hu
Language
  • en
  • cs
  • hu
  • it
  • es
  • fr
  • de
  • ru

Az Easy Project 5 legjobb funkciója

6/7/2022
8 minutes

Ebben a blogposztban bemutatjuk a leggyakoribb problémákat, amelyekkel majdnem minden vállalkozásnak szembe kell néznie. Majd kifejtjük, milyen egyszerű megoldásokat kínál az Easy Project ezen akadályok leküzdésére.

1. Projektmenedzsment

Minden vállalkozásnak tudnia kell kezelni saját feladatait és projektjeit. Ahhoz azonban, hogy minden sínen legyen, a teljes folyamat menedzselésében és szervezésében részt kell vennie. A projekt vezetése nélkül a csapat hajlamosabb a hibákra és az időt felemésztő problémákra. Az emberek hagyományosan papír és ceruza segítségével kezelték feladataikat, ami hibákhoz és zavarodottsághoz vezetett a csapattagok között.

Később, a fejlett technológia lehetővé tette a nagyobb hatékonyságot és a jobb időmenedzsmentet. A projektmenedzsment-eszközök segítségével a csapatok valós időben kezelhetik, követhetik nyomon és alakíthatják projektjeiket.

A nagyközönség számára az Easy Project egy projektmenedzsment-eszköz, melyben egyszerre kezelhet több projektet. A szoftver használata lecsökkenti a hibalehetőségek számát, és a tevékenységek egyszerű és hatékony nyomon követésével leegyszerűsíti az üzleti folyamatokat.

Az Easy Project másik előnye projektmenedzsment-eszközként az, hogy különféle felhasználókhoz rendelheti a projekteket, és meghatározhatja a szerepkörüket és felelősségeiket. Így csak azokat a projekteket tekinthetik meg, amikhez megkapták az engedélyt.

Az Easy Project segít gördülékenyebbé tenni vállalkozását. Meghatározott minták alapján javíthatja és segítheti elő a csapatai közti együttműködést és kommunikációt, a projektek hatékonyabb irányításáért. Percrekész jelentéseknek és egyéb betekintéseknek köszönhetően jobb és informáltabb döntéseket hozhat. Az Easy Projectben az ügyfélszolgálati élményt is feljavítottuk.


2. Időkövetés

Az Időkövetés növeli vállalati termelékenységét. A projektek hatékonyságának a fenntartása időkövetés mellett üzleti növekedéshez vezet. Amikor azonban nem figyelnek aktívan az eltöltött idő rögzítésére, a munkavállalók hajlamosak kitolni a munka befejeztét. Ennek megannyi oka lehet. Egyes projektek bonyolultsága miatt például akadozhat a teljesítésük.

Ha nyomon követi a rögzített időt, felismerheti az elhalasztott projekteket és támogatást nyújthat nekik, hogy időben elkészüljenek. Nem tudja azonban rendesen lekövetni projektjeit, ha a projektmenedzsmentet és az időkövetést különböző projektek keretein belül végzi.

Itt jön képbe az Easy Project, ami megmenti ettől a kihívástól az időmenedzsereket. A projektmenedzsment mellett az időt is lekövetheti minden egyes projekten, valós időben. Továbbá, az Easy Project egy felhőalapú webalkalmazás, így bármilyen szerverrel összekapcsolhatja. Csupán egy böngészővel rendelkező eszközre van szüksége, és máris beléphet projektmenedzsment-eszközébe, hogy kielemezhesse minden egyes felhasználó teljesítményét.

Emellett minden munkavállaló naponta ledolgozott óráit is nyomon követheti a feladataik, a projekt nehézségi szintje stb. alapján. A program időjelentéseket és munkaidő-nyilvántartásokat is a rendelkezésére bocsájt. Az Easy Project időkövető funkciójával rendszerezheti mindennapi feladatait, és optimalizálhatja az üzleti produktivitást.


3. Erőforrás-menedzsment

Az Erőforrás-menedzsment olyan funkciókat tartalmaz, melyeket a felhasználók minden egyes projektnél hasznosíthatnak. Segítségével maximalizálhatja projektmenedzsment-feladatai hatékonyságát, és nyomon követheti munkaerejét, felszerelését, eszközeit, anyagait és készleteit, melyekre minden projektnél szüksége lesz; illetve megvizsgálhatja, miként csökkentheti munkaterhét.

Amikor más felhasználókra szignálja projektjeit és feladatait, belegabalyodik az erőforrásaiba. Az erőforrás-menedzsment segít megjósolni, milyen erőforrásokra lesz szüksége a jövőbeni feladatokhoz. Íme három technika, amit érdemes követnie:

  • ossza el,
  • egyenlítse ki,
  • és simítsa el erőforrásait!

Az Easy Project erőforrás-kezelő eszközzel is rendelkezik, mellyel a hatékonyság növeléséért felvázolhatja, milyen erőforrásokra lesz szüksége a jövőben. Ez igen előnyös, amikor megtervezi a projekteket dolgozóinak. Lecsökkentheti a kockázatok bekövetkezésének esélyeit és a költségeket, és előrevetíthet minden lehetséges problémát, amellyel később esetlegesen szembenézhetnek a felhasználók.

Az erőforrás-menedzsment segítségével az Easy Project átláthatóbbá teszi az üzleti folyamatokat. Az erőforrások rendelkezésre állását is biztosíthatja, ha tisztában van vele, hogy mikre lesz szüksége a projekten. Így beszerezhet további erőforrásokat, és elkerülheti a projekt leszállításának esetleges csúszását.

Röviden tehát, ha projektmenedzsment-eszközként az Easy Projectet használja, projektje nagyobb eséllyel záródik sikerrel.


4. HelpDesk

Nehézséget okoz Önnek az információk rendszerezése, a kézikönyvek kiiktatása és az üzleti folyamatok gördülékenyebbé tétele? Olyan HelpDesk-szoftverre van szüksége, amely gördülékenyebbé teszi a kommunikációt és a munkafolyamatokat, központosítja az információáradatot, és minden érintett dolgozót naprakészen tart.

Ez hozzájárul üzleti produktivitásához és sok gyakori problémára nyújt megoldást. Minden IT-kérést egyetlen felületen kezelhet, hogy elkerüljön bármiféle zavart. IT-csapatának így több ideje marad, és prioritás szerint kategorizálhatja a feladatokat.

Az Easy Project tehát nem csupán projekt- és időmenedzsmenttel rendelkezik, hanem HelpDesk-szoftverként is funkcionál. Ez a sokoldalú program továbbfejleszti munkafolyamatait és elemzi IT-tendenciáit.

Azáltal, hogy priorizálja feladatait, az Easy Project segít, hogy a felhasználók hamarabb megoldhassák a felmerülő problémákat. A menedzserek HelpDesk-jelentéseket hozhatnak létre, és betekintést nyerhetnek a feladatokba azáltal, hogy időt szabadítanak fel.


5. Feladatkövetés

Az Easy Project másik népszerű előnye, hogy kezelheti a hibákat és új feladatokat hozhat létre benne. Emellett minden feladatot nyomon követhet, és menedzselheti munkafolyamatait. Az Easy Project minden feladatot egy központi helyen tart, amit megoszthat a feladatkövető csapattal.

Továbbá, hozzárendelheti a feladatot csapatához, és felelősségre vonhatja őket azáltal, hogy leköveti azt az időt, amire minden egyes feladathoz szükségük van. Egy másik ok, amiért érdemes az Easy Project feladatkövető funkcióját alkalmaznia, hogy meghatározhatja minden egyes felhasználó jogosultságát és szerepeit.

Így minden csapattag csak azokra a feladatokra lát rá, amelyekhez engedélye van. Azokat a feladatokat is nyomon követheti, melyeket korábban teljesített. Ha csupán egyetlen ember felügyeli az összes feladatot – ahogy az régen jellemző volt –, könnyen becsúszhatnak hibák és emberi mulasztások.

Az Easy Project azonban minden dolgozót összeköt egy közös felületen. Mindenki megnézheti és módosíthatja a projekteket attól függően, hogy milyen jogosultságot adott nekik az admin.


Konklúzió

Az Easy Project azért ilyen népszerű projektmenedzsment-eszköz, mert a cégeket érintő legfőbb problémákra megoldást nyújt. Gördülékenyebbé teszi vállalkozását, és növeli a produktivitást. A hibák és az idő lecsökkentésével együtt maximalizálja a hatékonyságot, hogy jobb döntéseket hozhasson, és növelhesse üzleti teljesítményét.

Minden funkcióval rendelkező szoftver a modern projektmenedzsernek? Easy.

A leghatékonyabb projektmenedzsment eszközök egyetlen szoftverben.

Próbálja ki az Easy Project szoftvert ingyenesen

Minden funkció elérhető | SSL tanúsítvány | Napi mentések