hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru
Machine translation
  • bg
  • dk
  • nl
  • gr
  • il
  • jp
  • kr
  • no
  • pl
  • tr

Ügyfélkezelés

Az integrált projektmenedzsment-felületnek köszönhetően a B2B CRM igazán átfogó képet tud adni ügyfelei „életciklusáról” A hagyományos értékesítési adatok mellett áttekintést nyújt a leszállításról, a projektekről és az ügyfélszolgálatról; mindezt egy rendszerben, egy oldalon.

Legfőbb funkciók:

  • Az ügyfélkezelő felületen összegzés készül minden értékesítési tevékenységről és ahhoz kapcsolódó elemről (leadek, lehetőségek, személyek)
  • A  ügyfélkezelő felülete összegyűjt minden hagyományos értékesítési információt az üzleti múltról, ajánlatokról stb.
  • Azonnali betekintést nyújt a projektekbe és állapotukba
  • Megtekinthetők benne a feladatok és a Help Desk bejelentések, melyek segítségével figyelemmel kísérheti az ügyfélszolgálat állapotát, és értesítheti az értékesítő kollégákat
  • Lehetővé teszi ügyfélszolgálati csapatai számára az együttműködést és az információk megosztását

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések