Folyamatos integráció

A B2B CRM – és főleg a „szerződései” – úgy lettek kialakítva, hogy a CRM-ből egy sziklaszilárd információs alapot hozzanak létre azoknak a rendszereknek, amik termékei és szolgáltatásai leszállításával foglalkoznak. A PM-felületünk úgy lett összerakva, hogy ideális legyen a standard programokon kívül további megoldások megvalósításához is.

Legfőbb funkciók:

  • Szerződések = bizonyíték az eladott tételekről
  • Szerződések egyszeri vagy folyamatos szállításokról
  • Szerződés frissítési procedúrák eszközölése
  • A leszerződött szolgáltatások vagy támogatási szerződések azonnali továbbítása a szállítói és támogatási csapatoknak
  • Nyílt forráskódok, API-k, személyre szabott mezők, rugalmas rendszerbeállítások. Mindezen hozzávalók teszik PM-felületünket a legideálisabb eszközzé, melynek köszönhetően teljesen személyre szabott megoldásokkal működtetheti és automatizálhatja vállalkozását
  • A PM-rendszer naptárszolgáltatásait egyesítettük a Microsoft Office 365-tel
  • Többcsatornás értékesítés

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések