Hogyan segíti elő az Easy Project a hatékonyabb ügyfélszolgálat biztosítását?

Date:9/28/2021
Length:4 minutes
Share:

A szolgáltatóknak valószínűleg az ügyfélélmény nyújtja az egyik legnagyobb kihívást. Bár a vásárlóknak nem okoz problémát egyik terméket a másikra lecserélni, szolgáltatások esetén kevésbé valószínű, hogy váltanak.

Amint problémát tapasztalnak valamely szolgáltatásával, felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy azonnali megoldást kapjanak, vagy megismerjék a probléma forrását. Egy késedelmes válasszal feldühítheti őket, kockára téve vállalatának hírnevét.

Hogyan hozhatja minden esetben a legjobb formáját, hogy az ügyfeleknek mindig a legjobbat nyújtsa? Használjon Easy Projectet!

 

Hatékony ügyfélkezelés

Ügyfel-elégedettségének biztosításához az első és legfontosabb lépés az egyszerű és hatékony kommunikáció. Az Easy Project rendelkezik CRM-modullal, amely felbecsülhetetlen értéket jelent azoknak a vállalatoknak, akik szolgáltatásokat nyújtanak, és gyakran hívják őket ügyfeleik.

A CRM logikus sorrendbe rendezi a kapcsolatokat, elősegíti a kiváló ügyfélkezelést (lead management), és még számlázó funkcióval is rendelkezik. A szoftver személyes irányítópultokkal rendelkezik marketing szakemberek, értékesítési menedzserek, értékesítési tanácsadók stb. számára, így mindannyian a lehető leghatékonyabban kezelhetik ügyfeleiket.

 

Gyors problémamegoldás

A problémák gyors megoldása szerves részét képezi a sikeres szolgáltatásalapú üzletnek. Az Easy Project hatékony HelpDesk megoldást kínál a vállalatok számára, hogy problémáikat gyorsan és eredményesen kezeljék.

A Help Desk menedzser hatáskörébe az irányítópultnak köszönhetően a következő területek tartoznak: feladatok kiosztása, hibajegyek megoldása és erőforrás-menedzsment.

A jelentéseket tartalmazó szekcióban pedig még arra is rálátást kapnak, hogy mennyire hatékonyan oldják meg a problémákat. A teljesítményjelentések fényében a vállalatok pontosan meghatározhatják szolgáltatásaik gyenge pontjait, és a szükséges lépések megtételével fejlődhetnek.

 

Hatékony erőforrás-menedzsment

Projektjei leszállításának gyorsasága az erőforrások hatékony elosztásától függ. A túl kevés, illetve a túl sok erőforrással rendelkező projektek egyaránt problémásak lehetnek egy vállalat számára. Az erőforrás-menedzsment kiegyensúlyozatlansága az alulteljesítés egyértelmű jele.

Hozzáférhet az Easy Project Erőforrás irányítópultjához, amely teljes képet ad mindenkiről, akihez valamilyen feladatot rendeltek. Egyfelől meg akar bizonyosodni arról, hogy senkihez nem rendeltek kevesebb munkát, mint amire kapacitása van, másfelől viszont a túlterhelés a minőség rovására mehet.

 

Egyszerűsített projektmenedzsment

Ha növekedik a vállalkozása, és egyre több ügyféllel gyarapodik, sok projektet kell egyszerre irányítania, anélkül hogy az a minőség és az eredmények rovására menne. Az Easy Project a WBS és a Gantt-diagram segítségével leegyszerűsíti projektjeit, bármilyen nagyszabásúak is legyenek.

Nincs olyan, hogy egy projekt „túl nagyszabású”. Minden projekt leszállítható, ha kis részekre bontja, a szerepköröket a megfelelő emberekhez rendeli, kiegyensúlyozottan kezeli erőforrásait, és vizuálisan követi nyomon az egyes feladatok előrehaladását.

 

Zárógondolatok

Jelenleg az Easy Project az egyik legtöbb funkcióval rendelkező projektmenedzsment-szoftver, melyben mindennap valami újat és hasznosat találhat.

Egy egész vállalatra kiterjedő megoldás megkönnyíti a kommunikációt, észszerűsíti a munkafolyamatokat, és teljesen új szintre emeli az erőforrás- és projektmenedzsmentet. Egy ilyen teljes körű megoldás sikeres bevezetése mindenképpen sorsfordító lehet a vállalkozások életében.

Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések