Miért fontos a marketingesek számára az Easy Project telepítése, hogy agilisak maradjanak?

Date:3/31/2021
Length:3 minutes
Share:

Marketing szakemberként érthető, ha nem a projektmenedzsmentet tekinti munkája legkritikusabb részének. Elvégre egy projekt hatékony menedzselése kiszámíthatóságot és iránymutatást igényel. Egy tipikus projektmenedzsment-megoldás merev jellege tehát nemigen illeszkedik bele a marketing gyors és innovatív világába.

Ennek ellenére a marketing szakemberek egyre gyakrabban alkalmazzák a projektmenedzsment alapelveit a hatékonyság növelése érdekében, és egyre inkább agilissá válnak. Az Easy Project esetében a marketingcsapatok kiemelkedően rövid idő alatt néhány felhasználóból kulcsfontosságú ügyfélkörré nőtték ki magukat.

A megfelelő projektmenedzsment-megoldások iránti igény a marketingesek körében az egekbe szökött a COVID-19 járvány nyomán. Azok, akik csökkenteni kívánták működési költségeiket és továbbra is agilisak maradtak, óriási hasznot húztak abból, hogy a szoftver igénybevételével rendszerezték elképzeléseiket.

Miért fontos az agilis marketing?

Az agilis marketing felteszi a kérdést, hogy a marketing mennyire alkalmazkodóképes a változó vásárlói igényekhez, és hangsúlyozza, hogy egy, a korai szakaszban kidolgozott terv követése helyett inkább nyitottnak kell lenni a változásokra.

Az agilis módszertan lényege, hogy a megfelelő pillanatban ragadja meg a célközönséget. Gyorsabban lép be a piacra, és rövid távú céljait a valós piaci igényekre alapozza a hagyományos piaci stratégiák helyett, emellett teret ad a menet közben felmerülő gyors módosításoknak.

Tegyük fel például, hogy Ön digitális marketing szakemberként az online tartalomért felelős, azonban nem látja a munkája gyümölcsét. Az agilis megközelítés hatására felül kell vizsgálnia módszereit, hogy azonosítsa az esetlegesen felmerülő hiányosságokat, és ennek megfelelően adaptálja marketingstratégiáját.

Az agilis marketing mellett szól még, hogy elősegíti az elemzést és a nyomon követést. Az agilis marketingcsapatok folyamatosan kisebb elemzéseket készítenek, vizsgálják az eredményeket és arra fókuszálnak, ami működik. Ez a jelenlegi bizonytalan piaci körülmények közt segítségükre lehet abban, hogy projektjeik minden helyzetben naprakészek és relevánsak legyenek.

Easy Project, az agilis marketing eszköze

Az agilis marketing nagymértékben függ a szoftveres megoldásoktól. A piaci adatok összegyűjtése és elemzése mellett a megfelelő projektmenedzsment-eszközök segítenek az erőforrások hatékonyabb elosztásában , a feladatok ütemezésében és a csapattagok naprakészen tartásában.

Íme három nagyszerű módszer, mellyel az Easy Project segít hatékonyabban megfelelni a piac folyamatosan változó igényeinek.

Agilis projektmenedzsment? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

1. Az eredmények mérése

Az agilis marketing világában az eredmények mindig hatalmas szerepet játszanak a jövőbeni marketingstratégiák meghatározásában. A kampány e hónapban elért eredményei nagy valószínűséggel befolyásolják majd a rákövetkező hónap törekvéseit, a ráfordítandó összeget és a kiaknázandó lehetőségeket.

Az eredmények jelentősége az agilis marketingstratégia kialakításában azt jelzi, hogy kiemelkedő fontosságú a hatékony mérésük és kezelésük. Az Easy Project segítségével beállíthat egy sablont a jelentések és elemzések nyomon követésére és tárolására. Különböző fájltípusokat  tölthet fel, melyekhez megjegyzéseket fűzhet, hogy a tervek és az eredmények mindig minden résztvevő számára egyértelműek legyenek.

2. Az aktív résztvevők irányítása

Amikor eltérő szerepkörökben munkálkodó csapattagokkal együtt dolgoznak egy kampányon, elengedhetetlen a jó együttműködés. Ez még inkább bonyolódik, ha valamennyien távolról dolgoznak. Mindezen tényezőknek és szereplőknek összhangban kell lenniük, hogy a projekt akadálymentesen haladjon.

Szerencsére a csapatmunka elősegítése a projektmenedzsment-eszközök alapvető funkciója. Az Easy Project agilis áttekintőjén  az alapot egy Scrum vagy Kanban tábla biztosítja, ahol mindenki tisztában van a feladataival, és nyomon követheti a projektet.

Létrehozhat egyedi projektfelületeket a legnagyobb kampányaihoz és eseményeihez, és azokat irányítópultokkal , Gantt-diagramokkal  és grafikonokkal  jelenítheti meg. Akár kisebb, rövid távú projekteket is beállíthat és kezelhet a főfelületen, így biztosítva, hogy minden felvett feladat hozzájárul a végcél eléréséhez.

3. A teljes kép átlátása

A marketingkampányok is projektek, és mint minden más projekt, rendelkeznek költségvetéssel, különböző szerepkörökben munkálkodó csapattagokkal, ütemtervekkel és célokkal. Ezen információkat külön-külön is rendkívül nehéz nyomon követni, melynek eredményeképp a csapat soha nem lesz képes teljesen átlátni a kampányt.

Az Easy Project kiváló eszköz arra, hogy megmutassa a teljes képet. Gyors projekttervezője  az Ön által bevitt anyagokat átlátható sikertérképpé alakítja, és minden pillanatban megmutatja, hogy éppen hol tart a projektben. Meghatározhat mérföldköveket konkrét feladatokkal és részfeladatokkal, és nyomon követheti előrehaladásukat, mikor új adatokat ad hozzá a felülethez, vagy egy feladat átkerül egy másik csapattaghoz.

Válassza az Easy Projectet az agilis marketingstratégia megvalósításához!

Az Easy Projectnél biztosak vagyunk abban, hogy a szoftver kényelmesen beilleszthető az Ön agilis marketingstratégiájába. Regisztráljon még ma, és legyen felkészültebb ezekben a bizonytalan időkben!

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések