Komplex HelpDesk beállítások

A komplex beállításokkal további finomhangolásokat végezhet. Például email sablonokat készíthet automatikus válaszokkal, vállalati logóval, aláírásokkal. A projektjeit automatikus ticket elosztással és egyedi SLA-kkal is konfigurálhatja  

Easy Project – Complex Help Desk Settings

Főbb jellemzők:

  • SLA-k definiálása: rendszerezés, újraküldés, email létrehozás
  • Help Desk projekt beállítás minden tickethez
  • Ticket frissítések küldése külső email címre
  • Email sablonok
  • Fejléc és lábléc személyre szabása
  • Automatikus jegyfrissítés
  • A "jegy tulajdonosa" mezőben tárolja a felelős ügynök adatait a megoldás sikeres kézbesítéséhez
  • E-mail küldése gyorsan az ügyfélnek sablonból

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések