Easy Project Platform

Az Easy Project Platform változat tartalmazza az összes alapvető projektmenedzsment eszközt az Essentials tervből, az erőforrás- és pénzügyi menedzsmentet az üzleti tervből, valamint egy teljes CRM-et az üzletvezetéshez, egy HelpDesket az ügyfélszolgálat kezeléséhez és egy DMS rendszert a dokumentumkezeléshez.

CRM

Leadmenedzsment

Az új B2B CRM-ünk segít, hogy könnyebben és hatékonyabban kezelje a vállalkozása iránt érdeklődőket (továbbiakban: lead). Bármelyik lead útját a kezdetektől nyomon követheti, világos képet kapva vásárlási tevékenységeiről.

Leadkezelő

A leadek gyors és felkészült nyomon követése minden sikeres üzleti tevékenység alapja. Egy digitális közeg általában nagyszámú, többé-kevésbé releváns leadet generál. A leadkezelő segít az értékesítési csapatának vagy a partnerhálózatának felosztani, szétosztani és priorizálni ezeket a leadeket.

Az üzleti lehetőségek és értékesítési csatornák kezelése

A B2B CRM-ünk kezeli lehetőségeit, hogy összeköttetésben legyen az eladások lebonyolításához szükséges emberekkel és információkkal. Bárhonnan. Így nyomon követheti az ehhez kapcsolódó, folyamatban lévő történéseket, és értesítéseket kaphat, ha be kell avatkoznia. Sablonok segítségével könnyedén küldhet emaileket.

Partnermenedzsment

A B2B CRM-modul komplex képet ad a partnereiről, hogy nyomon követhesse legfontosabb ügyfeleit és részletes haladásukat. Alakítson ki egy globális partnerhálót, hogy gyorsabban és hatékonyabban adhassa el termékeit.

Számlavezetés

Az integrált projektmenedzsment-felületnek köszönhetően a B2B CRM igazán átfogó képet tud adni ügyfelei „életciklusáról” A hagyományos értékesítési adatok mellett áttekintést nyújt a leszállításról, a projektekről és az ügyfélszolgálatról; mindezt egy rendszerben, egy oldalon.

Szerepkör alapú főoldalak és irányítópultok

Az új B2B CRM-ben lehetősége van könnyedén személyre szabott értékesítési jelentéseket készíteni. A szerepkör alapú rendszerben az értékesítési igazgató világosan áttekintheti a bevételeket, az értékesítési vezetők teljesítményét és az értékesítési csatornát. Kövesse az üzletkötők előrehaladását valós idejű eredménytáblákon.

Folyamat- és projekttámogatás

A WBS, a Gantt vagy az agilis menedzsment – mint a projektmenedzsment alapvető eszközei – jelen vannak, hogy támogassák a különféle értékesítési folyamatokat, vagy segítsék a projektek leszállítását.

E2E leszállítás

A B2B CRM-ünkön keresztül kezelheti eladásait. Az új leadtől kezdve, az ajánlatkérésen át, egészen a megvalósításig. Minden lépésen menjen végig a partnereivel, hogy a lehető legtöbbet hozza ki az üzletből. Az ügyfélnek nincs semmi dolga, csupán hátradőlni és figyelni, hogyan nő a vállalkozása az Ön termékének köszönhetően.

Folyamatos integráció

A B2B CRM – és főleg a „szerződései” – úgy lettek kialakítva, hogy a CRM-ből egy sziklaszilárd információs alapot hozzanak létre azoknak a rendszereknek, amik termékei és szolgáltatásai leszállításával foglalkoznak. A PM-felületünk úgy lett összerakva, hogy ideális legyen a standard programokon kívül további megoldások megvalósításához is.

Help desk

HelpDesk statisztikák

A támogatási csoport teljesítményéről gyorsan képet kaphat a statisztikák segítségével. A Help Desk statisztikák teljesen testre szabhatóak. Például: a teljesítményt lemérheti felhasználónként, vagy a ticketek állapota alapján is, összevetheti a különböző időtartamokra vonatkozó statisztikákat, amellyel jobb képet kaphat a Help Desk teljesítményéről.

Easy Project – Statistics for Help Desk

Komplex HelpDesk beállítások

A komplex beállításokkal további finomhangolásokat végezhet. Például email sablonokat készíthet automatikus válaszokkal, vállalati logóval, aláírásokkal. A projektjeit automatikus ticket elosztással és egyedi SLA-kkal is konfigurálhatja.

Easy Project – Complex Help Desk Settings

HelpDesk irányítópult

Minden futó műveletről tájékozódhat Ossza ki az eseteket könnyen a munkatársaknak a gombok és fogd és húzd módszer segítségével, tartsa számon milyen hibákat oldottak meg , milyen fejlesztéseket hajtottak végre, és ellenőrizze a kiosztott feladatokat. 

Easy Project – Help Desk Dashboard

HelpDesk menedzser irányítópult

Minden, amire a Help Desk menedzsernek szüksége lehet, egyetlen irányítópulton. Gyorsan ossza szét a ticketeket munkatársai között és frissítse azokat, amelyeket felül kell még vizsgálnia. Ezen felül ugyanott tartsa számon a találkozókat és csapata teljesítményét is. Mindez lehetővé teszi, hogy jobban osztja be idejét, és szervezze meg csapatát.

Easy Project – Help Desk Manager Dashboard

HelpDesk operátor irányítópult

A Help Desk operátor irányítópulttal gyorsabban navigálhat az esetek között, gondot viselhet azokról, amelyek további figyelmet érdemelnek, és képet kaphat a teljesítményről. Hogy megbizonyosodjon arról, hogy a fejlesztők időben megoldják a gondokat a Kanban és a hibaelhárítási tábla is könnyen elérhető.

Easy Project – Help Desk Operator Dashboard

Tudás és dokumentáció

Tartsa meg a projekt során gyűjtött tudást és használja később, ajánlja a felhasználóknak , ossza ki őket feladatokhoz. Keressen közöttók. A tudás kulcsfontosságú a sikerhez. A dokumentáción megjegyzéseket is lehet hagyni, összevetni, változtatásokat eszközölni, illetve megnézni ki olvassa a cikkeket.

Easy Project – Knowledge Base

DMS – dokumentumkezelő rendszer

DMS rendszerbővítmény gyors elérést biztosít a fájlokhoz és dokumentumokhoz, és lehetővé teszi kezelésüket az Easy Projectből. A jól ismert direktórium struktúrába rendez, verziókövetéssel , amely lehetővé teszi a dokumentumok naprakészen tartását. A jóváhagyási munkafolyamatok egyszerűsítik a dokumentumok keringését a vállalatban, és megkönnyítik a dokumentumokkal való munkát.

Easy Project – DMS – document management system

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések