsávban, és könnyen szinkronizálhatók más eszközökkel és platformokkal. 

Főbb jellemzők:

  • kapcsolattípusok -személyes/vállalati fiók 
  • új típusok létrehozása
  • kapcsolatok csoportosítása
  • személyes és nyilvános kapcsolatok
  • a kapcsolatok köthetők feladatokhoz, projektekhez, CRM esetekhez, felhasználókhoz
  • az oldalsávban mindig elérhető a keresés és új kapcsolat funkció
  • szinkronizálás más eszközökkel
  • QR kód létrehozás és többféle import /export opció (vCard)
  • kapcsolatok szűrése
  • kapcsolatok projektekhez rendelése

Lead kezelés - Szerződéskötés

Az Easy CRM modul segítségével menedzselheti minden folyamatát a potenciális ügyfél létrehozásától a számlázásig. A potenciális ügyfelek online űrlapok segítségével hozhatók létre, importálhatók vagy kézzel is kitölthetők. A fejlett szűrési lehetőségek segítségével beállíthatja az értékesítés előrejelzési listát és a lehetőségeket, hogy nyomon követhesse mindent, és biztosíthassa, hogy egyetlen potenciális lehetőség sem veszett el.

Főbb jellemzők:

  • CRM esetek komplex kezelése
  • egyéni mezők
  • potenciális ügyfél státuszok
  • számlázás integráció
  • partnertörzs integráció
  • CRM esetek online űrlapok segítségével is létrehozhatók és tárolhatók

Lead generáció

Konvertálja webhelyének látogatóit a jövőbeli vezetőkké. Hogyan? Fel kell vonni őket! A kiváló tartalom és design mellett a felhasználók az interaktív tartalmat is értékelik ezekben a napokban. És ez az, amit Calculoid tehet.

A Calculoid segítségével könnyen létrehozhat interaktív számológépeket (pénzügy, ROI, egészség, fizetés, idézet stb.) És beágyazhatja a webhelyére. Miután a felhasználó benyújtotta az űrlapot a webhelyén, az adatok kitöltése azonnal megkapódik az Easy Project-be, ahol egy vezetőt hoz létre és készen áll a nyomon követésre. A számológépeket bárhol be lehet ágyazni és könnyen csatlakoztatni lehet az információs rendszerhez a REST API webhooks segítségével.


E-kereskedelmi megoldás

Konvertálja webhely látogatóit fizető ügyfelekké. Az Easy Project teljes mértékben integrálva van a Calculoid-hoz, amely lehetővé teszi a Stripe (Visa, MasterCard) és a Paypal kifizetéseket.

A Calculoid-ban könnyen létrehozhat árat és fizetési számológépet termékeire vagy szolgáltatásaira, és beágyazhatja az ilyen számológépeket bárhol a weben. Ahogy a felhasználók kiszámítanak egy árat és fizetnek be, a rendszer átirányítja a fizetési átjárót, és a megrendelést automatikusan elmenti az Easy Projectbe - a kívánt projektben, nyomkövetővel, státusszal, prioritással, jogosultral vagy bármely más egyedi mezővel. Tehát a Calculoid használatával egyszerűsítheti értékesítési folyamatát az önkiszolgáló árképzési számológépekkel és az online fizetésekkel.


Értékesítés vezetői irányítópult

Az értékesítés kezelési irányítópult segítségével mindig számon tarthatja az elkövetkező időpontokat és találkozókat, megoldhatja a felmerülő gondokat, és számon tarthatja a csapata teljesítményét Ezentúl nem kell többféle applikációval és irányítópulttal zsonglőrködnie, mindent elvégezhet az Easy Projectben az eladási találkozóktól, a jelentéseken át, a kapcsolattartásig.

Főbb jellemzők:

  • Találkozó naptár
  • Csapatteljesítmény-felmérés
  • Külön fül a csapatteljesítmény részleteivel
  • Lead eloszlás fül
  • Külön fül a kapcsolatok kezelésére

Értékesítési tanácsadó műszerfal

Hagyja, hogy az Easy Project intézze a kapcsolatai és találkozói szervezését, miközben ön  a fő feladataira koncentrálhat: a potenciális ügyfeleknek való segítségre , és számuknak növelésére. 

Főbb jellemzők: 

  • Találkozó naptár
  • Csapatteljesítmény-felmérés
  • Leadek és lehetőségek fül
  • Személyes teljesítményfelmérés fül
  • Külön fül a kapcsolatok kezelésére

Ügyfélszolgálat

Help Desk statisztikák

A támogatási csoport teljesítményéről gyorsan képet kaphat a statisztikák segítségével. A Help Desk statisztikák teljesen testre szabhatóak. Például: a teljesítményt lemérheti felhasználónként, vagy a ticketek állapota alapján is, összevetheti a különböző időtartamokra vonatkozó statisztikákat, amellyel jobb képet kaphat a Help Desk teljesítményéről.

 

Főbb jellemzők:

  • teljesítményi statisztikák felhasználónként, ticket állapotonként, stb.
  • különböző időközökre vonatkozó statisztikák
  • vonal, szelet és oszlopdiagrammok
  • Az SLA teljesítményjelentései jegy tulajdonosok és jogosultak szerinti bontásban

Komplex Help Desk beállítások

A komplex beállításokkal további finomhangolásokat végezhet. Például email sablonokat készíthet automatikus válaszokkal, vállalati logóval, aláírásokkal. A projektjeit automatikus ticket elosztással és egyedi SLA-kkal is konfigurálhatja  

Főbb jellemzők:

  • SLA-k  definiálása: rendszerezés, újraküldés, email létrehozás
  • Help Desk projekt beállítás  minden tickethez
  • Ticket frissítések küldése külső email címre
  • Email sablonok
  • Fejléc és lábléc személyre szabása
  • Automatikus jegyfrissítés
  • A "jegy tulajdonosa" mezőben tárolja a felelős ügynök adatait a megoldás sikeres kézbesítéséhez
  • E-mail küldése gyorsan az ügyfélnek sablonból

Help Desk irányítópult

Minden futó műveletről tájékozódhat Ossza ki az eseteket könnyen a munkatársaknak a gombok és fogd és húzd módszer segítségével, tartsa számon milyen  hibákat oldottak meg , milyen fejlesztéseket hajtottak végre, és ellenőrizze a kiosztott feladatokat. 

Főbb jellemzők:

  • Gombok
  • A ticketek fogd és húzd módszerrel való rendezése
  • Nem megoldott ticketek
  • Ellenőrzésre váró ticketek
  • Agile tábla a hibák és fejlesztések koordinálására

Help Desk menedzser irányítópult

Minden, amire a Help Desk menedzsernek szüksége lehet, egyetlen irányítópulton. Gyorsan ossza szét a ticketeket munkatársai között és frissítse azokat, amelyeket felül kell még vizsgálnia. Ezen felül ugyanott tartsa számon a találkozókat és csapata teljesítményét is. Mindez lehetővé teszi, hogy jobban osztja be idejét, és szervezze meg csapatát.

Főbb jellemzők:

  • Új ticketek listája
  • Gombok a gyors ticket kiosztáshoz
  • Help Desk projektek áttekintése 
  • Ticket áttekintési lista
  • SLA teljesítmény-diagramm
  • Találkozó naptár

Help Desk operátor irányítópult

A Help Desk operátor irányítópulttal gyorsabban navigálhat az esetek között, gondot viselhet azokról, amelyek további figyelmet érdemelnek, és képet kaphat a teljesítményről. Hogy megbizonyosodjon arról, hogy a fejlesztők időben megoldják a gondokat a Kanban és a hibaelhárítási tábla is könnyen elérhető.

Főbb jellemzők:

  • Az új és kritikus ticketek listája
  • További figyelmet érdemlő ticketek listája
  • Gomb, amellyel gyorsan saját magának oszthatja ki a ticketet
  • Gyors KPI teljesítmény ellenőrzés 
  • Kanban tábla a fejlesztések és hibaelhárítás ellenőrzésére

Tudás és dokumentáció

Tartsa meg a  projekt során gyűjtött tudást és használja később, ajánlja a felhasználóknak , ossza ki őket feladatokhoz. Keressen közöttók. A tudás kulcsfontosságú a sikerhez. A dokumentáción megjegyzéseket is lehet hagyni, összevetni, változtatásokat eszközölni, illetve megnézni ki olvassa a cikkeket.

Főbb jellemzők:

  • Tudáskategória+személyes/projekt kategória

  • Anyagok kiosztása projektekhez/feladatokhoz

  • Bejegyzések ajánlása a felhasználóknak

  • Gyorselérés a szolgáltatások panelhez

  • A Tudásbázis keresése kulcsszavak alapján

 


DMS - document management system

DMS rendszerbővítmény  gyors elérést biztosít a fájlokhoz és dokumentumokhoz, és lehetővé teszi kezelésüket az Easy Projectből. A jól ismert direktórium struktúrába rendez, verziókövetéssel , amely lehetővé teszi a dokumentumok naprakészen tartását. A jóváhagyási munkafolyamatok egyszerűsítik a dokumentumok keringését a vállalatban, és megkönnyítik a dokumentumokkal való munkát.

Főbb jellemzők:

  • Verziókövetés+olvasás/írás online módban
  • Dokumentum jóváhagyási munkafolyamatok -állítsa be a a dokumentumok keringését az Easy Projectből
  • Értesítések -kapjon értesítéseket a dokumentumok változásairól , illetve jóváhagyási kérdésekről
  • Dokumentumok zárolása - a másik felhasználó láthatja, ha egy felhasználó szerkeszti a fájlt.
  • Direktórium struktúra- megegyezik a kedvenc fájlkezelőjével
  • Nagykapacitású infrastruktúrákra tervezve - hatalmas mennyiségű dokumentum tölthető fel

Additional information

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések

vagy

nincs szükség hitelkártyára vagy telepítésre