GY.I.K.
Easy Project felhőszolgáltatás
Az Easy Cloud-dal garantáljuk a gyors elérést és az adatok biztonságos tárolását.
Adatközpontok
Adatközpontjaink világszerte gyors elérést és magas biztonságot garantálnak.
OVH hosting Európában és Kanadában


Amazon AWS Ázsiában és Dél-Amerikában


Adatközpontjaink világszerte
Adatvédelem
- A szervereken az adattárolás egyszerű formátumban történik, így biztosítva a helyi titkosítás lehetőségét
- Az adatokat kizáróral a szerveren tároljuk, szigorúan felügyelt hozzáféréssel
- A szerver adminisztrátorok Titoktartási nyilatkozattal rendelkeznek (NDA)
Visszaállítási terv
Bármilyen probléma esetén az Easy Cloud többrétű visszaállítási stratégiával rendelkezik, melyeket folyamatosan tesztelünk és frissítünk. A visszaállítási tervek lefedik a következő hibákat:
- Szerver meghibásodás
- Alkalmazás hiba
- Adat központ hiba
- Bejelentkezési adatok kiszivárgása
Mentések
Mentéseinket különböző helyszíneken tároljuk, természeti katasztrófák esetére
Napi mentést készítünk és legalább 3 hónapig tároljuk az adatokat
- Titkosított mentési adatátvitel
- Adattárolás különböző helyszíneken
- A mentést készítő folyamat és maga a mentett adat nem férhető hozzá a szerveren keresztül, biztonsági okokból.
Melyek a legjobb PM gyakorlatok, amelyek az Easy Project alapját képezik?
Az „Iron Triangle” elv az Easy Projectnek is alapjául szolgált. A projektterjedelmet WBS-en keresztül kezelik, az időbeosztást Gantt-tal, az erőforrásokat főtervvel. A projekt teljesítményt S-görbékkel, RBS kockázattal és Kanban táblákkal lehet mérni. Az Easy Project modulokat tartalmaz a Help Desk, Pénzügyek, és CRM kezelésére. A DevOps és Üzleti intelligencia modulok fejlesztés alatt állnak.
Mi mindent tud irányítani az Easy Projecttel?
Egyszeri projekteket, portfóliókat, programokat, agile csoportokat, stratégiai projekteket, termékfejlesztést, innovációt, kicsi és nagy csapatokat, teljes vállalatokat, DevOps, IT projekteket, a kapcsolattartást az ügyfelekkel, pénzügyeket, és még sok mást.
Kinek készült az Easy Project?
Az Easy Project mindenkinek hasznos eszköz lehet, aki projekteket kezel: portfólió és projektmenedzserek, IT vezetők, felsővezetők & középvezetők, csapatvezetők, szabadúszók, kis- és nagyobb vállalkozások vezetői. Mindenkinek, aki szeretné egyszerűsíteni munkafolyamatait és biztosítani a professzionális projekt kivitelezést.
Milyen szoftverkörnyezet szükséges az Easy Project saját szerveres futtatásához?
Az alábbiak az alapkövetelmények az Easy Project megfelelő futtatásához 25 konkurrens felhasználóval:
Szoftver (szerver)
Az Easy Project UNIX és Linux platformokon működik megfelelően - a hivatalosan támogatott disztribúció a Debian. Alább olvasható részletes információ az operációs rendszerekről.
- Ruby verzió: 2.6.x (https://www.ruby-lang.org)
- Bundler 2.1+ (http://bundler.io)
- Adatbáziskezelő - MariaDB 10.3+ / MySQL 5.7.x
- Git csomag (https://git-scm.com/downloads)
Az Easy Project NEM FUT Microsoft SQL szerveren.
Tudunk biztosítani komplett virtuális gépet (VMWare), így nem szükséges az alaprendszer telepítésével időt tölteni.
További információ a telepítésről itt.
Szoftver (kliens)
- Firefox (http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/)
- Chrome (http://www.google.com/chrome)
- Opera (http://www.opera.com)
- Safari (https://www.apple.com/safari/)
- Microsoft Edge
Egyéb böngészőkkel nem végeztünk intenzív tesztelést, de elképzelhető, hogy ugyanúgy működnek mint a fentiek. Biztonsági és stabilitási okokból mindig használja a legfrissebb elérhető verziót a választott böngészőből.
Internetkapcsolat
A hálózati kapcsolat a felhasználó és az Easy Project szerver csatlakozási pontja között legalább 10Mbit sávszélességű legyen. Figyelembe kell venni a teljes hálózati útvonalat a felhasználó és a szerver között, földrajzilag távol eső szervereknél a szerver válaszideje lassabb lehet, függetlenül a felhasználó számára biztosított szolgáltatói sávszélességtől. Természetesen a szerver saját hálózati sávszélessége is fontos tényező.
Operációs rendszerek
Debian | Hivatalosan támogatott |
CentOS Ubuntu |
Tesztelt, de aktívan nem támogatott |
Other Linux distributions | Nem tesztelt, speciális követelmények felmerülhetnek - nem támogatott |
Windows Server | Nem támogatott |
OS X | Nem támogatott |
Abban az eseben, ha valamely nem támogatott rendszeren szeretné futtatni, a virtuális gép (VM) megoldást javasoljuk, előre telepített Easy Project-tel, Debian szerver, .OVA formátumban. Ebben a formában bármilyen operációs rendszeren futtathatja az Easy Project-et, ha az adott rendszer képes VM gépek futtatására. VM igényléséhez kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélkapcsolati menedzserével vagy a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..
A Debian az egyetlen támogatott operációs rendszer az Easy Project direkt (virtualizáció nélküli) futtatásához. A telepítési lépések az Easy Project telepítőcsomagjában megtalálhatók a /doc/INSTALL dokumentumban.
A CentOS és Ubuntu megfelelő az Easy Project futtatására (széleskörűen használt Linux disztribúciók). Azonban néhány jellemzőjük különböző problémákhoz vezetnek. Ezen esetekben az Easy Software csak best-effornt alapú támogatást tud biztosítani, garanciák nélkül.
Egyéb Linux disztribúciók mint a Red Hat Enterprise Linux (RHEL), OpenSUSE, SELinux, Mint és hasonló disztribúciók előreláthatatlan és nehezen dokumentálható nehézségeket okozhatnak az Easy Project telepítése és üzemeltetése során. Támogatása best-effort alapon és garanciák nélkül történik. Ilyen esetekben is örömmel biztonsítunk inkább egy előre elkészített VM képfájlt.
Az Easy Project futtatása Windows Server-en vagy OS X-en kizárólag VM (.ova formátum, Debian operációs rendszerrel) lehetséges. Ezen rendszerek olyan műveletek manuális beállítását igénylik, melyek a Linux rendszereken automatikusak, így sokkal nagyobb az emberi vagy technikai hibalehetőség.
Docker
Tudjuk, hogy számos vállalat stabilan futtatja Docker-ben az Easy Project-et. Azonban ezen vállalatok a technikai támogatásunk nélkül teszik ezt vállalva a teljes felelősséget a felmerülő problémákért. Az Easy Software technikai kapacitása teljes mértékben a funkcionális stabilitás és az alkalmazás minősége számára van fenntartva, így nem tudjuk vállalni harmadik féltől származó technológiák - mint a Docket - támogatását.
Hogyan számoljuk a felhasználókat?
A felhasználó jelentése az Easy Projectben egy aktív fiók, amelybe jelszóval be tudnak lépni. A zárolt fiókok nem számítanak aktív felhasználónak.
Ha az autentikációt nem adta meg alapkövetelményként, az Easy Project nyitva áll anonim felhasználók előtt, és ezeket nem tekintjük felhasználóknak.
Hogyan importálhatok adatokat az Easy Projectbe?
Az adatokat XML vagy CSV formátumban is importálni lehet az Easy Project Import eszközzel (megtalálható az EP 2017-ben ).
Az Easy Projectet könnyű integrálni más rendszerekkel a Rest API-nak köszönhetően.
Az implementációs szolgáltatás is elérhető?
Igen, ez a Professional, Team, Business és Enterprise eléfizetésekben elérhető. A munkát tapasztalt projektmenedzserek végzik. Találkozzon implementációs csapatunkkal, itt. Állunk rendelkezésére.
Mit jelentenek a kiszolgálók (szerverek) és a felhő?
Szerveres megoldások
A szerveres megoldásokat a saját szerverére szükséges teleítpenie. Ilyenkor egy telepítő csomagot kap a szoftverrel + forráskóddal. A szerveres megoldás 3 hónap ingyenes frissítést is tartalmaz. A frissítéseket az Ügyfélzónában lehet letölteni, ahova rendelés után kap belépést. A további frissítések költséggel járnak.
Felhőalapú megoldás
A Felhőalapú megoldást az Easy Software Ltd. szerverein futtatjuk, különböző adatközpontokban. Az egyesült államokbeli ügyfelek az Amazon oregoni felhőjéből futtathatják a szoftvert. Ennél a megoldásnál meghatározott időre vásárolja meg a szolgáltatást. A felhőalapú Easy Project magában foglalja
- EP 2017 + a kiválasztott modulok és bővítmények
- frissítési szolgáltatás -az Easy Projectje mindig a legújabb
- Napi mentések, visszamenőleg 14
- SSL
- 1 órás visszaállítási garancia hiba esetén
Miért válasszam az Easy Projectet a többi eszköz helyett?
Alul az Easy Project alapvető funkcióinak összehasonlítását láthatja más rendszerekkel.
![]() Jira | ![]() MS Project | ![]() Asana | Easy Project | |
---|---|---|---|---|
Munkafolyamatok | ||||
Agile | ||||
Kanban | ||||
Project Gantt | ||||
Portfolio Gantt | ||||
Megszerzett projektérték menedzsment | ||||
Erőforrás kezelés | ||||
Csapat kooperáció | ||||
Költségvetés | ||||
WBS |
Milyen korlátozások vannak az Easy Project ingyenes változatában?
Az Easy Project ingyenes változatában minden funkció elérhető, a megkötések:
- 1 felhasználó
- 1 projekt
- 2 GB tárhely
Milyen előfizetési típusok léteznek?
Az Easy Project felhő- és szerver verzióit 3 előfizetési csomagban kínáljuk:
- Essentials - magában foglalja a projektmenedzsment összes klasszikus eszközét, például a munkamenedzsmentet, az agilis menedzsmentet, az időkövetést, a portfóliókezelést, a projektellenőrzést és a jelentéstételt
- Business - magában foglalja az Essentials terv összes projektmenedzsment eszközét, valamint az erőforrás- és pénzügyi menedzsmentet
- Platform - tartalmazza az összes projektmenedzsment eszközt az Essentials és az Business tervektől, valamint a CRM és a Helpdesktől
Minden előfizetői csomag különböző funkciókkal rendelkezik, és felhasználónként/hónaponként más az ára.
Ideje váltani!
Nem kell uralkodnia a káoszon, próbálja ki az Easy Projectet! Egyszerű és ingyenes!
Nincs szüksége bankkártyára!
Nincs kötelezettség!
Nem kell telepíteni!