hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Easy Project 10 – Védje meg projektjeit a kockázatoktól

4/7/2020
7 minutes

Védettek a projektjei a tipikus kockázatok ellen? Meg tudja tervezni jövőbeli teszt forgatókönyveit a projektmenedzsmentjében? Védettek a projektjei az illetéktelen hozzáférések ellen? Kiszámolódnak automatikusan a feladatok határidői? Hát persze – az újonnan kiadott Easy Project 10 segítségével!

Easy Project 10 – Protect Your Projects From Risks

Ez a frissítes egy teljes upgrade az előző, 2019-es verzióhoz képest, olyan új funkciókkal, mint a Kockázatmenedzsment, az oldalsávi naptárban található Ütemező, a Teszt tervek, a függő egyedi mezők, az automatikus feladat határidő számítás, a fejlett biztonság, és még több hasznos projekttervezői eszközzel érkezik. Íme az Easy Project 10 legfontosabb új funkcióinak listája.


Minimalizálja üzleti kockázatait a Kockázatmenedzsmenttel

Melyik folyamat kötelező minden tisztességesen vezetett projektben? A kockázat menedzsment! Ez az eszköz lehetővé teszi egy kockázati mátrix létrehozását a szervezetére, a projektek kockázatkezelését, valamint egy globális kockázati jelentést, illetve áttekintést a menedzsment számára. A globális modul használható a Line Manager, a Risk Manager vagy a Project Management Officer (PMO) szereplők által, míg a projekt modul optimális a Projektmenedzsernek, lehetővé téve számára a projekt kockázatok kontrollált kezelését minden, az ő irányítása alatt álló projekt esetében.

Bővebben


Easy Project - Minimalizálja üzleti kockázatait a Kockázat menedzsmenttel


Könyebben elérhető Ütemező közvetlenül az eszköztárban

A még gyorsabb és kényelmesebb hozzáférést teszi lehetővé, hogy a népszerű Ütemező funkció mostantól közvetlenül elérhető az Easy Project eszköztárából.

Az Ütemező funkció egy fogd és vidd naptár, ami minden meeting-et, teendőt, tervezett erőforrás, jelenlétet és időráfordítást mutat. Gyorsan az ügyfelek által egyik leghasználtabb funkcióvá vált, mivel átfogó és azonnali képet ad minden munkatárs és vezető időbeosztásáról.

Bővebben


Easy Project - Jobban elérhető Ütemező közvetlenül az eszköztárban


Hogyan tervezhet jobb teszt forgatókönyveket? A Teszt tervekkel

Hogy teszt forgatókönyvei számára még jobb tervező platformot biztosítsunk, a Teszt esetek funkcióba bevezettünk egy új entitást Teszt terv névvel. Ez egy csoportba egyesíti a kiválasztott teszteseteket. Egy teszt tervből hivatkozhat egy feladatra => így minden, a teszt tervhez tartozó teszteset hivatkozni fog arra a feladatra.

A tesztesetek funkció egy nagyszerű eszköz, ami segít az ismétlődő folyamatok és a teszt sztorik/forgatókönyvek során, és számos tesztelési módszertannal kompatibilis. A tesztesetek különösen hasznosak az IT csapatok és az ipari cégek számára, sokkal szigorúbb és módszeresebb tesztelést lehetővé téve.

Bővebben


Hogyan tervezhet jobb teszt forgatókönyveket? A Teszt tervekkel


Függő egyedi mezők két összeegyeztethető érték automatikus illesztésére

Ügyfeleink kértek lehetőséget arra, hogy függőségeket hozhassanak létre két különböző „Lista” egyedi mező értéke között. Ennek megoldására létrehoztunk egy új egyedi mező típust, a „Függő listát”. Ennek beállításához csak létre kell hoznia két egyedi mezőt. Amikor megváltoztatja az egyik értékét, a másik értéke automatikusan megváltozik, mivel az a másik értéktől függ. Egy ilyen függőség beállításának lehetősége bizonyára számos üzleti modellben megtalálja a helyét.

Bővebben

Easy Project - Függő egyedi mezők két összeegyeztethető érték automatikus illesztés&eacut


Határidő számítása a feladat kezdő időpontja és időtartama alapján

Az Easy Projectben a feladatok tervezése során meg kell adni a kezdő dátumot és a határidőt, hogy a felhasználók tájékoztatást kapjanak a feladat elvégzésének elvárt dátumáról. Viszont azok a menedzserek, akik korábban már dolgoztak a Microsoft Projecttel (MSP), nem akarják manuálisan megadni a határidőt, hanem azt várják, hogy a kezdő dátum és az időtartam megadását követően a határidő automatikusan kiszámításra kerüljön. Ezért mi ezt a megoldást adjuk a problémára – határidő kalkulációt a feladat időtartama alapján.

Elméletileg ezt egy menedzser ki tudja számítani manuálisan, de ehhez figyelnie kell a naptárt, és ki kell számolnia az adott hónap munkaóráinak számát, ellenőriznie kell, hogy az adott felhasználónak van-e tervezett távolléte, majd ebből kiszámolni a várható határidőt. Lehetséges, de nem túl felhasználóbarát.

Bővebben


Biztonsági zár a sikertelen bejelentkezési kísérletek után

Bekapcsolt állapotában ez a funkció kizárást alkalmaz, ha bármely felhasználó többször helytelen jelszót ad meg, illetve értesíti őt, hogy fiókja meddig lesz felfüggesztve, mielőtt újra próbálkozhat a belépéssel. A funkció beállítható a Továbbiak » Adminisztráció » Beállítások » Autentikáció » Sikertelen belépési kísérletek útvonalon.

Bővebben

Biztonsági zár a sikertelen bejelentkezési kísérletek után


A feladat felelősök látható jelenlét státusza

Amikor egy feladat felelősét választja ki, látható lesz a jelenlét státusza, így elkerülhető a feladat kiosztása szabadságon vagy betegszabadságon lévő ember számára. Ez a funkció segít lecsökkenteni a feladatok újraosztásának számát.

Bővebben

A feladat felelősök látható jelenlét státusza


Jelölje projektjeit zászlókkal

Egy új, színalapú egyedi mező adható a támogatott entitásokhoz, mint a projektek, feladatok, kontaktok, stb. Az egyedi mező három színt (zászlót) tesz választhatóvá a felhasználók számára: zöldet, narancsot és pirosat. Minden szín egy manuálisan választott jelölőt képvisel, aminek jelentését a felhasználók határozhatják meg. Felhasználói eset: Budget költés – zöld, Ütemezés betartása – narancs, Ügyfél felelőssége - piros.

Bővebben

Easy Project - Jelölje projektjeit zászlókkal

Ha érdekli az új Easy Project verzió, próbálja ki egy 30 napos ingyenes próbaverzióval, vagy játssza le a webinar felvételt!

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések